Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät perjantai-iltaa?

Vierailija
06.11.2020 |

Minä vain tietokoneella

Kommentit (422)

Vierailija
381/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviini näyttää olevan kovassa suosiossa tänään!

Niin se on alkoholistilla joka päivä paitsi sunnuntai, kun pitkäripainen on kiinni jopa ne sunnuntaita varten ostetut pullot on juotu jo ennen puoltayötä lauantaina, ja joutuu kituuttaa siideriä litkien.

Vierailija
382/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina on ahdistus iskenyt pahasti. On monia syitä siihen, en käy avaamaan niitä nyt. Ja alkoholi helpottaa (tiedän, ettei paranna, turha jeesustella), joten juon viiniä. Telkkaristakaan ei viikonloppuisin tule mitään kevyttä katsottavaa, joten notkun täällä viinipöhnässä. Yksi helpompi ilta taas hoidettu. Eikä ole huomenna krapulaa, en niin paljoa juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskoin napaan pakastepitsan ja katsoin vain elämää. Nyt katselen Zodiac-elokuvaa ja ehkäpä piakkoin suutelen kylmää olut-tölkin suuta ikäänkuin hyvän yön toivotukseksi.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
384/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiskoin napaan pakastepitsan ja katsoin vain elämää. Nyt katselen Zodiac-elokuvaa ja ehkäpä piakkoin suutelen kylmää olut-tölkin suuta ikäänkuin hyvän yön toivotukseksi.

Terveisin Naispelko28

Unohda se kaljatölkki ja hae flinda tiukkaa. Kyllä naispelko lähtee juomalla, rohkeus on loppupeleissä vaan nestettä jossa on tarpeeksi voltteja.

Vierailija
385/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsi kuumeessa, sai juuri iltapalaa ja nukahti. Vanhempi 17v pelaa huoneessaan. Itse juon pari lasia viiniä ja sitten nukkumaan

Vierailija
386/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona viettänyt koko illan koska lapsi on minun luonani perjantaisin, huomenna sitten lapsi menee isällensä. Eli ihan perus perhemeininkiä, minä laitan lapsen ruoat ja hoidan kotia ja ohjeistan lasta, lapsi tekee kotiläksyjä ja lisätehtäviä, lukee kirjoja ja hoitaa omaa huonettaan. Osallistuin internetissä liiketeemaiseen hyvinvointituntiin, oli tosi hyvää settiä ja ammattitaitoinen vetäjä. Lapsi meni puolisen tuntia sitten nukkumaan. Jos sitä vaikka vielä vähän tekisi töitä tietokoneella, kävisi suihkussa ja ehkä vähän viihdykettä/opiskelua tietokoneelta ja/tai sängyssä lukemista. Tekeminen ei kyllä lopu, se on selvä juttu. Huomenna illalla sitten eri meininki, kaveripiirin pikkujoulut ja minun lapsivapaa iltani.

Vierailija
387/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapäivä oli tällä viikolla, kiitos KELA ja suomalainen veronmaksaja, joten tänään on luksustarjoilu, kokkelia ja Oxycontinia. Loppukuusta sit vedetään mitä sattuu käsiinsä saamaan, yleensä piriä ja halvempia lääkkeitä. Tai "loppukuusta", rahat menee yleensä 10. päivään mennessä. Tämänkin illan setit kustansi 200€. Mut carpe diem

Vierailija
388/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorin lapsi kuumeessa, sai juuri iltapalaa ja nukahti. Vanhempi 17v pelaa huoneessaan. Itse juon pari lasia viiniä ja sitten nukkumaan

Ai kauhee sitä vaan dokataan vaikka lapset kotona ja vieläpä kipeenä. Tää on kaikkien mielestä OK mut annapa ku poltan pienet savut sen jälkeen ku lapset menny nukkumaan niin oon narkkari jonka lapset pitäs ottaa huostaan.

Vierailija
389/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee sitä vaan dokataan vaikka lapset kotona ja vieläpä kipeenä. Tää on kaikkien mielestä OK mut annapa ku poltan pienet savut sen jälkeen ku lapset menny nukkumaan niin oon narkkari jonka lapset pitäs ottaa huostaan.

