Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni jätti minut juuri

Vierailija
23.02.2014 |

Olemme seurustelleet reilu vuoden. Kummallakin on omat asunnot. Vietämme enemmän aikaa minun luonani. Hän on välillä aikaisemminkin sanonut riidan päätteeksi lähtevänsä omaan asuntoonsa. Kerroin hänelle tuon olevan epäreilua, koska minä en voi lähteä mihinkään. Minulla on kaksi lasta, jotka asuvat luonani. Hänellä on aina takaportti ja hän voi mennä omaan asuntoon ihan milloin haluaa ja myös tulla luokseni milloin haluaa.

Hiihtolomaviikko on ollut rankka. Meillä on ollut kunnon flunssa ja ilmeisesti A-virus. Sairastellessa siis menny ja jopa sairaalassa vietetty yksi päivä. On ollut myös miehen yövuoro viikko. Kisoja katsellessa on mennyt oma-aikansa kullakin. Väkisinkin vähemmälle jää parisuhde. 

Tänään illalla hän sai herneet jostain nenäänsä. Päätti etten häntä enää rakasta ja sanoi lähtevänsä. Totesi, että taitaa pakata saman tein ja ei aio tulla enää takaisin. Yritin sanoa jotain, mutta hän puhui päälle ja loukkauksia sateli. Kun oli tavarat pakannut niin lähti. Kysyi vielä olenko nyt tyytyväinen. Minä en ole eroa halunnut. En viitsinyt lähteä tappelemaan hänen kanssaan, jos haluaa lähteä niin sitten lähtee.

Emme mitenkään selvittäneet tilannetta puhumalla. Hän vain lähinnä ilmoitti, että minä en anna tarpeeksi rakkautta hänelle. Hän rakastaa ja yrittää tehdä asioita parisuhteen eteen, mutta minä en. Sitten kävi ovi ja mies on poissa. 

Vanhempi lapsistani tuli kainalooni itkemään. Hänestä se tuntui niin pahalta.

Minä olen lähinnä turtu. Miten joku voi päättää suhteen vain ilmoittamalla? Ei mitään keskustelu, missä mättää tai pitäisikö jollekin asialle tehdä jotain.

Nyt mies on laittanut muutaman viestin. Esim, että haluaa puhua. Ei haluaisi koskaan minua satuttaa, mutta silti sellaisia sanoja illalla lateli, jotka väkisilläkin loukkaavat. Kertoo rakastavansa minua ja että on ikävä. Sekä kuinka kaikki menee nyt v.tuiksi. Saan kuulemma rauhassa miettiä jatkoa.

Minäkö se nyt olinkin joka hänet pihalle heitti ja halusi erota?? Sellainen olo näistä viesteistä tulee.

Kiitos kun luit purkautumiseni.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollut ero vaan riita. Tuollaista Se joskus on. Mies suuttui ja lähti miettimään, nyt haluaa puhua ja selvittää asiat. Ihan hyvä että lähti eikä jäänyt lasten eteen tappelemaan. Mietitte kumpikin ja kun tunteet on selvät ja olette leppyneet selvitätte asiat rauhallisesti puhumalla

Vierailija
2/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, että lapsesi joutuvat kuuntelemaan tuollaista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kyllä joutuivat kuuntelemaan. Ikävä kyllä.

No tämä kyllä oli ero. Palautti avaimen ja otti oman asuntonsa avaimen minulta pois. Vei ihan kaikki tavaransa, mitä on tänne tuonut mukanaan. Jopa hammasharja oli lähtenyt.

Ap

Vierailija
4/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen mies joka tekee tuollaista lasten nähden/kuullen, ei ansaitsekaan sinua. Etsi parempi, vastuuntuntoisempi MIES eikä tuollainen kakara. Minä en hyväksyisi ikinä, että tuollaisia riitoja käydään lasteni aikana. Hän on sinun kanssasi suhteeseen ryhtynyt, joten on tietoinen että lapsesi kuuluvat pakettiin, joten silloin heidät otetaan huomioon.

Vierailija
5/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää hallita sinua noilla purkauksillaan ja lähdöillään. Ei vaikuta terveelle.

