Jos tapaisit täydellisen miehen ja tämä sanoisi , että sohvalla ei sitten syödä.
Kommentit (67)
Ei tulisi yksikään mies mun kotiin latomaan mitään sääntöjä mitä saan kotonani tehdä. Hänen kotonaan en tietenkään söisi sohvalla, mikäli hän niin toivoisi.
Yhteenmuuttoa tuskin olisi luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on oikeasti anaali siisteydestä, mutta jos hän sanallakaan sanoisi minulle siitä että syön sohvalla, olisi ex-mies. Minä en sotke, enkä ole lapsi jota tarvitsee kasvattaa.
Anaali siisteydessä 😳
0/5
Olet pelkkä amatööri, mutta jos haluat tulla paremmaksi trolliksi, mieti tätä:
Otsikossa tyyppi siis vain sanoo kantansa ko. asiaan, mutta aloitusviestissä se on muuttunut ”säännöksi”, jota pitää ”totella”? Mitä tässä välissä on tapahtunut? Loogisuutta, kiitos. Sen jälkeen voit alkaa lisäämään tarinaan sisältöä, joka saa myös lukijan tunteet mukaan tarinaan. Lycka till.
Meillä on kotona yksi sääntö, ja se on se, että toista ei määräillä. Jos toivon puolison muuttavan jotakin tapaansa, niin esitän asiasta (ystävällisesti) toivomuksia, perusteluita. Hän sitten voi rauhassa miettiä ja päättää, onko tapa sellainen, mistä voi toisen toivomuksen vuoksi luopua vai niin tärkeä, että siitä ei voi tehdä kompromissia, jolloin toisen täytyy joustaa odotuksestaan. Ja sama toisinpäin.
Tämä on ollut hyvä sääntö ja kaikesta yhteiselossa on päästy sopuun jo 15 vuoden ajan, ilman riitoja kotitöistä tai siivouksesta.
Tykkäisin. Tosi mukavaa syödä yhdessä ruokapöydässä.
Mitäpä siitä. En syö sohvalla. Ikinä. Mies syö joskus, mutta ei se haittaa, itsestäni vain mukavampi syödä pöydän ääressä.
No me asutaan yksiössä eikä keittiöön mahdu edes pöytää. Syödään sohvalla, sängyssä päiväpeiton päällä, milloin mitenkin. Mulle on aivan sama mitä mieltä kukakin siitä on.
No minun leivänmurut tuskin on yhtään pahempia sohvalla, kun koirien turkissaan kantama hiekka jne. Joten en "tottelisi" tuollaista sääntöä omassa kodissani. Hänen sohvallaan sitten en söisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sohvalla ei saisi muka syödä?
No siitä tulee mieleen jotku ylipainoiset joiden pitää koko ajan jotain mässyttää, ei riitä normaalit ruokailut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naislle on tärkeämpää syödä sohvalla kuin mikään muu maailmassa?
ap
Eihän kyse ole oikeudesta syödä sohvalla vaan siitä, että kyseinen mies on varmasti muutenkin tarkka siisteydestä ja minä en, emme siis sopisi yhteen. Nykyisen miehen kanssa syödään vain juhlapyhinä pöydän ääressä, muuten sohvalla telkkaria katsellen. Sohvasyömisestä nipottava mies ei siis olisi MINULLE täydellinen, vaikka hän saattaa sitä olla jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mistä niin päättelet? Itse en syö sohvalla, mutta eipä tulisi mieleenkään olla ihmisen kanssa jonka mielestä on ok kieltää toista aikuista ihmistä toimimasta omassa kotonaan kuten haluaa, jos siitä ei hänelle itselleen seuraa siivottavaa.
Onko sohvan siivous ns. naisten työtä?
Olisko kuitenkin niin, että normaali aikuinen siivoaa itse omat jälkensä.
Joo en jatkais miehen kanssa joka kieltää mua syömästä jossain. En tarvitse kyylää tai holhoajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin syödään pöydässä, en ymmärrä miksi sohvalle pitäisi ängetä ruuan kanssa.
Juuri tämä. Aina sitä jotain tippuu, vaikka kuinka siivosti syö.
Sitä varten itse käytän sohvalla vilttiä, jonka voi viskata pesukoneeseen, jos jotain tippuu.
Sohvalle "pitää ängetä syömään" koska silloin voi katsoa telkkaria syödessä.
Vierailija kirjoitti:
No minun leivänmurut tuskin on yhtään pahempia sohvalla, kun koirien turkissaan kantama hiekka jne. Joten en "tottelisi" tuollaista sääntöä omassa kodissani. Hänen sohvallaan sitten en söisi.
Noinhan se menee kun asutaan eri osoitteissa. Vasta saman katon alla alkaa nyppiä eri siisteyskäsitykset. Itselle tuli yllätyksenä, että miehen mielestä on OK esim.puristella finnejä päin vessan peiliä ja jättää se putsaamatta 🙄 Olisi kyllä hyvä jos kävisi kuin avauksen tapauksessa, että "siisteyssäännöt" puitaisiin jo tutustuessa.
Kysyisin ja kokeilisin että saako syödä jos pidän lautasta leuan alla. Tai voiko lattialla syödä lautanen leuan alla. Jos ei saa niin kai se on pöydän äärelle mentävä.
Vihreät nai pöydällä ja syö sängyssä. Siat.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät nai pöydällä ja syö sängyssä. Siat.
Oletko taas nähnyt kiikarilla vihreitä olentoja?
Vierailija kirjoitti:
ap
Minä en tykkää syödä sohvalla, mutta vielä vähemmän tykkään ihmisistä, jotka sanelevat sääntöjä ja joita häiritsee se, jos muut haluavat syödä sohvalla. Tykkään ihmisistä, joilla on rento suhtautuminen, ja jotka antavat muiden elää tavallaan. Olen itsekin sellainen. Joten minua häiritsisi tuossa tuo nipottava asenne.
Nipottaja mies on vielä pahempi kun nipottaja nainen....tässäkin miehet menee äärimmäisyyksiin, niinkuin kaikessa mitä tekevät...se ei tod jäisi vaan sohvaan vaan sitten nipottaisi kaikesta muustakin. Hänellä olisi selkeästi tarkat säännöt kaikesta muustakin kotona, eli on luultavasti asunut niin kauan yksin ettei osaa enää asua kenenkään kanssa. Lisäksi itse olen tosi rento enkä yhtään nipo joten mehän repisimme toistemme päät irti viikossa. Joten eipä olisi täydellinen minulle, heippa!
No enpä kyllä syö sohvalla tai kotona muutenkaan. Kuulostaa siis edelleenkin täydelliseltä mieheltä, koska söisimme ulkona.
Jääkaapissa mulla on vain valo ja pari skumppaa. Kuivakaapissa taas on kahvikapseleita ja ehkä jotain vanhoja strösseleitä. Ei näitä oikein sohvalla syödä.