Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rohkaistua sängyssä?

Vierailija
25.02.2014 |

Noloa.... olen niin ujo ja hävettää näyttää "eläimelliset" haluni. Olemme olleet vuosikaudet jo yhdessä mutta olen edelleen ujo ja minua hävettää pyytää kaikenlaista ja ehdottaa kaikenlaisia asentoja. Haluaisin koko ajan seksiä ja kokeilla kaikkea uutta mutta olen liian ujo ja nolo :( Miten voisin rohkaistua? Miten kehtaisin sanoa että haluan kokeilla jotain uutta :/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:06"]

minä en ole ottanut koskaan suihin, en ole kokeillut 69, en ole ratsastanut... on niin tyhmä olo. haluaisin kokeilla noita kaikkia. ne on muille ihan tavallisia mutta ei minulle. minulle olisi ihan luksusta ja olo olisi kuin seksipommilla jos pääsisin noita kokeilemaan :( en vaan kehtaa sanoa!!!!! miten yhtäkkiä voin alkaa seksipommiksi kun olen lahnannut vuosikaudet :( en osaa olla oma itseni sängyssä. en osaa sanoa vaikka tiedän mitä haluan.

[/quote]

Miksi pitäisi sanoa jotain? Rohkeasti muna suuhun vaan, ei se mies siitä pahastu. Voit ohimennen pyytää että kertoo kun tuntuu hyvältä.

Vierailija
2/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama ongelma. Humalassa sitten uskallan olla estottomampi. EN tajua, mikä siinä nolottaa. Mieti syitä omalle estoisuudellesi. Olen miettinyt, että tämä minun estoisuus on lähtöisin siltä ajalta, kun seurustelin pitkään ex-poikaystävän kanssa ja hänellä seksihalut loppuivat kokonaan seurusteluaikanamme. Ajattelin, että se johtuu jotenkin minusta. Sitä ennen olin muistaakseni paljon estottomampi kuin nyt. Kokeile pientä humalaa, auttaiskos se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vitonen vaan koittaisi jotain?! Aloita jostain, se voi olla jotain ihan pientäkin, mutta kasvattaisit itseluottamusta MIEHEÄSI ajatellen, ei sen vaarallisempaa!

- Ja kysyy mieheltä siinä tekohetkellä tai myöhemmin pitikö mies? Tai mies saattaa sen itsekin sanoa, kukapa tietää!

Mutta me ollaan oltu yhdessä pian 20 vuotta ja yhä koitetaan välillä keksiä kivoja asentoja tai paikkoja.

Ja ap. mitä jos muistaisit että teitä on seksissä kaksi, eli tarkoitus ei ole se että juttu miellyttää vaan miestäsi vaan sinä saat koittaa jotain joka olisi sinusta kiihottavaa ja ihanaa.

Turhan usein seksissä unohtuu se että kyse on nautinnosta, puhutaan antamisesta.

Ja kun saadaan lapsia niin seksistä tehdään väsymisen määritelmä, unohdetaan nautinto ja ollaan ilman kun ei "jakseta" kun pitäisi miettiä miten sitä jaksamista toisin kerättäisiin: päiväunet tai siivousapu? Mutta seksi lisää energiaa ja vahvistaa parisuhdetta!

Naiset niin helposti tuntuu muuttuvan mariseviksi marttyyreiksi jotka ei "jaksa" seksiä kun pitäisi puhua oikeista asioista. Ei tahdo seksiä koska xxxxx. Jos kotona on valtataistelu niin MIKSI naiset alkaa usein vähentämään omasta nautinnostaan? Väitän ettei naiset välitä alkujaankaan siitä että seksissä on kyse nautinnosta, eikä siitä että antaa miehelle.

Seksi ei ole mitään eläimellistä, tuollainen ajatus jo kertoo että sinua hävettää ja seksi on jotenkin hävettävä asia. Koita päästä yli tuosta. Jos et kehtaa puhua asiasta niin miettisit miksi. Ei sinun tarvitse alkaa puhumaan rivoja, mutta entä jos vaan ottaisit ohjat käsiin ja ohjaat miestä?

Tai voit koittaa piristää tekemällä niitä asioita joita tahdot? Romantiikkaa vaikka kynttilöillä ja uusilla alusvaatteilla? Yllätä olemalla valmiina sängyssä? Yhdistä nämä kaikki edellä mainitut elementit kun odotat miestä vaikka töistä.

