Rumin naisen nimi
Listataan tähän rumimpia naisten nimiä jota tiedät. :D Suomen päästä.
Kommentit (598)
Tuulia ja Päivi. Anna ja miehestä otto
Vierailija kirjoitti:
Päivi
Nanna
Natalia
Ulla
Jutta
RaakelKaikki wt nimet todellakin myös (Janicat jennicat jasminit ym)
Nuohan ovat juuri kaikkein kauneimpia nimiä, ilman wt-nimiä tietenkin.
Leena, Sirpa, Kyllikki, Aune, Sanna, Reetta, Alli ja Senja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja
Tarja
Raija, Reija, Raila, Raili, Raisa
Seija, Maija, Kaija, Taija, Teija, Eija
Pirjo
Päivi
Kaisu
Tuulikki, Päivikki, Annikki, Kyllikki, Nyyrikki
Tellervo
Sirpa
Saara, Veera
Saana
Tuula
Terhi
Jaana
Ja ilkesit mainita Maijan. Kuule, se on minun nimeni!
Maijat on ilkeitä ja negatiivisia ihmisiä.
Raisa on aika harvinainen, ja syystä, minkä voi tästä ketjusta päätelläkin! :D
Itse olen aavistellut, että nimi nyt ei ainakaan kaunis ole, vaikka omaa nimeä ei pystykään kuulemaan samalla tavalla äänteinä kuin toisten nimiä.
Pitää kysyä äidiltä, miksi valitsivat ruman nimen. Venäläisittäin lausuttuna olisi kauniimpi kyllä. Ehkä mielessä on ollut Smetanina ja Gorbatshova, vaikka varmasti suomalaisittain heidätkin on telkkarissa lausuttu.
Emma. Kuulostaa pyöreäpäiseltä ja suurisuiselta tohottajalta.
Hertta, tulee vain mummolan lehmä mieleen.
Ursula Raakel Miriam/Mirjam Terttu Annika
Mirka. Hyi olkoon. Voiko kukaan Mirka tai Mirkku olla mitenkään vakavastiotettava? Vastaaan itse: nomen est omen.
Täällä haukutaan tosi paljon sellaisia nimiä, joita itse olen pitänyt aina todella kauniina, toki myös omakin nimi on joukossa. Sen minkä opin taas tästäkin ketjusta, on tämä: näin ilkeillä, vihamielisillä, negatiivisilla ihmisillä tuntuu oievan hyvin ruma sielu. Tuollaiset pilaavat myös omat nimensä livenä. En halua tavata ketään, joka on ollut tällä palstalla. Tämä on todellinen sivistymättömien ihmisten törkypalsta.
Ketju lienee jonkun u li u li miehen perustama, joka on jäänyt ilman naista. Nyt purkaa täällä vihaansa. Toinen vaihtoehto on että ketjussa on pelkkiä neuvostoliittolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka
Reetta
Rea
Joanna
Johanna
Miia
Mia
Hannele
Hanna
Kiia
Kia
Kaisa
Kaisu
Maila
Maire
Elina
Heidi
Erja
Pirjo
Pirkko
Marja
Krista
Kristiina
SylviJne. Jne. Jne. Ei ollut edes vaikeaa, koska inhoan valtaosaa suomalaisista nimistä. En sen takia, että ovat SUOMALAISIA, vaan koska oma makuni on vain erilainen ja rakastan kaikkia ulkomaisen kuuloisia nimiä.
Kauniita ovat omat nimeni sekä Elsa, Riina, Rosa, Julia jne.
Mut sää ootkin niiin ulkomaalainen, yhyy ja se on niin hianoo!
Ööö.. Olen 100 % suomalainen. En vain pidä suomalaisista nimistä. Ruotsalaisissa on paljon ihania nimiä, sekä miesten että naisten. Tein sen ketjun svenskanimistä. Julia, Erik, Martin, Alvin... Jne. Ovat kauniita.
Natalia
Nella
Noora
Hillevi
Hellä