Vierailija
6/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja toivoa sinulle ja lapsillesi, kävipä lopulta miten päin tahansa! Ethän unohda, että olet arvokas ja ainutlaatuinen ihminen, täysin riippumatta siitä jätetäänkö sinut vai ei. Olet rakas ihminen ja haluan luottaa siihen, että sinä, minä ja kaikki ihmiset ovat tälläkin hetkellä elämän vastoinkäymisistä huolimatta sellaisen rakkauden ympäröimiä, jota harvoin ymmärrämme - mutta silti uskon sen olevan totta :)

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
7/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tuollaista anteeksi ja palaa hänen kanssaan yhteen, koska se vain pahenee. Hän ei arvosta sinua, vaan rakastaa ja kaipaa ainoastaan sitä huomiota jota on sinulta saanut. Se ei saisi suuntautua mihinkään muuhun kuin häneen, ei sairasteluun, ei lapsiin, eikä omiin menoihisi. Olet typerä kun annat lastesi joutua katsomaan tuollaista käytöstä. Vaikka itse olisit helposti alistuva tossukka, niin ajattele edes lapsiasi!!!

Vierailija
8/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että palaamme enää yhteen. Jos toinen lähtee suhteesta ilman keskustelua noin vain, niin saa mennä. Voi tehdä niin uudestaan, jos hänet ottaisin takaisin. 

Olen aikaisemminkin huomannut, että mies alkaa murjottamaan jos ei saa tarpeeksi huomiota. Mikä minusta on ollut todella lapsellista.

Mutta olen kyllä jotenkin kuin puulla päähän lyötynä, tuli koko juttu niin puskista.

Ap

Vierailija
9/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä lapsia?

Vierailija
10/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ns. peräkammarin poikana kauan elellyt mies on juuri tuollainen. Odottaa seurustelusuhteessa naiselta huomattavasti parempaa kohtelua kuin välittää tälle itse antaa. Sitten kun suhde menee miehen omasta hetkellisestä kiukkukohtauksesta poikki, niin katuu, koska tajuaa että ei enää saa edes sitä määrää huomiota kuin aiemmin. Alkaa itsesääli, huomionkipeä käytös ja yleensä myös ryyppääminen, mutta ei edelleenkään vahingossakaan kuuntele mitä sinä tunnet ja mitä sinulla on sanottavana, koska se on hänelle ollut alusta saakka yhdentekevää. Jos erehdyt ottamaan tuollaisen takaisin, niin hän arvostaa sinua vielä vähemmän kuin alunperin, kun on huomannut että voi kohdella sinua kuin paskaa ilman että siitä seuraa hänelle mitään ikävää.

Vierailija
11/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Kehittelee muka riidan ihan tyhjästä, että saa lähteä ovet paukkuen. Kohta paljastuu, että kuvioissa on uusi nainen.

Vierailija
12/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa muuta kuin, että tee niinkuin sydän sanoo. Kyllä se yleensä tietää ja sitä parempaa neuvojaa täältä tuskin löydät.

Vierailija
13/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:38"]

Älä anna tuollaista anteeksi ja palaa hänen kanssaan yhteen, koska se vain pahenee. Hän ei arvosta sinua, vaan rakastaa ja kaipaa ainoastaan sitä huomiota jota on sinulta saanut. Se ei saisi suuntautua mihinkään muuhun kuin häneen, ei sairasteluun, ei lapsiin, eikä omiin menoihisi. Olet typerä kun annat lastesi joutua katsomaan tuollaista käytöstä. Vaikka itse olisit helposti alistuva tossukka, niin ajattele edes lapsiasi!!!

[/quote] Samoin ajattelen. Ja älä nyt ap ota enää mieheen yhteyttä, anna mennä, ei suhde siitä ainakaan paremmaksi muutu. Jos takaisin otat, niin mies pyörittää sinua haluamansa mukaan niin paljon kuin kehtaa. Älä myöskään mene uusiin vastaaviin suhteisiin, katsokaa toisianne nyt ainakin vuosi ennen. Älä edes esittele lapsille kaikkia tapauksia, ei heidän tarvitse kaikkien tyyppien ongelmia katsella.

Vierailija
14/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ukon mennä, tois draamanhakuinen ja lapsellinen. ansaitset fiksumman miehen

Vierailija
15/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette lasten edessä riidelleet? Miksi mies on edes ollut sun luona lasten aikana? Mikä naisia vaivaa?! Mä olen eronnut lasteni isästä eikä kävisi mielessäkään roudata uutta miestä kotiin! Tapaillaan silloin kun lapset on isällään.

