Miten rohkaistua sängyssä?
Noloa.... olen niin ujo ja hävettää näyttää "eläimelliset" haluni. Olemme olleet vuosikaudet jo yhdessä mutta olen edelleen ujo ja minua hävettää pyytää kaikenlaista ja ehdottaa kaikenlaisia asentoja. Haluaisin koko ajan seksiä ja kokeilla kaikkea uutta mutta olen liian ujo ja nolo :( Miten voisin rohkaistua? Miten kehtaisin sanoa että haluan kokeilla jotain uutta :/
Kommentit (24)
kirjota sille whatsapissa tuhma viesti. tai tekstari.
Olen vinkannut minäkin, että ruokapöydällä tekis mieli, muttei mies ole tullut tätä ujoa vastaan puolimatkaan, ja sitten seksin aikana ehdottanut tuota. Eli olen muutaman kerran vihjannut, mutta sitten seksin aikana en enää saakaan suutani auki... ehkä humalassa kannattaisi ehdottaa, en tiedä.
Olen nuori, kaunis nainen, jonka estoton ja avoin käytös todennäköisesti herättää perättömiä ennakko-odotuksia loistavista seksitaidoista. Ja niihin toiveisiin haluaisinkin vastata, mutta ujo paska olenkin sängyn puolella.
Etenkin nyt parin vuoden seurustelun jälkeen alkaa tuntua siltä, että hävettäisi vielä enemmän yhtäkkiä alkaa kokeilemaan jotain suihinottojippoja. Nyt, kun harvoin niin teen, eikä mies silloinkaan oikein reagoi tekemisiini mitenkään, esim kehumalla tai vaimeaa mielihyväisperäistä ääntä mumisemalla, niin ei tee mielikään tehdä. Pelkään että tuntuu vain surkealta hänestä.
En ole ap siis.
minä en ole ottanut koskaan suihin, en ole kokeillut 69, en ole ratsastanut... on niin tyhmä olo. haluaisin kokeilla noita kaikkia. ne on muille ihan tavallisia mutta ei minulle. minulle olisi ihan luksusta ja olo olisi kuin seksipommilla jos pääsisin noita kokeilemaan :( en vaan kehtaa sanoa!!!!! miten yhtäkkiä voin alkaa seksipommiksi kun olen lahnannut vuosikaudet :( en osaa olla oma itseni sängyssä. en osaa sanoa vaikka tiedän mitä haluan.
Ruokapöydälle selälleen makaamaan, jalat voit nostaa selkänojien päälle....vinkkaat ukolle että nyt on nautit jälkiruoka piirakan etukäteen!