Mikä pikkuasia ärsyttää kumppanissasi toistuvasti
Mua rassaa se että mies heittää auton avaimet aina minne sattuu, ei voi laittaa niitä eteisen naulaan tai kulhoon. Niitä on etsitty paljon ja löydetty ties mistä, esim jääkaapin päältä, pyykkikorista, lehden välistä. Pieni juttu mutta aina ärsyttää. Mites teillä?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Näkkileivän syöminen yöllä! Se ääni. Yrittää hiljaa nakertaa sitä vähän kerrallaan ja siihen menee kauan aikaa. Söis vaan ihan reiluin haukkauksin niin olis nopeasti ohi. Miksi sitä on ihan pakko syödä yöllä kun muut yrittää nukkua? Mikä vika on tuoreessa leivässä?
Ihan paras.
Jättää
- kaapinovet ja laatikot auki
- kylppärin oven auki (ja lattialämmitys huutaa)
- mukeihin ja laseihin pienen n. 2 cm juomaa (nää sitten lentää ympäriinsä kun laitan astioita koneeseen)
- altaan huuhtelematta, kun kaataa sinne jotain
- wc-pöntön kannen ja renkaan ylös
Vierailija kirjoitti:
Käsien pesusta saa miestä muistuttaa jatkuvasti. Ei ikinä hoksaa pestä niitä kotiin tullessa ja jos en kerkeä väliin, mies kiertää koko kämpän läpi koskemassa ovenkahvoihin, valokatkaisimiin, jääkaappiin ja tietokoneeseen pesemättömillä käsillä. Korona-aika ei ole tuonut tähän parannusta.
Et ole tosissasi! Kuka haluaa elää tuollaisen naispaholaisen kanssa?
Mä nimittäin luulen, että sä olet kaikissa asioissa aina neuvomassa ja kyttäämässä.
Ja tunget nokkasi joka asiaan...
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä kommentteja naisilta. Siksi kannattaa ottaa nainen Aasiasta.
Mä tajusin jo 16vuotiaana, millaisia naiset ovat.
Siksi olen naimisissa miehen kanssa.
M32
Seisoskelee tuolilla jatkuvasti vaikka olen sanonut että niillä ei tarvitse seistä ja pelleilee kun teen ruokaa. Tarttuu jatkuvasti ohi mennessä ja pysäyttelee liikkumistani. Haluaa jatkuvaa huomiota ja on lapsellisin 25 vuotias mitä tunnen. Muuten ei häiritse juurikaan mikään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei saa vaihdettua vessapaperirullaa uuteen jos entinen loppuu hänen käynnillään. Siellä sit hylsy odottaa seuraavaa. Ei auta sanominen. Ei vaan tajua.
Mutta kun on kultakalan muisti... Ajattelen vaihtavani sen kunhan olen asioinut ja pessyt käteni, mutta siinä vaiheessa se on jo unohtunut. Älä tuomitse. (kämppikselle)
Vierailija kirjoitti:
Kaapit on täysin tuntematon käsite. Tavarat jätetään tasoille vaikka maailman tappiin saakka.
Kyllä, tämä. Ei jumankauta..
Kerran todistin sohvalta istuessani, kun mies otti appelsiinimehua. Otti jääkaapista avaamattoman mehutölkin. Sentään sulki jääkaapin oven muistaakseni. Avasi pahvisen kulman ottamalla sakset laatikosta (jätti laatikon auki), laski sakset pöydälle (laatikko edelleen auki vieressä), jätti irti leikatun kulman pöydälle, kaatoi lasiin mehua, jätti mehutölkin pöydälle ja käveli hymyillen luokseni. Ilmeeni:
Mun miestä varmaan ärsyttää minussa:
- roskia jostain syystä en laita roskikseen heti, vaan keittiön tasolle kokoan kuoret ja muovit jne ja lopuksi kun siivoan, heitän ne pois. Toisaalta tämä tapahtuu yleensä silloin, kun keittiö on muutenkin sekaisin
- jatkan hänen lauseita, enkä jostain syystä osaa antaa hänelle aikaa kertoa asiaansa tai hakemaan oikeaa sanaa. Tämä tapahtuu silloin, kun hän on puhunut tietystä asiasta vaikka kuinka paljon, enkä jaksa käydä sitä läpi TAAS
- jäkätän hänelle esim. vaatteiden heittämisestä lattialle, vaikka oma vaatemytty on siinä hänen takkinsa vieressä. Sama esimerkiksi kun ottaa omalla lusikalla (jossa on vielä esim. kastiketta tai riisiä tms) salaattikulhosta aterian päätteeksi salaattia, minä valitan, koska ällöttää, mutta otan (puhtaaksi nuollulla) haarukalla kans siitä
- kun ”kolauttelen” haarukkaa hampaisiini
Minua taas ärsyttää hänen tapansa puhua jostain siihen asti, kunnes hän hyväksyy asian tai on analysoinut sen kokonaan. Monologiaan pitää kuitenkin ääneen, enkä minä saa keskeyttää.
Vierailija kirjoitti:
Seisoskelee tuolilla jatkuvasti vaikka olen sanonut että niillä ei tarvitse seistä ja pelleilee kun teen ruokaa. Tarttuu jatkuvasti ohi mennessä ja pysäyttelee liikkumistani. Haluaa jatkuvaa huomiota ja on lapsellisin 25 vuotias mitä tunnen. Muuten ei häiritse juurikaan mikään.
