Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäopiskelu/avoin yliopisto kokemuksia

Vierailija
06.11.2020 |

Miten olet kokenut verkko-opinnot ja mit opiskelet. Kovasti kiinnostaisi..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko opiskelijoita paikalla?

Vierailija
2/5 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä jos joku sattuisi olemaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen opiskelija, nykyinen maisteri. Etäopiskelussa oli vaikeinta se, että sitä joutui tekemään ihan yksin. Ei avoimen opiskelijalla muutenkaan ollut sitä omaa ryhmää niin kuin useimmilla perusopiskelijoilla, mutta olipa edes tuttuja samoilla luennoilla.

Täysin etänä suoritin vain yhden sosiaalityön perusjakson. Luento oli aika luokaton ja oma suoritus sen verran takkuista, että ei edistynyt sen pitemmälle. Vaatii paljon enemmän omatoimisuutta kuin lähiopinnot, mutta eräille sopii oikein hyvin.

Vierailija
4/5 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli yllätys 4 hengen ryhmissä tehtävät ryhmätyöt. Siinä.oli sitten sovittamista, kun ryhmässä.oli päiväopiskelija, vuorotyön tekijä. Aktiivisesti treenaava urheilija ja minä, 8-16 työaikaa tekevä ja aikataulut tiukkoja. Kaikki oli kuviteltu, että etäkurssi menee oman aikataulun mukaan. Yhdellä kurssilla ilmoitettiin, vasta kun kurssi oli alkanut, että tentti on päivänä x jklo 16 ja opiskelijan on itse järjestettävä valvoja ja tila, ellei pääse paikan päälle no minulla ei ollut siihen mitään mahdollisuutta saada vapaata työmatkan takia, joten kurssi jäi siihen.

Osa meni taas hyvin ja jouhevasti. Aikataulut voi joskus olla tiukkoja, joten kannattaa aloittaa parilla kurssilla ja katsoa, mihin pystyy, jos käy töissä samalla. Minulle 3 kurssia kerralla oli ok, ehti myös harrastaa ja tehdä kotitöitä. Lapsia, pieniä ei ole.

Vierailija
5/5 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin näin juhannusaattona ajatuksesta opiskella vielä jotain etänä. Jos joku haluaa kertoa kokemuksiaan aiheesta niin tänne vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän