166 cm, 60 kg, onko ok aikuiselle naiselle?
Tuntuu, että nykyään normaalipaino ei riitä, vaan pitää olla vähintään sen alarajoilla kelvatakseen. Pitäisikö minun laihduttaa?
Kommentit (8)
On ok, tosin itse näin 178-senttisenä koen parhaaksi painokseni 63 kg (BMI 20). Siihen nähden kuulostaa paljolta.
Olen 167/63kg ja ihmiset kauhistelevat laihuuttani ja käskevät syömään enemmän. Mielestäni olen ihan normaali.
No se riippuu aivan siltä että missä on läskit tai lihakset ja millainen on raami! Koska joudut kysymään, melko varmasti sinulla on löysää siellä täällä. Itse olen 166 ja painan 55kg, 5kiloa lisää tekisi minusta löysemmän ja rumemman.
Aikuiset naiset ei kysele muilta millainen pitäisi olla kelvatakseen.
vähän pullea... 5 kg pois vähintään
Ei pitäisi(!!!). Itse olen juuri samoissa mitoissa ja koko ajan takaraivossa pyörii ajatus, että ainakin se 5kg pitäisi pudottaa. Nykymaailma ja sen luomat kauneusihanteet ovat saatanasta. Jatkuvaa hermoilua omasta ulkonäöstä ei jaksa. Tiedän, ettei sen saisi antaa vaikuttaa, sillä sisin on tärkein ja blaablaablaa..mutta kun PITÄÄ olla tietynnäköinen ja kokoinen, että tuntee kelpaavansa.
Oot ihan hyvän painoinen. Tietty kehon rakenne/koostumus vaikuttaa, mutta laihduttaa ei tarvitse vaikka vähän rasvaa kehossa olisikin. Siinä jutan superdietti-ohjelmassakin oli se 160 cm nainen, joka puolivälin punnituksessa painoi jotain 61kg ja oli tosi hyvän näkönen.
No ei todellakaan tarvitse laihduttaa!