No mä juon sen 2 lasia punkkua ja päälle teetä ja en ole ajatellut dokaavani. Herätys on viimeistään klo 8.00. Savuhommat ei kiinnosta yhtään

Vierailija
390/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä juon sen 2 lasia punkkua ja päälle teetä ja en ole ajatellut dokaavani. Herätys on viimeistään klo 8.00. Savuhommat ei kiinnosta yhtään

No se ei millään tavalla eroa siitä että poltan vähän pilveä jos ajattelee päihtymystä, kykyä reagoida lapsen hätätilanteeseen, tai kondista huomisaamuna.

Vierailija
391/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön happoa ja menen laittomiin psykebileisiin.

Vierailija
392/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen runoja kunnes eräs herra tulee käymään, sitten vähän niinku "hötsynsötsyn" lisääntymisharjoituksia.... ;-)) Tai ehtishän täs tanssiakin tään hetken, puoli tuntia enää niin saan!! =))

Vierailija
393/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko28

Unohda se kaljatölkki ja hae flinda tiukkaa. Kyllä naispelko lähtee juomalla, rohkeus on loppupeleissä vaan nestettä jossa on tarpeeksi voltteja.

Se pelko vaan pahenee jos ottaa vahvempaa ainetta. Uni tosin tulee helpommin.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
394/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko28

Se pelko vaan pahenee jos ottaa vahvempaa ainetta. Uni tosin tulee helpommin.

Terveisin Naispelko28

Oot sit ottanu vääriä aineita. Katso alkoholia pidemmälle. Nestemäisen rohkaisun lisäksi sitä saa myös esim. pilleri- ja pulverimuodossa.

Vierailija
395/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nussia suurimman osan.

Vierailija
396/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä tultua kävin kirjastossa, jossa järjestelmä jumissa, joten ei lainattu sitten mitään (Turku). Sitten pitsalle miehen kanssa, "romanttisesti" kauppakeskuksessa. Kauppareissu ja kotiin, Vain elämää ja nyt tossa on Big Brother pyörimässä. Hyvvää yötä.

Vierailija
397/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee yhtään mitään. Typerä ilta.

Olisin voinut mennä kuntosalille, mutta miehen reaktio: ”Taasko siellä pitää ravata lasten iltapala-aikaan?” Kello oli 19, kun mainitsin salista.

Siis kävin salilla maanantaina viimeksi, lähdin kotoa klo 19.15 ja palasin klo 20.30. Kun menin suihkuun, mies dramaattisesti paiskoi keittiössä kaapinovia, että eikö täällä ole mitään terveellistä iltapalaa. Meidän lapset on jo 6 ja 10 v. Minua ihmetyttää, miten se on keneltäkään pois, jos minä käyn salilla illalla. Tänään en viitsinyt sitä samaa showta kuin maanantaina. Ollaan sitten kotona istumassa tekemättä mitään.

Vierailija
398/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni tekee tuloaan. Olen opettaja. Melko usein migreenioireita pe tai la. Lääkäri arveli sen johtuvan stressin purkautumisesta. Minulla on aina sama kaava: 1. Alkaa tehdä mieli makeaa, oikein himo 2. Noin 10-24 tunnin kuluessa tuosta alkaa auraoireet, sahalaita ja näkökentän häiriöt 3. Otan lääkkeet 4. Päänsärky joko iskee tai ei, mutta joka tapauksessa on oksettava olo, joka kestää 1-6 tuntia. Siinä vaiheessa ei auta muu kuin pimeä huone ja lepo.

Vierailija
399/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee yhtään mitään. Typerä ilta.

Olisin voinut mennä kuntosalille, mutta miehen reaktio: ”Taasko siellä pitää ravata lasten iltapala-aikaan?” Kello oli 19, kun mainitsin salista.

Siis kävin salilla maanantaina viimeksi, lähdin kotoa klo 19.15 ja palasin klo 20.30. Kun menin suihkuun, mies dramaattisesti paiskoi keittiössä kaapinovia, että eikö täällä ole mitään terveellistä iltapalaa. Meidän lapset on jo 6 ja 10 v. Minua ihmetyttää, miten se on keneltäkään pois, jos minä käyn salilla illalla. Tänään en viitsinyt sitä samaa showta kuin maanantaina. Ollaan sitten kotona istumassa tekemättä mitään.

Sano sille suoraan, että minua et määräile. Onhan sulla oikeus liikuntaan!

Vierailija
400/422 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin ja luen tätä palstaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän