Kuntosalimimmit 40+
Kyllä on vähän varttuneemmat naiset upean näköisiä kun pitävät huolta kropastaan. Salilla näkee välillä todella upeita 40-60 v naisia joilla on kroppa timmissä. Turha väittää, että naiset jotenkin rupsahtaisivat. Pysyvät hyvässä kunnossa pitkään kunhan viitsivät nähdä asian eteen hiukan vaivaa. Tuollaisen viisikymppisen kun saisi niin en vaihtaisi edes kahteen kaksvitoseen. M49v
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelasta vanhaa naamaa. M35
Naamalla ei ole mitään merkitystä jos kroppa on tikissä. Oli sitten minkä ikäinen tahansa. M35
Butterface. Ei kiitos. Turhaa yli 40v naiset salilla käy.
M35
Minusta aika plusmiinusnolla-hommaa kuluttaa elämästään tuhoton osa salilla ähkimiseen, missä vaan nostellaan jotain painavia mönttejä. Tehdään sen takia että pysyisi terveenä ja eläisi pitempään, mutta mikä järki kun se aika on sitten muusta elämästä pois. Ennemmin mätän sohvalla sipsejä nauttien elämästä ja kuolen vaikka 60v kuin että ähkin salilla säännöllisesti elämästäni 20v ja kuolen 80veenä.
Itse aloin käymään salilla vasta 42-vuotiaana, lähinnä selkäkipujen yms. takia. Ajattelin että tarvi istumatyön lisäksi jotain liikuntaakin, ja koska en ulkoilusta välitä Suomen ilmastossa 3/4 vuodesta, valitsin salin. En odottanut että ulkonäköön olisi ihmeemmin vaikutusta, ei ollut sellaisia tavoitteita ollenkaan.
Mutta niin kävi että huomasin että ihan alun jälkeen nautin isoilla painoilla tekemisestä niin että viimeisissä toistoissa polttaa lihaksisssa ja tärisee, ja pitää mielenvoimalla pakottaa itseään tekemään vielä viimeiset. Ja huomasin myös että olen niitä harvinaisia naisia joille tulee aika helposti ihan näkyvää lihasta. Olen nyt 3 vuotta saliharrastettuani, nykyisin vain 2 keertaa viikossa, aivan eri näköinen kropaltani kuin koskaan. Olin ennen sellainen perus laihaläski, vähän huono ryhti, pömppöä mahalla ja jenkkakahvaa lantiolla, ruipelot kädet ja jalat. Nyt näytän paljon paremmalta kuin edes nuorena, lihakset antaa muotoa luonnontilassa lattanalle pepulle ja reisille, vatsa on litteä, jaloissa ja käsissä ihan näkyy että on lihasta jos teen mitään missä lihakset jännittyy.
Minä olen käynyt naisten salilla niin ei tarvitse välittää kropan ja naaman arvostelijoista. Nyt korona-aikana en käy. Tavoitteena on ainoastaan lihaskunnon ylläpito ja kyllä treenistä aina tulee hyvä olo. T. N60
Minua ei kiinnostaa yhtään mitä kukaan ajattelee kehostani tai rupsahtamisestani. Käyn salilla pitääkseni lihaskuntoa ja aineenvaihduntaani yllä. Älkää katselko tai haistelko. T. 46v nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamalla ei ole mitään merkitystä jos kroppa on tikissä. Oli sitten minkä ikäinen tahansa. M35
M35
Oma ilo ja oma parempi kunto ei ole itselle turhaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten aloitus saa peukkuja.
Jos miehistä sanoisi täsmälleen samoin niin mammat puuskuttaisivat ikiksen johdolla.
Minä en kylläkään mitään peukkuja nää. Missä sinä niitä näet?
Pilkunnussija häivy.
Kukas mamma siellä nyt puuskuttaa? Hah hah :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta aika plusmiinusnolla-hommaa kuluttaa elämästään tuhoton osa salilla ähkimiseen, missä vaan nostellaan jotain painavia mönttejä. Tehdään sen takia että pysyisi terveenä ja eläisi pitempään, mutta mikä järki kun se aika on sitten muusta elämästä pois. Ennemmin mätän sohvalla sipsejä nauttien elämästä ja kuolen vaikka 60v kuin että ähkin salilla säännöllisesti elämästäni 20v ja kuolen 80veenä.
