Pitkään sinkkuna olleet; kaipaatteko kosketusta?
Aloin miettiä kuinka hirveän kauan siitä on, kun joku on minua koskettanut... Piti oikein koittaa itse silittää itseäni, mutta se tuntui vain oudolta... En tiedä kaipaanko kosketusta. Sitä mitä ei aikoihin ole saanut, ei osaa enää edes kaivata. T. Nainen 38v
Kommentit (75)
Teille nuoremmille, se kosketuksen tarve säilyy läpi elämän. Siksi koronan eristämät vanhukset voivat todella huonosti nyt. Kuten myös he joille elämä ei ole ollut suopea (laitapuolen kulkijat).
Se huijari äitee ammahan rahasti sillä että halaili ihmisiä ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe juuri uniakaan missä olisi läheisyyttä jonkun kanssa. Joskus harvoin kyllä jotain seksiunta ja sitten aamulla vielä fiilistelee sitä ja miettii jonkun aikaa että oishan se kivaa. Kunnes tajuaa että ei maksa vaivaa.
Mä olen ollut sinkkuna 15 vuotta, enkä ole vuosikausiin edes nähnyt unta toisen ihmisen läheisyydestä. Mun seksiunissa mä masturboin =D
En muista olisinko lapsena kaivannut kosketusta, mun perheessä ei halailtu tai sylitelty. Suurimman osan aikuisesta elämästäni olen ollut sinkkuna, enkä ole kaivannut ihmisen kosketusta. Parisuhteissakaan en erityisemmin ole ollut kainalossa kyhnääjä tms. Ilmeisesti en ole myöskään kovin seksuaalinen.
Läheisyyttä saan kissoiltani ja sitä kyllä kaipaan. Eli jossain reissussa tms. tulee ihan hirveä ikävä sitä, että jompikumpi tai parhaassa tapauksessa molemmat kissat makaa kainalossa.
En usko, että olisin viihtynyt näin pitkään sinkkuna, jos olisin kovin ihmiskosketuksen kaipuinen. Nyt mulla on ollut "varaa" olla supernirso, kun ei ole mitään erityisiä tarpeita, joita miest täyttäisi. Varmaan mun onni on ollut myös se, että en ole koskaan halunnut lapsia. Olisi oikeasti kamalaa olla ikisinkku olosuhteiden pakosta. Yksi ystäväni on 30 vuotta etsinyt itselleen hyvää parisuhdetta ja olisi lapsiakin halunnut, mutta nyt on liian myöhäistä. Miehiä on ollut, mutta jostain syystä suhteet ei ole onnistuneet. Valitsee ilmeisesti väärin tai on itse liian vaativa. Vierestä on ollut surullista seurata, kuinka toisen haaveet valuu hiekkaan kalenterin mukana.
Tänne peiton alle kainaloon nyt heti yksi kappale palstan ikisinkkunaisia kosketeltavaksi! Voit varata paikan niin pitkäksi aikaa kun haluat. Kiire! M39
Kyllä kaipaan paljonkin, ehkä vielä joskus saan sellaisen parisuhteen.
Aloin kaivata kosketusta 15-vuotiaana, siitä on nyt 23 vuotta. Onhan se ihan ufo ajatuskin että saisi ihan joka päivä halata tai vaikka makoilla jonkun vieressä sängyssä. Seksiä en osaa kuvitella kun en ole sitä kokenut, enkä tosiaan näe uniakaan siitä. Unissa kävelen käsi kädessä tai halaan jotakuta. Joskus iltaisin tunnen ihan joka solulla kuinka kroppa huutaa läheisyyttä. Luulen että minun on pakko hankkia lemmikki, niin saan edes silittää jotain elollista olentoa (joo tiedä että se vaatii muutakin).
En todellakaan.
(tai no tosin, en ole koskaan seurustellut)
Pakkomielteinen lääppinen ja seksi parisuhteessa on juuri se syy miksen halua sellaiseen.
N34
Kyllä, kosketuksen ja läheisyyden puute on mielestäni sinkkuudessa se ainoa huono puoli. Onneksi sain miespuoleisesta ystävästäni nukkumakaverin ja nukumme siis usein yhdessä ja on ihana herätä toisen kainalosta, kun toinen vielä silittelee ja hipsuttelee. Hyvä diili meille molemmille.
Hyvin harvoin. En ole koskaan ollut halailija tai kiehnääjä. Olin jossain kohti vähän seksi- ja läheisriippuvainen. Nyt ollut selibaatissa ja sinkkuna vuosia, en kaipaa enää fyysistä läheisyyttä ollenkaan.