Oletko varma että hän ei ole lievästi kehitysvammainen? Olen työskennellyt vakavasti sekä lievä vammaisesti sairastavaa ihmisten kanssa , ja ne tekivät juuri noin. Seisovat tuolilla ja nipistelevät kun haluavat rakkautta, pysäyttävät liikkumisen ja ovat erilaisia kuin normaalit ihmiset sosiaalisissa tilanteissa. Muista että vaikka olisi kaunis normaalin näköinen ihminen, voi sairastaa älyllistä kehitysvammaa.
Juo vodkaa jatkuvasti "kulttuurisyistä"
Vierailija kirjoitti:
Joku pahastui ja alapeukutti kaikkia vastauksia :'D
Minä kyllä yläpeukutin, sillä arvon sisaret, olen 50 vuotta yrittänyt em asioita opettaa, mutta...
Laulan miehelle Pasi Kauniston biisiä -Koskaan et muuttua saa-, sanoilla, -Koskaan et muuttua osaa-.😅
Vierailija kirjoitti:
Pysähtyy aina ohi kulkiessaan katsomaan, kun pelaan videopelejä. Yksi toinen ärsyttävä asia on se, että järjestelee asianpesukoneen aina uudestaan minun jäljiltäni ja tietysti kolistelee samalla äänekkäästi. Kaikkein ärstyttävintä on maiskuttelu.
Opettelisit täyttämään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että hän ei ole lievästi kehitysvammainen? Olen työskennellyt vakavasti sekä lievä vammaisesti sairastavaa ihmisten kanssa , ja ne tekivät juuri noin. Seisovat tuolilla ja nipistelevät kun haluavat rakkautta, pysäyttävät liikkumisen ja ovat erilaisia kuin normaalit ihmiset sosiaalisissa tilanteissa. Muista että vaikka olisi kaunis normaalin näköinen ihminen, voi sairastaa älyllistä kehitysvammaa.
Lievästi kehitysvammainenkin voi työskennellä esimerkiksi lääkärinä.
Ei se pieni kehitysvamma haittaa jos muut puitteet on kohdillaan ja häiriökäyttäytyminen jää lähinnä sosiaalisten tilanteiden outoudeksi.
Oma mies on myös tälläinen ja korkeasti koulutettu hyvätuloinen ja täytyy todeta että en vaihtaisi ex-miehiin, vaikka he osasivat olla ns. normaaleja.
Lievästi kehitysvammainen kunnon tienaava mies ei petä, ei valehtele eikä loukkaa tahallisesti.
Sellainen mister Bean tyylinen tapaus vain piristää kivasti tunnelmaa kotioloissa ja myös konserteissa ja illalliskutsuilla. Saa luvan nauraa aidosti. Samalla karisee se pintapuolinen ihmisten teennäisyys. Jäljelle jää ne aidot välittävät ihmiset.
Hänellä on enkelten lahja paljastaa hyvyys ympärillä ja karkoittaa pahuus.
Ilkeät ihmiset eivät yleensä lievästi kehitysvammaisia siedä.
Omalle miehelle perhe ja ura on tärkeimpiä asioita elämässä ja hän suuntaakin kaikki vähät energiansa lääketieteen tutkimustyöhön ja ei ainakaan hänen kollegat tai muut ole mitenkään vaivautuneet asiasta.
no ne pikkupöskyt kun se käyttää niitä maskeina, tuolla keskikaupungilla kun propelli pyörii. Metrossa vielä suoraan jalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pieni kehitysvamma haittaa jos muut puitteet on kohdillaan ja häiriökäyttäytyminen jää lähinnä sosiaalisten tilanteiden outoudeksi.
Oma mies on myös tälläinen ja korkeasti koulutettu hyvätuloinen ja täytyy todeta että en vaihtaisi ex-miehiin, vaikka he osasivat olla ns. normaaleja.
Lievästi kehitysvammainen kunnon tienaava mies ei petä, ei valehtele eikä loukkaa tahallisesti.
Sellainen mister Bean tyylinen tapaus vain piristää kivasti tunnelmaa kotioloissa ja myös konserteissa ja illalliskutsuilla. Saa luvan nauraa aidosti. Samalla karisee se pintapuolinen ihmisten teennäisyys. Jäljelle jää ne aidot välittävät ihmiset.
Omalle miehelle perhe ja ura on tärkeimpiä asioita elämässä ja hän suuntaakin kaikki vähät energiansa lääketieteen tutkimustyöhön ja ei ainakaan hänen kollegat tai muut ole mitenkään vaivautuneet asiasta.
Lievästi kehitysvammainen ei voi työskennellä lääkärinä, koska hän ei pääse lääkikseen, ei edes lukioon.
Ei ole varmaan kertaakaan pessyt vessaa koko seurustelumme ja yhteiselomme aikana. Ehkä kerran pyynnöstä. Neljän vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievästi kehitysvammainen ei voi työskennellä lääkärinä, koska hän ei pääse lääkikseen, ei edes lukioon.
Kyllähän näitä on ihan tullut ulos aikakausilehdissäkin.
Kuka tahansa kykenee lääkäriksi jos on ahkera opinnoissaan. Ei lievä vamma ole mikään este. Laiskuus on.
Kaivaa syvältä nenästä räkää sormella. Tonkii arviolta puoleen väliiin sormen mittaa ja pyyhkii seinille räät. Joskus lenkkeilytyyliin tyhjentää piipuista hylsyt peukalon hangalla lattialle.
Närkästyy jos mainitsen asiasta.
Unohtaa että meillä on kaksi lasta. Puhuu vain pojasta ja mitä pojan kanssa tehtiin, mentiin jne. Hänen työkaverinsa ei tiennyt että meillä on tyttökin.
Kataako kesäisin ilman paitaa nurmikolla ja tekee ukemeita rinta komeasti rottingilla?