Voihan perkeleen kipeä peräpukama!
Kommentit (36)
Voide peräpukamiin - http://tonzes.com/hemaprofi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
Ainainen joka kesäinen ongelma, kun tulee otettua kuppia. Alkoholiin liittyvä vaiva itselläni siis. Tällaisella satunnaisesti pieniä peräpukamia saavalla paras keino on ostaa apteekista se siihen tarkoitettu voide ja työnnellä niitä säännöllisesti takaisin sinne suoleen. Kuulostaa pahemmalta mitä on. Sitten vain käsipesu ja voileivän tekoon. Mutta toimii.
Mulle tuli Hädensasta hallusinaatioita.
Onko kenellekään tehty ulkoisiin pukamiin sellaista pienempää operaatiota, nopsasti veitsellä tai laserilla pois? Mulle on tullut sellainen yksittäinen ulkoinen hetale joka tuntuu ja kutiaa koko ajan JA pitää peräaukon suuta koko ajan sillai raollaan että aina on paskarantu housuissa mikä on kertakaikkisen oksettavaa. Haluan sen POIS.
Te joilla on usein pukamia, vinkki. Itse epäilen että mulla ne johtui pähkinäallergiasta. Olen tästä 90% varma erilaisten testailujen kautta.
Minulle liiallinen kuntosalilla touhuaminen aiheutti kipeät sisäiset pukamat. Hirtettiin ja vaihtui sali uintiin. Enää eivät vaivaa. Myös Pregorion jäi käyttöön niin ei tarvitse ponnistella.
Peräaukkoseudun kipu voi myöskin johtua fistelistä, ja se vasta ikävä vaiva onkin. Peräpukamaongelmat ovat pieni riesa siihen verrattuna!
Vierailija kirjoitti:
Peräaukkoseudun kipu voi myöskin johtua fistelistä, ja se vasta ikävä vaiva onkin. Peräpukamaongelmat ovat pieni riesa siihen verrattuna!
Eikös fisteli ole vähän kuin toinen p-reikä siellä josta tulee tavara läpi vaikkei haluaisi, eli jatkuvasti housut kurassa.
Olen miettinyt että onkohan minulla sisäisiä pukamia, kun välillä on outoa jomotusta siellä röörin lähettyvillä. Ulkopuolella ei kuitenkaan mitään epänormaalia tunnu mutta pökäleissä on joskus sellaisia outoja pitkittäisiä uria aivan kuin olisivat jonkun pahkuran läpi änkeytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös fisteli ole vähän kuin toinen p-reikä siellä josta tulee tavara läpi vaikkei haluaisi, eli jatkuvasti housut kurassa.
Kyllä. Se on käytävä pereäsuolesta, peräaukkoseudun ihoalueelle. Voi olla montakin cm peräaukosta tai sitten aivan peräaukon vieressä. Kaikki fistelit eivät eritä jatkuvasti eikä muutenkaan paljon. Monet fistelit toki eriittävät paljon, jatkuvasti.
Kipeä on! Pitäskö mennä lääkäriin? Voiteet ja supot käytetty.
Onks koko ajan paskahädän tunne.. Mul oli ja oli todella nihkee.