Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan perkeleen kipeä peräpukama!

Vierailija
05.06.2009 |

PRKL sentään! Ärsyttää.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä hain ne molemmat. Hitto kuinkahan kauan tästä joutuu kärsimään. Eilen alkoi.. :( Voi prkl.prkl.prkl.

Onks koko ajan paskahädän tunne.. Mul oli ja oli todella nihkee.

Vierailija
22/36 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamien hoito - http://hemapro.com Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voide peräpukamiin - http://tonzes.com/hemaprofi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
24/36 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen joka kesäinen ongelma, kun tulee otettua kuppia. Alkoholiin liittyvä vaiva itselläni siis. Tällaisella satunnaisesti pieniä peräpukamia saavalla paras keino on ostaa apteekista se siihen tarkoitettu voide ja työnnellä niitä säännöllisesti takaisin sinne suoleen. Kuulostaa pahemmalta mitä on. Sitten vain käsipesu ja voileivän tekoon. Mutta toimii.

Vierailija
25/36 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Hädensasta hallusinaatioita.

Vierailija
26/36 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään tehty ulkoisiin pukamiin sellaista pienempää operaatiota, nopsasti veitsellä tai laserilla pois? Mulle on tullut sellainen yksittäinen ulkoinen hetale joka tuntuu ja kutiaa koko ajan JA pitää peräaukon suuta koko ajan sillai raollaan että aina on paskarantu housuissa mikä on kertakaikkisen oksettavaa. Haluan sen POIS.

Vierailija
27/36 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla on usein pukamia, vinkki. Itse epäilen että mulla ne johtui pähkinäallergiasta. Olen tästä 90% varma erilaisten testailujen kautta.

Vierailija
28/36 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle liiallinen kuntosalilla touhuaminen aiheutti kipeät sisäiset pukamat. Hirtettiin ja vaihtui sali uintiin. Enää eivät vaivaa. Myös Pregorion jäi käyttöön niin ei tarvitse ponnistella. 

Vierailija
29/36 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukkoseudun kipu voi myöskin johtua fistelistä, ja se vasta ikävä vaiva onkin. Peräpukamaongelmat ovat pieni riesa siihen verrattuna!

Vierailija
30/36 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräaukkoseudun kipu voi myöskin johtua fistelistä, ja se vasta ikävä vaiva onkin. Peräpukamaongelmat ovat pieni riesa siihen verrattuna!

Eikös fisteli ole vähän kuin toinen p-reikä siellä josta tulee tavara läpi vaikkei haluaisi, eli jatkuvasti housut kurassa.

Vierailija
31/36 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että onkohan minulla sisäisiä pukamia, kun välillä on outoa jomotusta siellä röörin lähettyvillä. Ulkopuolella ei kuitenkaan mitään epänormaalia tunnu mutta pökäleissä on joskus sellaisia outoja pitkittäisiä uria aivan kuin olisivat jonkun pahkuran läpi änkeytyneet.

Vierailija
32/36 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös fisteli ole vähän kuin toinen p-reikä siellä josta tulee tavara läpi vaikkei haluaisi, eli jatkuvasti housut kurassa.

Kyllä. Se on käytävä pereäsuolesta, peräaukkoseudun ihoalueelle. Voi olla montakin cm peräaukosta tai sitten aivan peräaukon vieressä. Kaikki fistelit eivät eritä jatkuvasti eikä muutenkaan paljon. Monet fistelit toki eriittävät paljon, jatkuvasti.

Vierailija
33/36 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeä on! Pitäskö mennä lääkäriin? Voiteet ja supot käytetty.

Vierailija
34/36 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
35/36 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija