Rumin naisen nimi
Listataan tähän rumimpia naisten nimiä jota tiedät. :D Suomen päästä.
Kommentit (598)
On se nyt kumma kun pitää itkeä siitäkin, että joku ei nyt vain satu pitämään suomalaisista nimistä :'D Oma etunimeni on kansainvälinen, entinen toinen nimeni samoin. Nykyinen toinen nimeni on ulkomaalaisperäinen, mutta sopii hyvin yhteen ekan nimen kanssa.
Ärsyttäviä kyllä just nää Mirkut ja Mirkat. Nimestä syntyy mielikuva simppelistä ihmisestä.
Kaikissa nimissäni on R - kirjain ja minusta se on hyvä.
Minulle ei ikinä sopisi nimi, joka on pehmeä. Minusta ei saa kilttiä tekemälläkään :)
Suomalaisilla on pieni ja suvaitsematon sielu, kylmä sydän.
Unna unnuttaa.
Muutkin lässytysnimet on ällöjä
Nanna, Nanneli, Ninni, Annu, Piipu, Pippa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka
Reetta
Rea
Joanna
Johanna
Miia
Mia
Hannele
Hanna
Kiia
Kia
Kaisa
Kaisu
Maila
Maire
Elina
Heidi
Erja
Pirjo
Pirkko
Marja
Krista
Kristiina
SylviJne. Jne. Jne. Ei ollut edes vaikeaa, koska inhoan valtaosaa suomalaisista nimistä. En sen takia, että ovat SUOMALAISIA, vaan koska oma makuni on vain erilainen ja rakastan kaikkia ulkomaisen kuuloisia nimiä.
Kauniita ovat omat nimeni sekä Elsa, Riina, Rosa, Julia jne.
Mut sää ootkin niiin ulkomaalainen, yhyy ja se on niin hianoo!
Ööö.. Olen 100 % suomalainen. En vain pidä suomalaisista nimistä. Ruotsalaisissa on paljon ihania nimiä, sekä miesten että naisten. Tein sen ketjun svenskanimistä. Julia, Erik, Martin, Alvin... Jne. Ovat kauniita.
Minunkin nimeni on svenskanimi. Kuulutko hemmoteltuun pullamössösukupolveen? Taidat olla kakara joka on saanut kaiken ilmaiseksi, joka kitisee kaikesta. Äitiii, suomalaiset nimet on kauheita, mä en kestä. Oletko katkera mies, joka ei saanut naista jonka nimessä on epämiellyttäviä kirjaimia? Särähtää niin pahasti kakaran korvaan. Oletko neitimies?
Vierailija kirjoitti:
Unna unnuttaa.
Muutkin lässytysnimet on ällöjä
Nanna, Nanneli, Ninni, Annu, Piipu, Pippa jne.
Pidän tosi paljon pehmeistä nimistä. Kaikille ne vaan eivät sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi pahoittaa tästä mielensä?! Hauska ketju; nauran vedet silmissä:D
T. Sanna, joka haukuttu moneen kertaan täälläJuuri näin! Kerrankin hauska ketju ja kaikille mielensäpahoittaja-Ritvoille voi sanoa, että HALLOO täällähän on lueteltu suurinpiirtein ihan kaikki nimet :DDDD
Leppoisaa lauantai-iltaa!
t. Tarja the Inhokki
Tämä ketjukin todistaa sen, ettei "nimi miestä pahenna ellei mies nimeä". Moni, jolla inhokkinimi, alkaa täällä solvata muita eli pahentaa nimeään entisestään ☹️
Ea, Iiu, Ia, Tuua, Meea, Kia, Rea, Nea, Bea, Fiia, Tiia...
Pia ja Mia poislukien, ne on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka
Reetta
Rea
Joanna
Johanna
Miia
Mia
Hannele
Hanna
Kiia
Kia
Kaisa
Kaisu
Maila
Maire
Elina
Heidi
Erja
Pirjo
Pirkko
Marja
Krista
Kristiina
SylviJne. Jne. Jne. Ei ollut edes vaikeaa, koska inhoan valtaosaa suomalaisista nimistä. En sen takia, että ovat SUOMALAISIA, vaan koska oma makuni on vain erilainen ja rakastan kaikkia ulkomaisen kuuloisia nimiä.
Kauniita ovat omat nimeni sekä Elsa, Riina, Rosa, Julia jne.
Mut sää ootkin niiin ulkomaalainen, yhyy ja se on niin hianoo!
Ööö.. Olen 100 % suomalainen. En vain pidä suomalaisista nimistä. Ruotsalaisissa on paljon ihania nimiä, sekä miesten että naisten. Tein sen ketjun svenskanimistä. Julia, Erik, Martin, Alvin... Jne. Ovat kauniita.
Pitihän se arvata. Te suomalaiset olette käsittämättömiä. Ihan oikeasti, te olette niin outoja, ettei ihan ihan oikeasti kukaan ulkopuolinen voi teitä ymmärtää. Ei koskaan. Ette älyä edes hävetä.
Olen itsekin suomalainen, mutta oikeasti en kokonaan. Luovutan. Yritin koko ikäni ymmärtää, En yritä enää. Olen hyvin pettynyt suomalaisiin.
Nanna, Nonna, Noona, Nanneli, Nelli, Nella, Lilli, Ninni, Netta, Neela, Inna, Monna, Manna, Mimmi, Moona ja muut epämääräiseltä lässytykseltä kuulostavat nimet.
hyyi kirjoitti:
Ursula
HYI Vi**u
Tiedän 2 Ursulaa. Molemmat todellisia vaaleita kaunottaria. Ursula symbolisoi minulle aina suurta kaunotarta.
Krista. Kerran oltiin tuttavien luona kylässä ja Krista-niminen tyttö vei meidän kaksi vuotta nuoremman tytön leikkipuistoon ja jätti hänet sinne. Lapsi ei osannut tulla yksin kyläpaikkaan ja hänet haettiin itkevänä pois puistosta.
Lapselle tuli pieni kakka housuun, kun hätääntyi. Saunaan mennessä tämä Krista tuli esittelemään kaikille niitä tuhriintuneita pikkupöksyjä. Sen jälkeen ei käyty siellä kylässä.
Ahaa. Tää ketju liittyykiin naisiin joita itse inhoaa. Nimestä viis. Itse en erityisemmin pidä suomalaisten miesten nimistä, johtuisko ikävistä kokemuksista.
Pamela. Jostain syystä aina inhonnut. 😕
Jostain syystä omaan korvaan pitkä o kuulostaa aina kamalalta. Siispä: Noora, Roosa, Moona, Noona, Dooris, Floora, Moonika ja viimeisenä muttei vähäisimpinä Oona ja Oodi.
Raili, Aliisa, Elisa, Pirjo, Pirkko, Tarja, Terhi, Taina, Oona, Alli, Liisa, Laina, Lahja, Asta, Teija, Mari...