Tavallaan joo. Mutta en halua kenen tahansa kosketusta, haluasin rakastua ja sitten haluaisin myös kosketusta. Pelkkä jonkun randomin läheisyys ja kosketus ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänne peiton alle kainaloon nyt heti yksi kappale palstan ikisinkkunaisia kosketeltavaksi! Voit varata paikan niin pitkäksi aikaa kun haluat. Kiire! M39
Itsekin aina mietin, että kumpa olisi jokin sellainen palvelu mistä voisi varata jonkun nukkumaan vieressään tai että saisi muuten läheisyyttä. Eihän tämä välttämättä toimisi, mutta ajatuksena joskus ihan hauska. Terveisin eräs nuorempi ikisinkku nainen :)
En kaipaa. Enemmänkin kammoksun. Pelkään miehiä ja heidän kosketuksensa tarkoittaa että haluavat seksiä. Tykkään kyllä silitellä eläimiä ja niiden läheisyys on mukavaa. Ihmisten läheisyys ei.
Kaipaan todella paljon. Kaipaan eniten sylissä olemista, silittelyä ja halaamista. Kosketuksen puute on sinkkuuden huonoimpia puolia. Minulla ei ole tällä hetkellä lemmikkiäkään, jota saisi halia ja pussailla. Ei ole halailukaveriakaan, ja lapsuudenperheessäni ollaan aika jäyhiä tunteiden ja välittämisen näyttämisen kanssa, vaikka on muuten hyvät välit.
Tuntuu vieläkin hyvältä ajatella, kun sairaanhoitaja piti kädestä kiinni ja silitteli olkapäätä joku aika sitten. Kerran silitin kadulla yhtä suurta koiraa, kun omistaja pysähtyi juttelemaan. Se koira ihan painautui minua vasten ja nautti rapsutuksista. Koiran omistaja kiitti, kun jäin silittämään koiraa, jota kaikki muut pelkäävät suuren koon takia. 😭
Kommentit tässä ketjussa tuntuvat oudolta kun olen käynyt viimeisen 3v aikana 67 treffit ja vain yhdelle naiselle kelpasin sänkyyn asti. Siitäkin on jo yli 680 päivää.
En kaipaa kosketusta, koska minulla on lapsi joka halailee päivittäin, nukkuu vieressäni, tulee syliin jne. ja lisäksi saan ystäviltä haleja, mutta kyllä mä nytkin kaipaan ihan vaan cullia berseeseen eli seksiä ja rietastelua elämään.
Seksin voittavaa läheisyyttä ei ole, ei mistään saa sellaista kokonaisvaltaista läheisyyden kokemusta kuin yhdynnästä.
Vierailija kirjoitti:
Kommentit tässä ketjussa tuntuvat oudolta kun olen käynyt viimeisen 3v aikana 67 treffit ja vain yhdelle naiselle kelpasin sänkyyn asti. Siitäkin on jo yli 680 päivää.
Ei se kosketuksen kaipaaminen tarkoita että haluaa mennä heti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa.
Kosketusta? Näähh... Kullia kyllä. N29v
Itse olin 9v sinkkuna ja joskus kun oli pidempiä aikoja, vuoden verran edes tapailematta ketään niin kaipasin kosketusta todella paljon! Silloin nautin ihan vaan siitä että sai istua jonkun vieraan ihmisen kyljessä kiinni. Nythän ei saa sitäkään. Miten yksinäiset pärjää nyt koronan aikana? Mä voisin kyllä halata ketä vaan kuka tulis kauniisti päivänvalossa kysymään.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa kosketusta, koska minulla on lapsi joka halailee päivittäin, nukkuu vieressäni, tulee syliin jne. ja lisäksi saan ystäviltä haleja, mutta kyllä mä nytkin kaipaan ihan vaan cullia berseeseen eli seksiä ja rietastelua elämään.
Seksin voittavaa läheisyyttä ei ole, ei mistään saa sellaista kokonaisvaltaista läheisyyden kokemusta kuin yhdynnästä.
Missä päin suomea asutte te kullia kaipaavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin aina mietin, että kumpa olisi jokin sellainen palvelu mistä voisi varata jonkun nukkumaan vieressään tai että saisi muuten läheisyyttä. Eihän tämä välttämättä toimisi, mutta ajatuksena joskus ihan hauska. Terveisin eräs nuorempi ikisinkku nainen :)
Tässä nyt ois semmonen. Ei varmaan kyllä kukaan uskaltaisi kokeilla. Saisitte itse määrittää ehdot. Ihan ilmaista vielä mutta matkoista laskutan jos kauemmaksi kysytään :)
Haaveilen usein että voisin pitää naista kädestä. Näen usein kaupungilla naisia joilla on kauniit kädet ja ajattelen kuinka kivaa mahtaisi olla pitää heitä kädestä.