Onko tradenomeilla etätyömahdollisuus?
Kommentit (23)
On, täysi etätyö. Olen palkanlaskija.
Meillä ekonomeilla on, tradenomeilla 2 päivää viikossa, merkinomit joutuvat olemaan joka päivä toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu työstä tietenkin. Itselläni on.
t. Controller, koulutuksena tradenomi
Työstä, ja työnantajasta.
samassa työssä eri työnantajalla voisikin olla pelkkää lähityötä tarjolla.
Varmaankin, jos minulla merkonominakin on.
Kyllä. Itse teen 2pv/vk toimistolla ja loput etänä. Saisi olla myös täysin etänä.
Tissiposki-incellillä on taas tylsä ilta yksiössään.
Mitä nyt ylipäätään tradenomit tekisivät sellaista jossa pitäisi olla välttämättä toimistolla tai jossain muualla? Taitaa olla suurimmaksi osaksi tietokoneella ja puhelimella tehtävää hommaa kaikilla, toki jos on joku tietynlainen pomo, voi joutua menemään johonkin kokouksiin tai alaisia tapaamaan livenä.
Laskuntarkastus tai hyväksyntä puhtaasti etätyötä läppärillä ja puhelimella.
Eräässä tilitoimistossa, kirjanpitäjänä, oli niin takakireä omistaja, että siellä istuttiin toimistolla 8-16 ma-pe, töistä ei lähdetty ikinä aiemmin kotiin, ei ikinä.
Nykyään olen pankissa töissä ja meillä ollaan konttorilla puolet työajasta. Etäyhteyksien päästä en pääse tekemään tilisiirtoja, joten jo tästä syystä on konttorilla pyörähdettävä.
Itse olen kirjanpitäjänä ja teen lähes täysin etätöitä. Aina nillitetään että tulkaa toimistolle mutta en mene.
Varmaan suurimmalla osalla on jos ns toimistotyö. Itse teen HR ja aika hyvin etänä voi olla.
Olisi kannattanut kouluttautua remotenomiksi.
Riippuu missä on töissä. Myymäläpäällikkö-tradenomin pitänee olla siellä työpaikalla ainakin enimmäkseen, palkanlaskija taas voi tehdä etänä (jos työnantajalle sopii).
100% etänä. Järjestelmäsuunnittelija, tradenomin koulutus
Vierailija kirjoitti:
Meillä ekonomeilla on, tradenomeilla 2 päivää viikossa, merkinomit joutuvat olemaan joka päivä toimistolla.
Huono vitsi, ei edes naurata.
Meitä on 2 yo-merkonomia ja olemme tehneet etätöitä 15/10v
Työtehtävästähän se on kiinni ei koulutuksesta
No riippuu työstä tietenkin. Itselläni on.
t. Controller, koulutuksena tradenomi