Rumin naisen nimi
Listataan tähän rumimpia naisten nimiä jota tiedät. :D Suomen päästä.
Kommentit (598)
En oo ikinä tykänny nimistä:
Pirjo, Virve, Virva, Virpi, Mirva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarja, ihan vaan siksi, koska kaikki tuntemani tarjat ovat olleet narsistisia, pahansuopia, pahantahtoisia mulkkuja.
Sama, muistan ne työpaikoillani kohtaami tarjat, ilkeinä välkkyvät silmät ja suu pahantahtoisessa virneessä, kun on taas saanut loukattua jotakin työkaveria.
Siis niin totta. Tunnen monta Tarjaa ja jokainen on kurja kiusaajatyyppi ja seläntakana puhuja.
Kuka, siis KUKA saa ilonsa näin kamalasta ketjusta?
Haukutaan toisten nimiä.
Nimi on kantajalleen tärkeä.
Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka, siis KUKA saa ilonsa näin kamalasta ketjusta?
Haukutaan toisten nimiä.
Nimi on kantajalleen tärkeä.
Hävetkää.
Samaa mieltä! Täällä on mainittu myös hyvin harvinaisia nimiä, joita on vain muutama Suomessa.
Ihmettelen kyllä, mikä tarve on haukkua toisten nimiä, niitä ei kuitenkaan asianomainen itse ole valinnut.
Kypsymätöntä lällättelyä.
Tämä on inhottava ketju. Näin edesmenneen rakkaan läheiseni nimen tuolla joukossa. Vaikka viestit tuntemattomilta, niin jotenkin tuntui pahalta. Tuo nimi oli niin rakas minulle vuosikymmeniä.
Marie antoinetta/antoinette, koska Ranskan kansa vihasi tätä nimeä.
Sarita nimestä tulee mieleen teini/nuori jolla on lapsi tai pari kuten teiniäidit sarjassa ja tykkää shokkihiusväreistä, kovuudesta, koirista, päihteistä ja kiroilusta.
anita nimestä tulee mieleen espanjalainen kiero Juanita jolla helmat paukkuu ja lautaset lentelee suuttuessa
Janita-nyt pääsymaksu 2 euroa, jotta pääset kuuntelemaan hänen syvimpiä asioitaan
Oon aina pitänyt nimiä Tuire ja Reija jotenki kovina ja ehkä ruminakin. Enkä näemmä ole ainoa. Kyllikistä tulee mieleen oikeasti, no laittakaan u yyn tilalle ;) Ja kun Leevi and the leavingsillä on se Kyllikki-biisikin, niin mielikuva on taattu.
Ei kait kenenkään nimi voi olla Jarna?
Ja meillä on töissä ollut Jannikaa ja Jenitaa, niin mulla menee tuon tyyliset nimet aina sekaisin. Nättejä nimiä toki.
Caro. Cata. Cira. Citi.
Kaikki väkisin väännetyt C nimet ja sukunimi on perus Virtanen
Ritva, Reija, Petra, Terhi, Sirkka--- yögh
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt omaa, harvinaista nimeäni todella rumana (tai ajatellut, että se on muiden mielestä ruma nimi) mutta sitäpä ei olekaan vielä mainittu täällä.
Moi Ursa.
No jo on...mun kaikki 3 nimeä mainittiin.
Tuleekos kellekään muulle tästä ketjusta päähän Laura Jenna Ellinoora Alexandra ... :D
Anja
Tanja
Pia
Piia
Suvi
Sanna
Minna
Mira
Mirva
Minja
Terhi
Iida