Mikä pikkuasia ärsyttää kumppanissasi toistuvasti
Mua rassaa se että mies heittää auton avaimet aina minne sattuu, ei voi laittaa niitä eteisen naulaan tai kulhoon. Niitä on etsitty paljon ja löydetty ties mistä, esim jääkaapin päältä, pyykkikorista, lehden välistä. Pieni juttu mutta aina ärsyttää. Mites teillä?
Kommentit (110)
Juo vettä kristallilasista jota ei voi pestä koneessa ja jättää sen tietenkin tiskialtaaseen ”odottamaan” pesua. Heittää käytetyt astiat tiskialtaaseen, eikä laita suoraan pesukoneeseen.
Etsii ihan joka päivä silmälasejaan, lompakkoa, avaimia ja jopa vaatteitaan ja kyselee minulta minne minä olen ne laittanut..huoh.
Ei petaa koskaan sänkyä (tai no, petaa ehkä viisi krt vuodessa) kun nousee sieltä ylös viimeisenä.
Ei pyyhi ruokapöydän muruja/jälkiä perässään. Jättää avatun olutpullon korkin pöydälle, eikä heitä roskiin.
Jättää wc-kannen ylös wc-käynnin jlk mutta säilyttää hammasharjaa kaapissa ettei ulostebakteerit pöntöstä tartu...
Jättää tyhjät ja revityt kirjekuoret pöydälle lojumaan.
Tää lista on siis loputuon 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan kertaakaan pessyt vessaa koko seurustelumme ja yhteiselomme aikana. Ehkä kerran pyynnöstä. Neljän vuoden aikana.
Meillä sama juttu, paitsi että aikaa mennyt jo kohta 20 vuotta 🙄
Mies haluaa viikonloppuisin valovoa (pelata/kaljaa) niin myöhään että herääkin vasta 13-14 pintaan seuraavana päivänä. Minä herään kuitenkin jo viimeistään kasilta. Ärsyttää hipsiä hiljaa ja olla ihan kus-sukassa että toinen saa nukkua. Eikä tietenkään mihinkään hyviin tapahtumiin yhdessä ehdi. Viikonloput on tosi yksinäisiä.
Avuttomat ja laiskat miehet ei varmaan pärjäis yksin ja siksi pariutuneet.
Meillä mies on taas niin aamuvirkku että herää viideltä oli arki tai pyhä. Sitä kolistelua ja rapistelua sitten se aamu. Radio päällä. Meillä on pieni kaksio joten kaikki äänet kuuluu. Haluaisin nukkua vapaapäivinä edes vähän pitempään. Kun mies on reissussa saatan koisata puolille päiville. Oi onnea.
Se, että hän sanoo ensimmäiseksi melkein kaikkiin kysymyksiin, että en tiedä. Jos kysyn mielipidettä, mitä haluaa tehdä tai syödä tai muuta, missä hän voisi vaikuttaa. Kysyin joskus, haluaako hän enempää lapsia ja hän vastasi en tiedä. Aikani kaivettua sain esiin, että ei halua, tykkää helposta elämästä isomman lapsen kanssa. Huoh, tiedän että on oppinut tuon vanhemmiltaan, isänsä ei paljon mielipiteitään sano, ettei tule riitoja, mutta kun itse olen avoin ja haluan keskustella, niin on aika raskasta saada toinen avautumaan vasta sorkkaraudalla.
Mies ei vastaa puhuteltaessa, vaikka häneltä kysyisi jotain. Siinä sitten pari kertaa kysyt jotain, menetät lopulta hermosi jne. ja sama kaava vaan toistuu koko ajan. En ole ainoa jota tämä ärsyttää, myös lapset ovat turhautuneita tästä käytöksestä. Mies ei osaa selittää, miksi tekee näin.
Tää oli hauska 😂