Todellakin voi koittaa suihinottoa VASTA 2 vuotta suhteen aloittamisen jälkeen, me kokeillaan kaikenlaisia uusia asioita siis yhä. ;)

Suihinoton ei tarvitse kestää kauaa, sen ei tarvitse olla pitkälle kurkkuun menevää. Voit vaikka erikseen sanoa miehelle että koitatte nyt ihan varovasti ja uskon että se jo yksinään riittää miehelle, jos mies tahtookaan edes suuseksiä.

Lisää väriä suuseksiin saa jos koitatte eri asentoja joskus siinä, vaikka 69 ja ihan hetki siis. Tai toinen on että otat lämmintä teetä ja kylmää lasiin ja vaihtelet välillä niitä suussasi, kolmas elementti on Mynthol- pastilli. Ja tottakai erilaiset ruuat, kermaa tai suklaata?

Ja jos suuseksi tuntuu silti vieraalta niin petting eli hyväily voi olla asia teille eli nautintoa ihan kosketukseen ja läheisyyteen! Keskitytte siihen mistä sinä pidät ja mistä mies pitää.

Mutta ihan parasta mitä naisena olemisessa on on olla nainen, tutustua itseensä ja nauttia siitä kun saa toiselta nautintoa. Unohda että sinä annat, vaan tutustukaa yhdessä uusiin asioihin.

Vierailija
4/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei humalalle!

Nyt puhutaan teidän kropasta ja halusta. Kyllä pitää nauttia itsestään ilman huumausaineita. Onko teidät kasvatettu häpeämään omaa kehoanne vai mistä tuo on tullut?

Itselläni on kurja lapsuus ja nolotti aikanaan alkaa seurustelusuhteessa seksi mutta tässä hyvässä suhteessa voin olla täysin itseni ja siitä seksissäkin on kyse, pitäisi saada luottaa että on turvassa ja nauttiminen sallittua. 

Ihminen ei ole koskaan valmis mutta jos juo humalan tai vähän ottaa rohkaisua niin mitä sillä oppii? Minusta voisi ainakin myöntää sen että tuli jo kokeiltua, niin voisi tehdä saman selvänäKIN.

Tuon kännäämisen ymmärrän jos puhutaan siitä että hakee seksiä jonkun vieraan kanssa baarista mutta että tarttee alkoholia nautintoonsa tutussa parisuhteessaan?

9

Vierailija
5/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kahdessa edellisessä pitkässä suhteessani todella innokas kokeilemaan kaikkea ja miehet samoin. Seksi oli taivaallista.

Nykyinen aviomieheni on aivan toista maata. Hänen ex-vaimonsa oli täysin haluton ja antoi joskus "armosta". Ex-vaimolla oli käsittääkseni jonkinlaista hyväksikäyttötaustaa lapsuudessa, näin olen ainakin rivien välistä lukenut ja ymmärrän häntä ja hänen haluttomuuttaan sillä taustalla täysin.

Mutta mies. Hänen oli meidän suhteemme alkuaikana mahdotonta käsittää, että minä olen halukas ja että ääntelen seksin aikana siksi, että tuntuu hyvältä enkä tuskasta. Hän meni aivan lukkoon siitä, että minä olin halukas ja saatoin ottaa tilanteen haltuun tai jopa tehdä aloitteen. Kaikki muut asennot paitsi lähetyssaarnaaja olivat kauhistus. Hän tuli heti, jos käännyin vaikka vatsalleni, että hän tulisi takaapäin. Pelkkä ajatus oli niin kiihottava. Kerran tein tuon ruokapöydälle selälleen -tempun ja mieheltä lerpahti saman tien. Kyllä hävetti. Joskus yritin hyväillä häntä sohvalla, mutta hän halusi heti siirtyä sänkyyn.

Olemme yrittäneet puhua asiasta, mutta sen jälkeen häneltä menee erektio pitkäksi aikaa. Kun alamme rakastella, hän muuttuu joksikin näyttelijäksi ja alkaa puhua oudolla äänellä jotain puuta heinää. Suutelukin on mennyt kummalliseksi tiukoilla huulilla kosketteluksi, vaikka hän oppi suutelemaan kunnolla, kun opetin alussa.

En jaksaisi enää edes yrittää seksiä, koska se on aina sitä samaa ja hän tulee minuutissa. Sitäpaitsi erektio on heikko eikä hän mene lääkäriin. Ja olemme olleet 8 v naimisissa.

Ja ei, hän ei ole teini, vaan viisikymppinen mies.

