Miten vietät perjantai-iltaa?
Kommentit (422)
Olen kotona,ei tonne ulos huvita lähteä.
Kai se on telkkarin katselua..
Ryyppäämällä ja tupakoimalla, illalla baariin että saa piparia
Työviikon jälkeen opiskelen yliopisto-opintojani eteenpäin. Myös koko viikonlopun.
Olen työväkeä, joten ryyppään ja hakkaan perheeni. Jokainen päivä työläisen elämässä on viitutusta!
Käyn salilla tekemässä jalkatreenit ja sitten uimassa kolmen kilsan lenkin. Loppuillan katselen leffaa. M51
Vietän sellaisen reggaemiehen perjantain mistä Jukka Poika laulaa.
Laitoin juuri karjalanpaistin uuniin hautumaan. Vähän pitäisi vielä tehdä pientä siivousta. Huomenna on pyhäpäivä.
Olen hyljelahdessa ja yritän päästä hkiin ja sieltä kotiin. Iltapalaa ja rafionluuntelua.
Syön lasten paistamia lettuja.
Palstailen.
Voisi kohta kuunnella lyhytaaltoradiota.
Töissä klo 21 alkaen ja loppuu klo 13, sit la iltana klo 22 töihin ja pois taasen klo 13.
Eli suurin osa tuplapalkkatunteja ja osaan myös yölisiä päälle.
Motivoi vaikka sinänsä menee pyhät pilalle.
Vien lapsen voimistelutunnille ja käyn sillä välin ostoksilla. Sen jälkeen sauna ja pientä herkuttelua.
Katson tv:tä. Olen netissä. Pesen pyykkiä.
Nyt keitin kahvit. Istun keittiön pöydän ääressä. Tässä olen istunut 5 tuntia.
Vielä tänään aion siivota asunnon, tiskata, viedä kesävaatteita varastoon ja ehkä lopuksi juoda glögiä.
Re.Pe., RePen jatkot ja saunaan :)
Pelasin äsken Angry Birds Match kännypeliä ja juuri nyt alan katsoa Charlien enkelit elokuvaa (sitä uusinta). Leffa eväinä on Pandan suklaa sydän -pussi, hedelmä aakkoset, taffel classic chips ja maitoa.
Vietän jälleen kerran rauhallista pe iltaa. Makailen sohvalla ja katselen telkkaria.
Kohta valmistelen lämpöiset leivät uunia vaille valmiiksi ja herkuttelen myöhemmin illalla.
Ei valittamista.
Leppoisaa iltaa kaikille!
Tungen perunaa liukuvoiteella peräaukkooni ja murehdin kettukarkkien kaloreita.
Kohta teen kotipizzaa. :)))