Vierailija
16/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 09:30"]

Miksi olette lasten edessä riidelleet? Miksi mies on edes ollut sun luona lasten aikana? Mikä naisia vaivaa?! Mä olen eronnut lasteni isästä eikä kävisi mielessäkään roudata uutta miestä kotiin! Tapaillaan silloin kun lapset on isällään.

[/quote]

Tuomitsetko uusperheet? Entäpä jos ei ole mitään isää, jolle laittaa lapset? Jos tämä on kuollut tai kelvoton kaitsemaan ketään? ohis

Vierailija
17/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläs on yksinkertaisesti keittänyt siinä ajanhetkessä. Kuuntele nyt ihmeessä, mitä äijä selvittää ja kerro avoimesti miltä susta tuntui ja mitä mietit teistä ja äijäs käytöksestä. Jos oli ensimmäinen kerta, kun teki noin ja jos tahdot päättää että kyse oli riidasta(jossa miehellä loppui työkalut kesken ja teki itsekin nyt tietäen tyhmän ratkaisun) voit kertoa että jatkaessanne et tuollaista reagointia tule jatkossa katsomaan...

Vierailija
18/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 09:30"]

[/quote]

Tuomitsetko uusperheet? Entäpä jos ei ole mitään isää, jolle laittaa lapset? Jos tämä on kuollut tai kelvoton kaitsemaan ketään? ohis

[/quote]

Joo, tuomitsen oikeastaan silloin, jos se lasten toinen vanhempi on aktiivisesti mukana lasten elämässä. Eli viikko/viikko tai joka toinen viikonloppu. Siinä ehtii kyllä heilastella. Ei lasten elämään ole tarve tuoda uusia ja vaihtuvia tyyppejä! Ymmärrän, että jos on seurusteltu jo vuosia ja ollaan vankalla pohjalla, niin sitten voidaan pikku hiljaa tutustuttaa. Mutta vuosi seurustelua ja on jo pitempään luuhattu lapsiperheen nurkissa? En voi ymmärtää. Kyllä lasten etu tulee ennen äidin tai uuden kumppanin etua!

Ja jos tilanne on se, että on totaaliyh ja löytyy uusi, sitten pitää vähän miettiä etenemistä. Saako lapsia hoito jonnekin tapaamisten ajaksi? Onko muita kuin ex puoliso, jonka luona lapset voi joskus olla? Täysin turvaverkoton totaaliyh lienee melko harvinainen.

Vierailija
19/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina "ottaa miehet itselleen". Miehet "saa naisen" jos käy hyvä tsäkä. Ja jos kirjoitus palstalla ei miellytä pahin kirous on että "tuo ei koskaan saa naista".

Eli naisten mielestä nainen itsessään on palkinto joka annetaan oikeanlaiselle ja oikein käyttäytyvälle miehelle. Liiton sisäpuolella kaupankäynti jatkuu siten, että jos mies taipuu oikeaan muottiin saa seksiä ja jos ei niin sitten saa takuuvarmasti eropaperit.

Miehillä koulutus jatkuu aina vaan palkintoina tai pakotteina. Kiltit miehet saa ja tuhmat ei.

t. Lingvistikko

Vierailija
20/89 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 10:38"]

Naiset aina "ottaa miehet itselleen". Miehet "saa naisen" jos käy hyvä tsäkä. Ja jos kirjoitus palstalla ei miellytä pahin kirous on että "tuo ei koskaan saa naista".

Eli naisten mielestä nainen itsessään on palkinto joka annetaan oikeanlaiselle ja oikein käyttäytyvälle miehelle. Liiton sisäpuolella kaupankäynti jatkuu siten, että jos mies taipuu oikeaan muottiin saa seksiä ja jos ei niin sitten saa takuuvarmasti eropaperit.

Miehillä koulutus jatkuu aina vaan palkintoina tai pakotteina. Kiltit miehet saa ja tuhmat ei.

t. Lingvistikko

[/quote]

Niinpä niin. Miksi ääliömäistä käytöstä pitäisi palkita? Rakastaminen ei onnistu, jos toinen hakee vain omaa hyötyään joka asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi