Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Rakastan sinua". Mitä vastaat/miehesi vastaa?

Vierailija
06.03.2014 |

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen tämä ikuisuuskysymys. Jos toinen sanoo rakastavansa, pitääkö siihen vastata "niin minäkin sinua"?

Minä en ainakaan vastaa niin. Meillä mies viljelee tuota useammin ja minä vastaan yleensä "ei se haittaa" tai "hyvä".

Hyvin usein saattuu niin, että silloin kun mies rakkauttaan julistaa, minulla ei ole suuria tunteita juuri sillä hetkellä. Toki häntä rakastan ,mutta minä tunnustan oman rakkauteni silloin, kun minusta siltä tuntuu ja sydän meinaa pakahtua.

Aivan älytöntä vaatia toista vastaamaan "niin minäkin sinua".

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jo jättänyt sinut.

Vierailija
2/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "ei se haittaa" on jo törkee! Vois meillä ovet paukkua tommosen jälkeen.

Vierailija
4/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiii! Sä olet samanlainen kuin mä. Mä en voi sanoa rakastavani, jos tunne ei ole oikea juuri sillä hetkellä. Ja tuo on oikeasti naurettavaa, sillä olen ollut mieheni kanssa 18 vuotta ja rakastan häntä yli kaiken. Mä olen luullut olevani ainoa outolintu enkä ole koskaan kehdannut kenellekään tuota ääneen sanoa.

No, meidän rakkauden tunnustuksista ainakin tietää, että ne ovat aina tosia, kun niitä päästämme suusta ulos. =D

Vierailija
5/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta:

Joo, joo tiedetään, 

Vieläkin?

Mäkin rakastan sua.

Hyvä, vie sitten roskis

Tottakai, olenhan niiiiiin ihana

Hyvä että edes sinä, kun musta tuntuu etten rakasta itseäni

Vierailija
6/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatamme vastata noin tai sitten ei. Kaikki riippuu omasta fiiliksestä sillä hetkellä. Usein kuitenkin se, että mieheni sanoo rakastavansa minua, aiheuttaa minussa niin suuren tunnekuohun, että haluan ilmaista saman asian hänelle juuri sillä punaisella sekunnilla.

Älkää hyvät ihmiset tästäkin tehkö ongelmaa!

Vierailija
7/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I LOVE YOU! tube

8/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä"

"Niin pitäiski"

"Hyvä että edes joku"

"Niin mäki sua" 

Vierailija
9/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni muukin!

Vierailija
10/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ei se haittaa" oli hyvä :)

Meillä vitsillä kiitoksen sijaan sanotaan, että "itsestäänselvää" tai rakkaudentunnustukseen kysymällä, että kuinka paljon ja aina ihmetellään, että niinkö vähän.

Olen täysin samaa mieltä, ettei tarvitse tavan vuoksi vastata samoin jos ei siltä tunnu!! Mitä te oikein alapeukutatte ap:tä, tosikot.

Vierailija
11/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:15"]

Hyvin usein saattuu niin, että silloin kun mies rakkauttaan julistaa, minulla ei ole suuria tunteita juuri sillä hetkellä. Toki häntä rakastan ,mutta minä tunnustan oman rakkauteni silloin, kun minusta siltä tuntuu ja sydän meinaa pakahtua.

Aivan älytöntä vaatia toista vastaamaan "niin minäkin sinua".

[/quote]

No onpa sullakin ongelma. Mitä ilmeisemmin sulla on mies, joka tunnustaa rakkauttaan joka välissä, etkä sinä viitsisi sitä kuunnella, koska itse kuulut siihen joukkoon, joka tunnustaa vain pakahtumisen tunteen iskiessä. 

Oletko ajatellut, että miehesi saattaisi pahastua "ei se mitään" -tyyppisistä vastauksistasi? Ja vaikkei pahastuisikaan, niin on se silti vähän huonoa käytöstä. Vähän samaan tapaan kuin miehesi ojentaessaan sinulle jotain sanoisi selkeästi ole hyvä, mutta sinä et koskaan vaivautuisi vastaamaan kiitos. 

Minusta sinä voisit opetella vastaamaan miehellesi "niin mäkin sua" tjsp. mikä muoto nyt suuhun parhaiten sopii, vaikket juuri sillä hetkellä palavia rakkauden tuntoja tuntisikaan. Rakastathan kuitenkin häntä? Jos hänen jatkuvat rakkaudentunnustuksensa oikeasti ärsyttävät, sano hänelle kauniisti, ettet halua kuulla niitä ihan koko ajan. Siinä tosin on suuri vaara, että vaikka kuinka kauniisti asian muotoilisit, hän suuttuu.

Meillä molemmat on sellaisen pakahtuneen tunteen vallassa rakkautensa tunnustavia. Joten pitkässä suhteessa tuo lause tulee lausuttua ehkä kerran vuodessa. Mutta eipähän ainakaan koe inflaatiota. 

Vierailija
12/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin mäkin sua" :)

Vierailija
13/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sanat lausutaan meillä ei ehkä ihan joka päivä, mutta vähintään viikoittain. Mies ei vastaa yleensä sanomalla mitään. Minä vastaan hyvin vaihtelevasti: en mitään, hyvä, mäkin rakastan sua. Vastaus voi kuulkaas nimittäin olla myös muuta kuin sanoja: katse, hymy, halaus, käden ojennus, pusu, kupillinen kahvia.

Vierailija
14/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sanotaan nuo sanat, jopa joskus riidankin aikana! Kauhean kylmältä kuulostaa, jos ei vastata toiselle, varsinkaan vaikka sydämessään tietää rakastavansa toista.

Vierailija
15/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan "kiitos" ja mies taas "joojoo" 

Vierailija
16/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin mäkii sua, mä rakastan sua ikuisesti!"

Vierailija