Jos tapaisit täydellisen miehen ja tämä sanoisi , että sohvalla ei sitten syödä.
Kommentit (67)
Kenen sohva se on? Pitää tietää kannanko minä sen ulos vai suksiiko äijä v*t tuun.
Hänhän olisi täydellinen, eikö?
Joten hän ei voisi tehdä mitään väärin.
Se olis sitten kaikkea muuta kuin täydellinen. Hyi hitto sentään mikä tylsä nipottaja!
Miksi naislle on tärkeämpää syödä sohvalla kuin mikään muu maailmassa?
ap
Minun mieheni on oikeasti anaali siisteydestä, mutta jos hän sanallakaan sanoisi minulle siitä että syön sohvalla, olisi ex-mies. Minä en sotke, enkä ole lapsi jota tarvitsee kasvattaa.
Ei todellakaan sohvalla syödä,paitsi ne amerikan lihavat syö aina sohvalla. Eivät kai mahdu tuoliin tai tuolin jalat saattais pettää alta.
En kuuntele mitään komentelua eli mies on kaukana täydellisestä. Tuskin hänkään mua kestäisi kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naislle on tärkeämpää syödä sohvalla kuin mikään muu maailmassa?
ap
Mistä niin päättelet? Itse en syö sohvalla, mutta eipä tulisi mieleenkään olla ihmisen kanssa jonka mielestä on ok kieltää toista aikuista ihmistä toimimasta omassa kotonaan kuten haluaa, jos siitä ei hänelle itselleen seuraa siivottavaa.
Voisiko sohvan suojata suojakankaalla silloin, jolloin kolajuoma ei mene läpi?
Pistänpä paremmaksi. Ex ei antanut edes nostaa jalkoja sohvalle saati sitten syödä sohvalla. Piti istua kuin kirkossa. Onni on juuri tällä hetkellä röhnöttää ikiomalla sohvalla sipsipussin kanssa :D
Syödä (naida) syödä (naida) syödä joo.
Joo. itselläni ei edes ole sohvaa, joten eipä olisi mitenkään hankalaa :D
tosin en kyllä tiedä suostuisinko kenenkään tossutettavaksi.