Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät perjantai-iltaa?

Vierailija
06.11.2020 |

Minä vain tietokoneella

Kommentit (422)

Vierailija
321/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein töitä kuuteen, nyt luen kirjaa. Pakko mennä aikaisin nukkumaan, hirveä univelka.

Tyypillistä, klo 22 olen piristynyt. Ehkä vielä tunnin luen ja nautin iltapalaa. Nappaan mirtatzapinin murusen jotta en herää liian aikaisin aamulla.

Vierailija
322/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viskiä ja selaan vauvapalstaa. Harkitsen jonkin sarjan aloittamista, mutta huomenna 5.45 herätys töihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vissyä. Suren lapseni elämää.  Myös omaani, mutta omien asioiden miettiminen saa jäädä viimeiseksi. Lapsi tärkein

Vähän sellainen "mitä väliä millään " -tunne. 

Vierailija
324/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan keittiön lattialla av palstaillen.

Vierailija
325/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon vissyä. Suren lapseni elämää.  Myös omaani, mutta omien asioiden miettiminen saa jäädä viimeiseksi. Lapsi tärkein

Vähän sellainen "mitä väliä millään " -tunne. 

Mulla ei ole lasta, eikä muutakaan nii suren itseäni.

Vierailija
326/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin muutaman tunnin uutta beta-versiota yhdestä suosikkipelistäni. Nyt röhnötän sohvalla, ja kissa nukkuu sylissäni.

Vierailija
327/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojatuolissa kattelen telkkaria ja välillä läppäriä. Pitsaa uunissa. Teini-ikäinen tytär pitää muotinäytöstä ja esittelee vaihtoehtoja koulun kevätjuhlan tapaiseen :) Kotoisaa ja leppoisaa. Join energiajuoman viisaasti näin yötä vasten...

Vierailija
328/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin Pokemon Go peliä kaupungilla. Sitten iltapuuro ja kohta nukkumaan.

Vierailija
329/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkari syvaputsattu, keittio siisti, kone pyorii. Viela laitan yhden pyorimaan. Jaakaappi siivomatta, tyot tekematta, pianoa soitan viela hetken. Sitten suihkuun, Netflix ja uni. Mies valvottaa puolenyohon ja lapsi herattaa klo 6am.

Vierailija
330/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsi nukkuvat vierekkäin tuolla meidän sängyssä. Itse juon viiniä, katson toisella silmällä leffaa ja toisella jumitan kännyllä netissä. Koirat nukkuvat sohvalla mun vieressä. Tavallista, tylsää, mutta ihan ok elämää just nyt. Melkein täydellistä.

Vierailija
331/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja lapsi nukkuvat vierekkäin tuolla meidän sängyssä. Itse juon viiniä, katson toisella silmällä leffaa ja toisella jumitan kännyllä netissä. Koirat nukkuvat sohvalla mun vieressä. Tavallista, tylsää, mutta ihan ok elämää just nyt. Melkein täydellistä.

Ihan ok elämä ja melkein täydellinen ei nyt ihan täsmää.

Vierailija
332/422 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin koneella, taustalla telkkari. Pohdin, menenkö erikoistähystykseen lukuisten muiden kuvausten ja tähystysten jälkeen sen takia, että on pieni mahdollisuus pahalaatuiseen muutokseen vai jätänkö väliin ja elän epätietoisuuden lempeässä illuusiossa. Ei jaksaisi enää yhtään tutkimusta. Mutta nyt jatkan Milanon naisten paratiisin maratonikatselulla, koska viikonloppuna asiat eivät murehtimalla miksikään muutu. Leppoisaa perjantaiyötä kaikille!

Vierailija
333/422 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 16 loppuu työpäivä, kello 16:10 narskahtaa viikonlopun ensimmäinen kosu. Kello 22 narskahtaa toinen kosu. Nam.

334/422 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona. Laitan ruokaa, avaan viinipullon. Katson televisiosta jonkun hyvän leffan. 

Juttelen ehkä somessa tai puhelimessa läheisten kanssa.  Siinä ihan hyvä perjantai-ilta tässä iässä. 

Vierailija
335/422 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan pizzaa ja katsotaan Possea olutta nauttien.

Vierailija
336/422 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen kahvi & jäätelö-kombolla samalla jotain leffaa tai lempisarjaa katsellen eikä malttaisi odottaa siihen asti... Perus perjantai, mutta syksyn ensimmäinen! 🍁🍂

Vierailija
337/422 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok elämä ja melkein täydellinen ei nyt ihan täsmää.

Minusta se oli kiva tapa sanoa, että oikeastaan ihan tavallinen on juuri sitä onnellista elämää.

Vierailija
338/422 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työt loppuu lähden koiran kanssa rauhalliselle tunnin lenkille. Ehkä kuuntelen jotain murhapodcastia samalla. Sen jälkeen teen yhden avoimen yliopiston kurssityön valmiiksi. Sitten lojun sohvalla miehen kainalossa loppuillan.

Vierailija
339/422 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kaveri tulee kylään. Tehään pizzaa ja killetetään viintä. Tai toinen juo vaan vissyä. Kälätetään ja syödään myös mustikkaposseja. Kuunnellaan raarioo ja poltetaan kynttilöitä.

Vierailija
340/422 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä saunaan ja järveen, sit kalsarikännään ja kokoan palapeliä ja syön suklaata ja vokottelen miestä sänkyyn ennen kuin olen liian soosissa. Ja jaa huonot tv-ohjelmat, miksei telkasta tule perjantaina mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä