Äidin jatkuva huono omatunto :(
Tällä hetkellä esim. eräästä artikkelista joka käsitteli lasten leikkimistä. Oon ihan surkea leikkijä, en siis käytännössä leiki lasteni kanssa. No nyt niistä tulee masentuneita. :(
Viime aikoina olen ollut myös kireä ja keskimmäinen hölmöilee ihan urakalla joten hermot on mennyt liian usein ja tullut huudettua/passitettua omaan huoneeseen.
Nyt ovat pelanneet jo pari tuntia. Meillä on pelipäivät ja peliajat normaalisti mutta lisääkö se vaan sitä pelipelipeli asennetta? Onko parempi jos joskus antaa pelata just niin kauan kun haluaa?? Huom joskus! Ainakin ne on tappelematta.
Meillä lapsilla puuttuu äänteitä ja niitä pitäisi harjoitella vaan ei siitä tule mitään, ei nuo ala mun kanssa tekemään.
Lisäksi olen ollut todella aikaansaamaton nyt jonkun aikaa. :(
Niin että mun lapsista tulee, nörttejä peliriippuvaisia ja masentuneita ja se on ihan mun syy.
Kommentit (6)
:) mä olen ollut kans ihan paska enkä jaksanut roikkua hiekkalaatikolla. meillä on jo 3 ylioppilasta, joista yks lukee lakia.
ei ne ole pilalle menneet, sä olet hyvä.
Tää on vähän niinku et tieto lisää tuskaa. Muka kasvatusalan ammattilainen joka tietää miten pitäisi tehdä mutta suutarin lapsilla ei ole kenkiä...
Ap
Joku joskus sanoi, että äitiys on yhtä syyllisyyden tunnetta. Johtuu siitä, että rakastat pikkuisiasi ja haluat heille vain parasta. Harmi vain kukaan ei ole täydellinen. Kukaan ei myöskään ole yhtä hyvä äiti juuri sinun lapsillesi.
Joku joskus sanoi, että äitiys on yhtä syyllisyyden tunnetta. Johtuu siitä, että rakastat pikkuisiasi ja haluat heille vain parasta. Harmi vain kukaan ei ole täydellinen. Kukaan ei myöskään ole yhtä hyvä äiti juuri sinun lapsillesi.
Kiitos lohduttavista sanoista. :) Ei kait pitäis lukea kaikenmaailman artikkeleita ja syyllistyä niistä.
Ap
Rauhoitu