Miten vietät perjantai-iltaa?
Kommentit (422)
Ajelin toiseen kaupinkiin viemään omaisille kynttilät /lyhdyt Matkanvarrella ruokaostoksilla ja kotona herkuttelemaan.Puhäinpäivänä on tapana muistaa , kynttilöin.
Sohvalla katsoen telkkaria ja stressaten siitä, että pitäisi jaksaa aloittaa siivous.
Mökissä metsässä koiran kanssa ja netissä surffatessa kohta saunaan.
Tussauttelen perskannikoiden välistä aika aromikkaita kaasuja.
Tänään tein ruokaa, pesin pyykkiä, sit oon lueskellut hesaria, keittänyt kahvia ja taustalla pyörii sarja missä näyttelee Hugh Laurie. Kynttilät palaa ja kerrostalo on hiljaa, mistään ei kuulu mitään, nautin.
Olen perustamassa omaa yritystä, niin opiskelen tässä illan mittaan jonkin verran business-kurssia. Sitten lasi punaviiniä ja vaahtokylpy.
Luen lapselleni Viisikkoa kohta. Sen jälkeen hän jää nukkumaan, ja minä otan lasin punkkua, pari karjalanpiirakkaa, juustoa, sipsejä, omenaa, viinirypäleitä ja katson youtubesta kiinalaissarjaa Battle of Changsha.
Mieheni ottaa samaa punkkua mutta katsonee jotain muuta.
Kotona, tulin äsken saunasta ja alan katsoa justiinsa telkkaria.
Treenaan aamuyöhön asti. Ritarit harjoittelevat aina.
Kotona, kuten kaikkina muinakin iltoina. Elämäni on omasta mielestäni liian tylsää ja yksitoikkoista, koska sosiaaliset kontaktit puuttuvat. Näkö ei riitä lukemiseen, josta saisi edes vähän iloa elämään.
Sairaalasängyllä etukäteen suunnitellun leikkauksen takia. Wild friday! Hyvät mömmöt!
Kaksi lasia espanjalaista punkkua, vähän iltapalaa ja Vain elämää.
Pidin tuossa illansuussa lievähkön migreenin, vähän vaan enää jomottaa. Kävin saunassa, se auttaa aina minua. Söin jätskin hillittömään makeannälkään. Nyt selailen nettiä ja teen kohta ristikon Mantan Mainiot-ristikkolehdestä. Sit nukkumaan.
Punaviini näyttää olevan kovassa suosiossa tänään!
Kuivaa valkkaria juon, aika vasta tulin saunasta. Viikko oli rasittava, väsyttää. Nukkumaan hyvissä ajoin. Sitä ennen lorvin netissä niin kuin kaikki illat muutenkin. Pientä erityisohjelmaa tänään fb-ryhmän pikku tapahtuman tiimoilta. Järjestelen juttuja valmiiksi ja vähän emännöin
Kun pääsin töistä, söin ison kulhon hernekeittoa ja menin päikkäreille. Kova väsymys oli joten nukuin pari tuntia.
Nyt olen selannut nettiä ja oleillut.... kohta koira iltalenkille ja varmaan luen jotain kirjaa.
Runoja, musaa, tarotia. Muutama vapaapäivä jo alla, joten hyvä fiilis.
Sohvalla kolmea ruutua seuraten. Vilkuilen ja lähinnä kuuntelen telkkaria, pelaan iPadilla ja viestittelen puhelimella sairaalassa olevan puolisoni kanssa.
Uusi tuttavuus (tällä hetkellä casual tapailu/fwb) tulee yökylään. Menee varmaan kyntöhommiks, ei varmaan paljoa tule nukuttua.
Punaviinin merkeissä. As usual 🍷
🇺🇦🇮🇱