Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeätkö kaljuuntuvaa miestäsi?

Vierailija
31.12.2013 |

Tai ikänäön takia hankittuja pullonpohjalinssejä? Tai muuta ikääntymisen mukana tulevaa ei niin maskuliinista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalju on erittäin seksikäs<3 joten en häpeä jos toi ukko tosta joskus kaljuuntuu!

Vierailija
2/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä itse aloitustasi.

T:klanipää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalju tai ei-kalju - - eipä ole maailman tärkein asia. 

ps. Kandee ottaa samanikäinen mies kuin itsekin. Jotta ei voi kritisoida...

Vierailija
4/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häpeen kaljuuntuvaa akkaani. Aikansa kun blondaa niin sitten irtolettejä saa kylvää päähän niin että hävettää. Toisaalta muistyttaa Tuksua mikä on ihan jees!

Vierailija
5/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rillipäät on hirveitä!

Vierailija
6/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, jostain syystä kaljut ja silmälasipäiset miehet vetoavat minuun. Parrakkaat miehet samoin.

Vierailija
7/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikänäön takia hommata mitään pullonpohjalaseja, vaan lukulasit jotka on lähes ikkunalasia. Eikä häiritse yhtään jos mies lukiessaan pitää laseja, mulla on lasit koko ajan, siis ihan oikeat lasit. Ja kaljuuntuminenkaan ei haittaa, mun mies on iso raavas mies jolla on hiusten pituus korkeintaan 5mm, joten ihan sama jos jossain kohtaa ei ole ollenkaan, kaipa se kiiltokuvapoikien kaljuuntuminen on kauheaa :)

Vierailija
8/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kalju jo kun oli vasta 24v, ei kovin iäkäs.

Vierailija
9/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:07"]Tai ikänäön takia hankittuja pullonpohjalinssejä? Tai muuta ikääntymisen mukana tulevaa ei niin maskuliinista.[/quote]

Miten kalju ei muka ole maskuliinista?

Vierailija
10/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän miehen impotenssia. Kiva kun ystävät kehuskelevat panojutuilla ja kuinka mies aina vaan jaksaa joka päivä pökkiä. Siinä on sit kivan vaivautunut olo itsellä.

Vierailija
11/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:47"]

Ei ikänäön takia hommata mitään pullonpohjalaseja, vaan lukulasit jotka on lähes ikkunalasia. Eikä häiritse yhtään jos mies lukiessaan pitää laseja, mulla on lasit koko ajan, siis ihan oikeat lasit. Ja kaljuuntuminenkaan ei haittaa, mun mies on iso raavas mies jolla on hiusten pituus korkeintaan 5mm, joten ihan sama jos jossain kohtaa ei ole ollenkaan, kaipa se kiiltokuvapoikien kaljuuntuminen on kauheaa :)

[/quote]

Miten niin lukulasit on lähes ikkunalasia? Eihän ne pullonpohjat tarvi olla mutta että ikkunalasia...