Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma taas yhtä riitelyä!!

Vierailija
24.02.2014 |

Mieheni lapset tulivat meille perjantaina hiihtoloman viettoon, siitä asti lasten äiti on laittanut ohjeita kuinka MEIDÄN tulisi viettää hiihtoloma. Hän on ottanut selville meidän aeudun tapahtumista yms ja laittaa jatkuvasti viestiä niihin liittyen. Mieheni jo syysloman aikaan sanoi naiselle ystävällisesti että meillä on omat suunnitelmat lomalle että ei tarvitse jatkuvasti pommittaa joka asiasta. Nyt kun olemme samasta asiasta taas huomauttaneet alkoi helvetillinen riitely ja narina, jos emme vastaa tulee viestejä siitä huolimatta. Nyt olemme päässeet siihen että hän uhkaa tulla hakemaan lapset pois luotamme kun emme edes hänen mielestään ole lasten kanssa, tällä hetkellä ajamme kuusamoon laskettelu lomalle..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ajaa sitten Kuusamoon hakemaan lapsensa pois.

Vierailija
2/4 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, en ymmärrä miksi pitää koko ajan työntää nokkansa toisten asioihin. Se mitä te teette lomalla ei kuulu lasten äidille tippaakaan!! Sama vaikka istuisitte kotona koko loman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 13:30"]

Mieheni lapset tulivat meille perjantaina hiihtoloman viettoon, siitä asti lasten äiti on laittanut ohjeita kuinka MEIDÄN tulisi viettää hiihtoloma. Hän on ottanut selville meidän aeudun tapahtumista yms ja laittaa jatkuvasti viestiä niihin liittyen. Mieheni jo syysloman aikaan sanoi naiselle ystävällisesti että meillä on omat suunnitelmat lomalle että ei tarvitse jatkuvasti pommittaa joka asiasta. Nyt kun olemme samasta asiasta taas huomauttaneet alkoi helvetillinen riitely ja narina, jos emme vastaa tulee viestejä siitä huolimatta. Nyt olemme päässeet siihen että hän uhkaa tulla hakemaan lapset pois luotamme kun emme edes hänen mielestään ole lasten kanssa, tällä hetkellä ajamme kuusamoon laskettelu lomalle..

[/quote]

Anteeks mua jotenkin naurattaa kauheasti ajatus siitä miten se lähettelee niitä linkkejä mitä voi tehdä. :D Mä tein tuota itsekin ja ihan aidosti yritin olla ystävällinen, ja jossain vaiheessa tajusin että ne viestit otetaan tuputtamisena. Mun luonne on vaan sellanen että tykkään osallistua ja ohjeistaa ja se rasittaa ihmisiä, ja varsinkin exän uusi vaimo otti ne hirmu raskaasti. Mun oma mies siitä sanoi että anna olla kun eivät ne näe mun tarkoitusperiä. :D

Itseni tuntien kerron siis parhaan taktiikan: Kuittaa viestit luetuiksi ja kirjoita että katselette miltä tuntuu, että kaikki järjestyy kyllä.

Itsellä taustalla vaikutti myös ajatus siitä mistä lapset saattaisivat tykätä tehdä enkä osannut huomioida että heillä on ehkä omat jutut jo mietitty. Jätä se neuvonantaja siis omaan arvoonsa, kyllä se ymmärtää yskän kun vaan päättäväisesti teette lomasuunnitelmanne kuten TEIDÄN perheelle sopii. Asialinja pitää kuitenkin pitää, ja jos se ex ei usko asiallista viestiä niin sittenhän se on oma häpeensä. :)

Vierailija
4/4 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asia muuten häiritsekkään mutta jatkuva viestin laitto on ahdistavaa, varsinkin kun tyyli muuttuu viesteissä uhkailuksi ja haukkumiselsi heti jos ei tehdä niinkuin hän haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi