Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Olen iloinen että mies löysi uuden upean, seksikkään tuoksun ja olen päässyt tuoksuttelemaan sitä koko illan!
Kun tietty lääke tehosi, eikä potilas kuollut.
Kaikesta huolimatta koen, että mulla oli hemmetin hyvä työpäivä. Ongelmat on muiden ongelmia. Mulla on parhaat työkaverit <3
Pöydällä valtava kimppu ruusuja kaikissa pinkin ja punaisen sävyissä, koko huone tuoksuu. Ostin itelleni synttärilahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pöydällä valtava kimppu ruusuja kaikissa pinkin ja punaisen sävyissä, koko huone tuoksuu. Ostin itelleni synttärilahjaksi.
Hyvää syntymäpäivää🌹🌹🌹
Puhtaasta hengitysilmasta, rennosta vapaapäivästä, ruuasta hellalla. Rakkaudesta, ystävyydestä, viisaasta isästä, kahdesta upeasta kodista, mielenrauhasta, onnesta, älystä ja ymmärryksestä - omasta ja muiden. Toimivasta nettiyhteydestä, mammapalstasta, hyvistä uutisista maailmalta, terveydestä, hyvästä kunnosta, rakkaista eläimistä. Naapureista, työpaikasta, rentoudesta.
ai vitsi, täähän jatkuisi loputtomiin. Parasta lopettaa ettei mene överiksi.
Suomen kielestä, matkustuskokemuksista, kansainvälisistä ystävistä, koulutuksesta, yhteiskunnan toimivuudesta, kielitaidosta ja vieraista kulttuureista. Kello kymmenen naurusta, tanssista, jäävuorista.
Jätetään muillekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut syntymäpäivänäsi!
Ruusun tuoksu on ihana ja mieltä virkistävä. Itseään on välillä mukava lahjoa ja hemmotella, vaikkapa kukkasin.🙂
Olen iloinen siitä, että ehdin vessaan, eikä paska tullut housuun. Oli kyllä lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaasta hengitysilmasta, rennosta vapaapäivästä, ruuasta hellalla. Rakkaudesta, ystävyydestä, viisaasta isästä, kahdesta upeasta kodista, mielenrauhasta, onnesta, älystä ja ymmärryksestä - omasta ja muiden. Toimivasta nettiyhteydestä, mammapalstasta, hyvistä uutisista maailmalta, terveydestä, hyvästä kunnosta, rakkaista eläimistä. Naapureista, työpaikasta, rentoudesta.
Suomen kielestä, matkustuskokemuksista, kansainvälisistä ystävistä, koulutuksesta, yhteiskunnan toimivuudesta, kielitaidosta ja vieraista kulttuureista. Kello kymmenen naurusta, tanssista, jäävuorista.
Sinulla on paljon kiitoksen ja ilon aihetta, mikä on hieno asia. Ihanaa loppuiltaa sinulle ja voi hyvin! 🙂
Löysin ehkä viimein sattumalta toimivat hiustenhoitotuotteet kuiville hiuksille ja niitä olen testaillut ( tulin juuri saunasta). Samalla nyt on ollut muutenkin parempi päivä ja en sillä tavalla jaksanut huolehtia mistään. Ulkoilu piristi, kun sinne jaksoi vielä toisenkin kerran lähteä. Auringonlasku oli hieno myös. Iloinen osaa olla aina silloin, kun pystyy olemaan rauhallinen ja hetken näyttää kaikki paremmalta. Eräs viesti palstalla piristi eilen tosi paljon ja sain kehuja (kiitos vielä sinulle tuntematon). Samalla se musiikki on aina iloa tuottava juttu myös . Ehkä tämä tästä taas paranee :)
Videopeleistä ja viihteen täydellisistä miehistä, musiikista ja kaljasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on paljon kiitoksen ja ilon aihetta, mikä on hieno asia. Ihanaa loppuiltaa sinulle ja voi hyvin! 🙂
Kiitos, toivon samaa sulle!
Olen pitkästä aikaa onnellinen (vuosi todella raskasta aikaa). Ja lapsivapaa viikonloppu mun ihanan miehen kanssa, syödään hyvää ruokaa ja möllötetään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta huolimatta koen, että mulla oli hemmetin hyvä työpäivä. Ongelmat on muiden ongelmia. Mulla on parhaat työkaverit <3
Monesti työelämässä ja sen haasteissa/raskaudessa auttaa hyvä yhteishenki työyhteisön kesken. Kiva kuulla, että just sulla on kivat työkaverit.🙂
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen että mies löysi uuden upean, seksikkään tuoksun ja olen päässyt tuoksuttelemaan sitä koko illan!
Ooh, kuulostaapa kivalle!😉
Siitä, ku äiti toi savulohta aamulla, sain tehtyy yhe vaikee sudokun, jota tuli tehtyy yli viis tuntii useamman päivän aikana ja ku No Nut November epäonnistu, nii ei tarvii enää kiduttaa itteesä ja Coca-Colasta lasipullossa. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaasti vietetystä päivästä täysin ilman maskia.
Hienoa! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kun tietty lääke tehosi, eikä potilas kuollut.
Siinä iso ilon aihe ja kiitos tärkeästä työstä, mitä teet! 💜
Tehokkaasti vietetystä päivästä täysin ilman maskia.