Pitkään sinkkuna olleet; kaipaatteko kosketusta?
Aloin miettiä kuinka hirveän kauan siitä on, kun joku on minua koskettanut... Piti oikein koittaa itse silittää itseäni, mutta se tuntui vain oudolta... En tiedä kaipaanko kosketusta. Sitä mitä ei aikoihin ole saanut, ei osaa enää edes kaivata. T. Nainen 38v
Kommentit (75)
Joku homomies oli oivallinen nukkumakaveri yksinäisille naisille, jotka haluaa halia, muttei seksiä
Vierailija kirjoitti:
Joku homomies oli oivallinen nukkumakaveri yksinäisille naisille, jotka haluaa halia, muttei seksiä
Niin, toki sen homomiehen pitäisi sitten kanssa nauttia naisen läheisyydestä ja kosketuksesta. Muuten toi ois aika huono diili sen miehen kannalta :)
Kaipaan aina silloin hirveästi, kun viimeisimmästä kosketuksesta on mennyt vain vähän aikaa (alle 2 vuotta). Tuota pidempään jos kestää niin pärjään ihan hyvin ilman, enkä suuremmin ajattele asiaa.
En ole moneen vuoteen koskettanut toista ihmistä seksuaalisesti. Nykyään jos joku koskettaa minua, oli asiayhteys mikä hyvänsä, koen sen lähinnä ahdistavana.
M37
Kun korona hellittää, menkää paritanssikurssille ja lavoille, sinkut, miehistä on kova pula!
Itse en enää kaipaa kosketusta, mulla on puskeva kissa joka osoittaa rakkauttaan (ei ole vain ruuan anomista).
N55
N55vielä kirjoitti:
Kun korona hellittää, menkää paritanssikurssille ja lavoille, sinkut, miehistä on kova pula!
Itse en enää kaipaa kosketusta, mulla on puskeva kissa joka osoittaa rakkauttaan (ei ole vain ruuan anomista).
N55
Ihan hyvä vinkki muuten mutta ei mun rytmitaju riittäisi mihinkään tanssiin. Aloitin ryhmäliikuntatunnit keväällä ja syksyllä, on sielläkin naisia, mutta tosi vaikea ottaa mitään kontaktia muihin.
Kaipaan. Kivuliasta olla ilman kosketusta. Edellisestä kosketuksesta jo vuosia.
Pitääkö ihan erikseen vielä kiusata kysymällä? Kyllä kaipaan kosketusta. En ole koskaan kokenut hellyyttä. Syitä en ymmärrä.
En oikein osaa kaivata sellaista, mistä ei ole kokemusta. Kasvoin kodissa, jossa jouduin pelkäämään väkivaltaa eli sieltäkään ei ole sellaista muistojälkeä, että kosketus voisi tuntua hyvältä. Olen aina vain ollut todella varuillani ja epäluuloinen, jos joku yrittää lähestyä. Kerran kyllä hetken tapailin miestä, joka kohteli tosi hyvin, mutta silloinkin fyysinen läheisyys tuntui jopa kuvottavalta. Väkivaltaa en halua, lempeyttä en osaa ottaa vastaan. Parempi siis olla yksin.
Tällä hetkellä kissan kosketus riittää. Olin kuitenkin pitkään suhteessa jossa oli paljon halailua ja koskettelua. Sängyssä lusikassa oli ihaninta kun sai nukahtaa siihen. Tuntui hyvältä kun mies isompana (yleensä myös ruumiinlämpö on suurempi) - sulkee syliinsä. Ehkä joku päivä taas saan olla miehen sylissä mutta tuosta riitti hellyyttä muutamaksi vuodeksi.
En. Lapsenakin kiemurtelin aina pois vanhempien sylistä, halusin sohvalla istuessa pitää väliä muihin jne. En tykkää halata perheenjäseniä tai ystäviä, mutta halaan toki koska olisi epäkohteliasta kieltäytyä enkä halua pahoittaa kenenkään läheiseni mieltä. Vieraita ihmisiä en halua koskea lainkaan, joskus on pakko, mutta vältän viimeiseen asti. Kampaajalla, kosmetologilla käyn lopputuloksen vuoksi, mutta en nauti itse tilanteesta ja fyysisestä kosketuksesta.
Seksin yhteydessä nautin kosketuksesta ja toisen koskettamisesta tosi paljon, mutta sitten taas kävellessä en halua pitää kädestä kiinni tai muutenkaan nyhjätä yhdessä. Lemmikkieläimiä sitten taas olen lapsesta saakka rapsutellut ja halaillut todella mielelläni enkä voisi kuvitella kotia ilman kissaa ja koiraa.
En koe olevani millään tavoin aseksuaalinen tai esim. autismin kirjolla. Nautin keskustelusta erilaisten ihmisten kanssa, olen hyvä kuvailemaan tunteitani ja minulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Koen silti itseni hieman "erilaiseksi", koska en ole ikinä kaivannut kosketusta.
Siitä on tosiaan niin kauan että koko ajatuskin alkaa tuntumaan jo vastenmieliseltä. Sen takia en edes yritä löytää enää ketään. Olishan se toisaalta kiva että edes joku välittäisi mutta kun ei niin olkoon nyt sitten tämän elämän osalta.
Kaipaan ihan hirveästi, myös iho kaipaa kosketusta. Tuntuu niin pahalta, kun tietää ettei sitä koskaan ole tulossa.
Ikisinkku :(
En oikein osaa kaivata sellaista mitä en ole kokenut. Haaveilen joskus läheisyydestä ja siitä miltä sellainen mahtaisi tuntua, että olisi nainen kainalossa telkkaa katsottaessa jne. Jotkut kaipaa näköjään kullia, itseäni taas ajatus seksistä pelottaa ihan liikaa.
Terveisin Naispelko27
Ei sillä väliä, saan siis kyllä seksiäkin mut sitä vois olla vielä enemmän ja sitä kaipaan just nyt.