Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri helvetistä, mitä tehdä?

Vierailija
24.02.2014 |

Yläkerran nuoripari heittelee koiralleen yläkerrassa kaiket yöt kovaa koiran aktivointilelua laminaattilattialle. Asiasta huomauttaminen ei tuntunut auttavan mitenkään. Kannattaisiko valittaa seuraavaksi isännöitsijälle?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä nämä naapurit ovat vastanneet  kun olet huomauttanut asiasta?

Vierailija
22/28 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 18:49"]

Valitukseen ei saa muilta nimiä, koska kukaan muu ei asu juuri sen makuuhuoneen alapuolella, kuin se perhe, jota se häiritsee. Juuri niin numero 8, ainakin ne meidän yläkerran asukkaat olivat varmaankin työttömiä. Numero 7, Kyllä normaali aikuinen ihminen pystyy erottamaan, tuleeko ääni yläpuolelta, varsinkin, kun makuuhuone on päätyasunnossa, eli ei ole seinänaapureita. Ja minä en ole koiravihaaja. Ihan sama, kuka sen äänen aiheuttaa, se ärsyttää aivan yhtä paljon. Olkoot minun ikäinen kolistelija, vauva, lapsi, vanhus, koira, kissa, ihan mikä vain!! Ihmeellistä, että puolustelet jotain pariskuntaa koirineen, kun et edes tiedä minkälaisia he ovat. Vai onko kaikki koiranomistajat samanlaisia? Ei tietenkään. Terveisin numero 3.

[/quote]Tuosta, että pystyy erottamaan, mistä asunnosta meeteli tulee. Oletan, että olet ihan täysin varma, että ääni tulee juuri yläpuolelta.

Aikoinani kerrostalossa asuessani, aloin saada lappua ja lippua postiluukusta, että koiramme haukunta öisin häiritsee. No, mulla ei ollut koiraa, joten jätin laput omaan arvoonsa. Sitten yks kaunis aamu kaksi kerrosta alempana asunut mummeli pimpotteli ovikelloa ja todella epäystävällisesti ilmoitti, että nyt sen koiran haukunnan täytyy loppua. Pyysin mummon sisään katsomaan, ettei asunnossa edes ole koiraa. Ei uskonut, koska oli kuulema ihan käynyt öisin oven takana kuuntelemassa ja oli ihan satavarma, että meillä on koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille joku lähetti nimettömänä erittäin tehokkaan (:D) lapun, jossa valitettiin että meillä katsotaan televisiota täysillä joka yö ja koira huutaa aina neljään asti töissä.

Mitenhän mä jaksoin aamulla nousta kuudelta töihin, kun tuollainen sirkus meidän kämpässä oli meneillään. Hmm..

Vierailija
24/28 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että löytyy kohtalotovereita! Mun naapuri muutti pois ja epäilen suuresti, että uudenkin asunnon naapurissa on öisin rellestävä koira.

Vierailija
25/28 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 08:12"]

Meille joku lähetti nimettömänä erittäin tehokkaan (:D) lapun, jossa valitettiin että meillä katsotaan televisiota täysillä joka yö ja koira huutaa aina neljään asti töissä.

Mitenhän mä jaksoin aamulla nousta kuudelta töihin, kun tuollainen sirkus meidän kämpässä oli meneillään. Hmm..

[/quote]

Töissä = yössä, puhelin kirjoittelee nyt ihan omiaan.

Vierailija
26/28 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 08:12"]

[/quote]

Kannattaisiko tehdä jotain sille koiralle, niin ei tarvitse murehtia omaa jaksamistaan?

Vierailija
27/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koiran juokseminen läpi yön häiritsee

Työtön asuu yläkerrassa, nukkuu klo 16 asti, valvoo yöt

Koiralle heitetään lelua tunti toisen jälkeen kaikki yön tunnit

Keksin minäkin keinot, muuta ei voi

Vierailija
28/28 |
19.04.2025 |