Kaikille se sipsin mättäminen sohvalla ei ole elämän kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämukavuusko sitten on? Äh puh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentti. Työnnä vielä sentti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt naisten salilla niin ei tarvitse välittää kropan ja naaman arvostelijoista. Nyt korona-aikana en käy. Tavoitteena on ainoastaan lihaskunnon ylläpito ja kyllä treenistä aina tulee hyvä olo. T. N60
Itse olen sairaalloisen ylipainoinen ja käyn Töölön kisahallin salilla, missä käy paljon kaikenlaita väkeä super urheilullisista kaltaisiini keski-ikäiisiin läskipalleroihin. Kukaan ei ole ainakaan päin naamaa koskaan arvostellut mitenkään, eikä kiinnosta yhtään kuluttaa elämääni sen miettimiseen mahtaako jotkut arvostella selän takana. Menen sinne tekemään mitä teen enkä mieti muiden ajatuksia.
Osa vähän päälle nelikymppisistä naisista on sen verran nuoren näköisiä, että menisivät noin kolmekymppisistä. Mutta jos ei heitä henkilökohtausesti tunne, niin ehkä salillakin nähdessään luulee nuoremmiksi. Siksipä nuo ketjun kommentit kuivakkanaamaisista ruskettuneista korpuista eivät päde käytännön elämässä kuin vain osaan niistä vanhemmista salimisuista. Osa niistä oikeasti näteistäkin voi olla yllättävän vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Itse ainakin olen saanut saliharrastuksesta niin paljon lisää energisyyttä, että kokonaisvaikutus elämänlaatuun on reippaasti plusssan puolella silti, vaikka itse saliharjoittelu nyt onkin sitä hikistä ähinää ja puhinaa. Sen jälkeen on kuitenkin ihan mielettömän hyvä olo ja energisyyden tunne seuraavanakin päivänä. Ei edes halua röhnöttää jossain sohvalla katsomassa realitymaratonia TLC:ltä, mitä ennen tein ihan silkan väsymyksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse hyväksyä kenenkään naamaa. Että tuomitse ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Itse ainakin olen saanut saliharrastuksesta niin paljon lisää energisyyttä, että kokonaisvaikutus elämänlaatuun on reippaasti plusssan puolella silti, vaikka itse saliharjoittelu nyt onkin sitä hikistä ähinää ja puhinaa. Sen jälkeen on kuitenkin ihan mielettömän hyvä olo ja energisyyden tunne seuraavanakin päivänä. Ei edes halua röhnöttää jossain sohvalla katsomassa realitymaratonia TLC:ltä, mitä ennen tein ihan silkan väsymyksen takia.
Minä taas en saa salilla käymisestä yhtään energiaa. Päinvastoin, olen aivan poikki sen jälkeen. Välillä, ehkä kolmen kuukauden välein, pidän kokonaisen viikon tai puolitoista kokonaan vapaata, kun keho tuntuu väsyvän aivan liikaa.
Pidän siis salilla käymisestä itsestään, painoista ja siitä hetkestä, kun pitää ponnistella, mutta mitään lisäenergiaa elämään en siitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä epämukavuus? Minä saan salilla välillä jopa orgasmin ponnisteluista. Nautintohan siellä on käydä. Mitä sohvalla makoilu ja syöminen ei todellakaan ole.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Kuules kloppi, ei ne siellä sun huvikses käy. Kunhan tuosta vähän kasvat asia ehkä sullekin valkenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en saa salilla käymisestä yhtään energiaa. Päinvastoin, olen aivan poikki sen jälkeen. Välillä, ehkä kolmen kuukauden välein, pidän kokonaisen viikon tai puolitoista kokonaan vapaata, kun keho tuntuu väsyvän aivan liikaa.
Pidän siis salilla käymisestä itsestään, painoista ja siitä hetkestä, kun pitää ponnistella, mutta mitään lisäenergiaa elämään en siitä saa.
Tuollainen on varhaisempia merkkejä ylikuntotilan kehittymisestä. Jos treenin jälkeen ei parissa tunnissa ole virkeä ja energinen olo, niin treeni on ollut liian raskas. Jos tuntuu siltä, että toipuminen pitkittyy, kertoo se kehittyvästä ylikuntotilasta. Kannattaa pitää vaikka parin kuukaudenkin tauko salin kanssa ja käydä vaikka 2-3 kertaa viikossa kävelyllä.
Mulla on tavoite olla 40v paremmassa kunnossa kuin mitä oli parikymppisenä. Ketä varten? Omaa itseäni, koska itsensä ylittämisestä tulee niin hyvä olo. En tosin treenaa salilla,vaan kehonpainoilla kotona. Uskoisin että suurin osa naisista tekee treeniä oman hyvinvoinnin takia, eikä minkään miesten katseiden. Nuoremmat naiset saattavat sellaista enemmän kaivata.
Pilkunnussija häivy.