Vierailija
6/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että juttelette seksistä sellaisella hetkellä kun ette aio sitä harrastaa.

Silloin ei kummallekaan tule suorituspaineita ja voi puhua vapaammin.

Niin naurettavalta kun se kuulostaakin. Lounaalla pistät perunaa suuhun ja sanot että haluaisin joskus ottaa sulta suihin. Siinä voi rauhassa jutella.

Myös auto on hyvä juttelupaikka kun ei tarvitse edes ottaa katsekontaktia.

Härkää sarvista, kerran se vaan kirpaisee. Keskustelun kun kerran avaa, on se jatkossa helpompaa.

Vierailija
7/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat jonkun ihan oikean Miehen tai kaksi sänkyysi.

Vierailija
8/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole ottanut koskaan suihin, en ole kokeillut 69, en ole ratsastanut... on niin tyhmä olo. haluaisin kokeilla noita kaikkia. ne on muille ihan tavallisia mutta ei minulle. minulle olisi ihan luksusta ja olo olisi kuin seksipommilla jos pääsisin noita kokeilemaan :( en vaan kehtaa sanoa!!!!! miten yhtäkkiä voin alkaa seksipommiksi kun olen lahnannut vuosikaudet :( en osaa olla oma itseni sängyssä. en osaa sanoa vaikka tiedän mitä haluan.

[/quote]Ei tarvii kehdata sanoa mitään tyyliin "Kuulepas Pertti, mietin tässä että haluaisin ehkä kokeilla sitä niinsanottua suihinottoa kanssasi".

Sängyssä ollessanne otat vain kyrvän suuhusi. Kyllä miehesi hoksaa mistä on kyse ellei ole debiili.

Sama juttu ratsastuksen yms. kanssa. Puhe on turhee, senkus panet vain toimeksi.

Vierailija
9/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:39"]

[/quote]Ei tarvii kehdata sanoa mitään tyyliin "Kuulepas Pertti, mietin tässä että haluaisin ehkä kokeilla sitä niinsanottua suihinottoa kanssasi".

Sängyssä ollessanne otat vain kyrvän suuhusi. Kyllä miehesi hoksaa mistä on kyse ellei ole debiili.

Sama juttu ratsastuksen yms. kanssa. Puhe on turhee, senkus panet vain toimeksi.

[/quote]Eikö se ole raiskaamista jos otan miehen peniksen suuhuni kysymättä häneltä suostumusta ensin??

Vierailija
10/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten minä, 11, tuolla kerroin, jos teen tuollailsen nopean aloitteen, miehellä lerpahtaa. Minun varmaan pitäisi kokeille tuota "Kuulepas Pertti, mietin tässä että haluaisin ehkä kokeilla sitä niinsanottua suihinottoa kanssasi" -tyyliä.

Vierailija
11/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:54"]

[/quote]Eikö se ole raiskaamista jos otan miehen peniksen suuhuni kysymättä häneltä suostumusta ensin??

[/quote]Joskus elämässä on otettava riskejä. Jos mies tuosta hyvästä rikosilmoituksen tekee ja raiskaustuomion saat, niin voitpa ainakin sanoa itsellesi että tulipahan yritettyä :D

Vierailija
12/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaamista? Jos ollaan sängyssä rakastelemassa? En mä ole vielä ikinä kysynyt lupaa siihen, että saanko ottaa mieheltä suihin. Eikä hän mun nuolemiseen.

Seuraavalla kerralla suutelet miestä ensin, sitten ohjaat hänet hellästi (ei tarvi mitään dominaa leikkiä) sängylle makaamaan. Suutelet lisää, menet miehen päälle istumaan hajareisin. Suutelet rintaa, vatsaa. Jos housut on vielä jalassa, riisut ne. Otat miehen kalun suuhun, varovasti tunnustelet, miltä homma sinusta tuntuu. Jne. Ei tarvitse muuttua seksipedoksi sekunnissa.

Vierailija
13/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:26"]

Minä olin kahdessa edellisessä pitkässä suhteessani todella innokas kokeilemaan kaikkea ja miehet samoin. Seksi oli taivaallista.

Nykyinen aviomieheni on aivan toista maata. Hänen ex-vaimonsa oli täysin haluton ja antoi joskus "armosta". Ex-vaimolla oli käsittääkseni jonkinlaista hyväksikäyttötaustaa lapsuudessa, näin olen ainakin rivien välistä lukenut ja ymmärrän häntä ja hänen haluttomuuttaan sillä taustalla täysin.

Mutta mies. Hänen oli meidän suhteemme alkuaikana mahdotonta käsittää, että minä olen halukas ja että ääntelen seksin aikana siksi, että tuntuu hyvältä enkä tuskasta. Hän meni aivan lukkoon siitä, että minä olin halukas ja saatoin ottaa tilanteen haltuun tai jopa tehdä aloitteen. Kaikki muut asennot paitsi lähetyssaarnaaja olivat kauhistus. Hän tuli heti, jos käännyin vaikka vatsalleni, että hän tulisi takaapäin. Pelkkä ajatus oli niin kiihottava. Kerran tein tuon ruokapöydälle selälleen -tempun ja mieheltä lerpahti saman tien. Kyllä hävetti. Joskus yritin hyväillä häntä sohvalla, mutta hän halusi heti siirtyä sänkyyn.

Olemme yrittäneet puhua asiasta, mutta sen jälkeen häneltä menee erektio pitkäksi aikaa. Kun alamme rakastella, hän muuttuu joksikin näyttelijäksi ja alkaa puhua oudolla äänellä jotain puuta heinää. Suutelukin on mennyt kummalliseksi tiukoilla huulilla kosketteluksi, vaikka hän oppi suutelemaan kunnolla, kun opetin alussa.

En jaksaisi enää edes yrittää seksiä, koska se on aina sitä samaa ja hän tulee minuutissa. Sitäpaitsi erektio on heikko eikä hän mene lääkäriin. Ja olemme olleet 8 v naimisissa.

Ja ei, hän ei ole teini, vaan viisikymppinen mies.

[/quote]

Ymmärrät miehesi exää, jonka takia miehesi on tuollainen. Mutta et ymmärrä miestäsi. Taas nainen on viton uhri ja mies ilkeyttään huono.

Vierailija
14/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama ohje miehille. Älä turhaan kysy vaimolta/tyttöystävältä lupaa anaaliin. Kyllä se huomaa, kun runttaset menemään vaan.

Vierailija
15/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:06"]minä en ole ottanut koskaan suihin, en ole kokeillut 69, en ole ratsastanut... on niin tyhmä olo. haluaisin kokeilla noita kaikkia. ne on muille ihan tavallisia mutta ei minulle. minulle olisi ihan luksusta ja olo olisi kuin seksipommilla jos pääsisin noita kokeilemaan :( en vaan kehtaa sanoa!!!!! miten yhtäkkiä voin alkaa seksipommiksi kun olen lahnannut vuosikaudet :( en osaa olla oma itseni sängyssä. en osaa sanoa vaikka tiedän mitä haluan.

[/quote]

Mitä helvettiä? Kauanko olet seurustellut? Jos olisit minun muija, olisit kyllä lentänyt pihalle jos ei kyrpä suuhun kelpaa! Suihinotto on parasta, mitä naiset voi tehdä siivoamisen ja keittiötöiden lisäksi.

Vierailija
16/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ota nyt ihmeessä nainen mieheltäsi suihin. Tuntuu aivan taivaalliselta laueta naisen suuhun, kun se imee ja nytkyttää kovaa kyrpää villinä suuhunsa.... Aaah!!!

Vierailija
17/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan mieheltäni suihin ainakin kerran viikossa loppuun asti! Ja kevyesti esileikkinä melkein joka kerta. Hyvää ja kivaa!

Vierailija
18/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:28"]Suosittelen että juttelette seksistä sellaisella hetkellä kun ette aio sitä harrastaa.

Silloin ei kummallekaan tule suorituspaineita ja voi puhua vapaammin.

Niin naurettavalta kun se kuulostaakin. Lounaalla pistät perunaa suuhun ja sanot että haluaisin joskus ottaa sulta suihin. Siinä voi rauhassa jutella.

Myös auto on hyvä juttelupaikka kun ei tarvitse edes ottaa katsekontaktia.

Härkää sarvista, kerran se vaan kirpaisee. Keskustelun kun kerran avaa, on se jatkossa helpompaa.

[/quote]

Mä oon vähän samanlainen kuin ap, paitsi että myös mies toivoo, että olisin rohkeampi. Meillä auttoi juuri se, että puhuttiin asioista silloin, kun ei harrastettu seksiä.

Vierailija
19/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljosta olisin vaille jäänyt ilman miehen päällä olemista. 

Vierailija
20/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi voisi tulla pois sieltä sängystä ja kokeilla jossain muualla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme