Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pikkuasia ärsyttää kumppanissasi toistuvasti

Vierailija
04.11.2020 |

Mua rassaa se että mies heittää auton avaimet aina minne sattuu, ei voi laittaa niitä eteisen naulaan tai kulhoon. Niitä on etsitty paljon ja löydetty ties mistä, esim jääkaapin päältä, pyykkikorista, lehden välistä. Pieni juttu mutta aina ärsyttää. Mites teillä?

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta.

Mennäänkö kauppaan tai lenkille tai minne nyt oltaisikaan menossa niin vastaus on aina kohta. Joo, ei kuulosta niin ärsyttävältä, mutta on se.

Meetkö suihkuun? Kohta. Laitatko pyykit? Kohta. Tuutko syömään? Kohta.

Kun itse vastaan samoin niin hermostuu lähestulkoon välittömästi joka kerta 🤣

Vierailija
62/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli hullu siivooja. Parasta mitä hän tiesi tehdä yhdessä oli pölyjen pyykiminen. Kun imuroin niin hänen piti imuroida jälkeeni uudestaan kun oli nähnyt jossain lattialla murun. Tiskaamisen jälkeen piti pyyhkiä kaikki keittiön kaapin ovet sisältä ja ulkoa. Koko keittiö hinkata usesmman kerran viikossa. Siivoominen oli hänelle mielestäni pakkomielle. Hän siis mies ja minä nainen. Jaksoin 5 vuotta. Olipa tylsää mietin nyt. Aina vaan siivoomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen, juo vähintään pari kertaa viikossa lärvit. Ei usko vaikka sanon että tää ei käy.

Et jotkut vessapaperirullat ei kyl paljon vaivais..

Vierailija
64/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskutus. Puoliso ei onneksi maiskuta ruokapöydässä, vaan syö ihan sivistyneesti. Sen sijaan tupakoinnin lopettamisen jälkeen hän on ruvennut mussuttamaan nikotiinipurkkaa ja Sisu-pastilleja. Voi luoja mikä maiskutus ja mässytys, kun puoliso jauhaa purkkaa / pastillia ajatuksissaan, samalla kun tekee jotain mihin keskittyy.

Vierailija
65/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääminen, juo vähintään pari kertaa viikossa lärvit. Ei usko vaikka sanon että tää ei käy.

Et jotkut vessapaperirullat ei kyl paljon vaivais..

Miksi tämä viesti on ketjussa, jonka otsikko on "Mitkä PIKKUASIAT ärsyttävät"?

Alkoholiongelma ei ole pikkuasia. Se ei kuulu tällaiseen ketjuun, josta todennäköisesti joku aamun radiojuontaja käy nappaamassa kevyttä väliviihdettä ohjelmaansa tai iltiksen viihdetoimittaja kirjoittaa näppärän kevennysjutun copy-paste -periaatteella.

Sen sijaan että tulisit olemaan marttyyri kepeään pikkujutut ketjuun, voisit avautua ketjussa, jossa käsitellään oikeita ongelmia tai jättää sen sian.

Vierailija
66/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa kuulla ketjun märisijöiden miesten vastaukset samaan kysymykseen. 

Vierailija
67/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä haluaisit, koska kun sulla ei ole oikein omaa elämää, pyrit elämään sitä tousten kautta 🤷‍♂️

Vierailija
68/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus. Töissä kyllä käy, liikaakin, ja työhönsä panostaa vaikka kuinka. Mutta kotona sitten vaan on, ei tee ruokaa, ei siivoa, ei pese pyykkiä... vuosikymmen ollaan seurusteltu eikä olla edes kihloissa vielä. Viikonloput kuluu kaljaa kitatessa ja tietokoneella pelaten.

Vierailija
69/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina herkkulakossa, mutta silti salaa syö kaapista minun ja lasten herkut. Omiakin saisi, mutta kun laihduttaa..

Haha, tästä tuli mieleen appiukko ja anoppi. Anoppi on ikuisella laihiksella eikä mukamas syö herkkuja. Jos sitten appi ostaa kaupasta itselleen vaikkapa lakupatukan iltaherkuksi, niin anoppi käy sen salaa syömässä. Kun appi sitten tiuskaisee, että miksei vaimo osta omia herkkuja jos kerran tekee mieli, niin vastaukseksi tulee "en mä syö herkkuja, mä olen laihiksella" :D Niin, herkuissahan on kaloreita ainoastaan, jos ne on ostanut itse.

Vierailija
70/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttajat purkaa paineitaan nalkutukseen, kun seksi ei kiinnosta.

Miestä kiinnostaa, muttei sen nalkuttajan kanssa.

Vierailija
71/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aina herkkulakossa, mutta silti salaa syö kaapista minun ja lasten herkut. Omiakin saisi, mutta kun laihduttaa..

Haha, tästä tuli mieleen appiukko ja anoppi. Anoppi on ikuisella laihiksella eikä mukamas syö herkkuja. Jos sitten appi ostaa kaupasta itselleen vaikkapa lakupatukan iltaherkuksi, niin anoppi käy sen salaa syömässä. Kun appi sitten tiuskaisee, että miksei vaimo osta omia herkkuja jos kerran tekee mieli, niin vastaukseksi tulee "en mä syö herkkuja, mä olen laihiksella" :D Niin, herkuissahan on kaloreita ainoastaan, jos ne on ostanut itse.

Mun vanhemmilla on sama juttu, paitsi toisin päin: isä käy syömässä salaa muiden herkut. Jos häneltä itseltään kysyy että ostetaanko hänellekin, niin ei. Ei missään nimessä. Karkit on lasten juttu ja suklaata syö vain lapset ja naiset. Ei aikuisille miehille osteta karkkeja tai leivoksia. Mutta jostain syystä se aikuinen mies voi käydä napsimassa vaikka kokonaisen suklaalevyn ohimennen, kunhan se on vaimolle tai lapsille ostettu. Mikä logiikka.

Vierailija
72/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkuttajat purkaa paineitaan nalkutukseen, kun seksi ei kiinnosta.

Miestä kiinnostaa, muttei sen nalkuttajan kanssa.

Tämän keskustelun tarkoituksena on kysellä pikkuasioita, jotka kumppanissa ärsyttää. Kun asuu vuosikausia saman ihmisen kanssa, tulee todennäköisesti eteen asioita, jotka ärsyttää. Kas kun kukaan ei ome täydellinen, ei edes se kumppani, jota rakastaa, saati itse.

Vierailija
73/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa ärsyttää miestä ainakin seuraavat asiat:

- uppoudun ajatuksiini koneella istuessa enkä kuule enkä näe mitään muuta. Jos minulta kysyy jotakin, saatan vastata 5 min kuluttua, jos ollenkaan

- minulta jää jääkaappiin valtava määrä juustonloppuja, joista ei enää saa höylättyä viipaleita. Käytän ne ruokiin - jos käytän. Yleensä menevät biojätteeseen lopulta, kun ovat kivikovia känttyjä

- imuroin häiritsevän aggressiivisesti (hänen omien sanojensa mukaan)

- minulla saattaa mennä 1,5 h valmistautumisessa ulos lähtemiseen, ja ärsyttää se, että joudun kengät jalassa ja takki päällä odottaa miestä 10 minuuttia kun hän alkaa valmistautua vasta, kun minulla on kengät jalassa ja takki päällä - tämä ärsyyntymiseni ärsyttää miestä, joka on katsonut urheilua koko sen 1,5 h

- hiuksiani on aivan kaikkialla

- hyräilen ruokaa laittaessani.

Ja näistä kaikista hän on minulle huomauttanut, monta kertaa. Kun on yhdessä oltu melkein 15 vuotta, siinä jotkin pikkuasiat saattavat alkaa harmittaa.

Vierailija
74/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien pesusta saa miestä muistuttaa jatkuvasti. Ei ikinä hoksaa pestä niitä kotiin tullessa ja jos en kerkeä väliin, mies kiertää koko kämpän läpi koskemassa ovenkahvoihin, valokatkaisimiin, jääkaappiin ja tietokoneeseen pesemättömillä käsillä. Korona-aika ei ole tuonut tähän parannusta.

Vierailija
75/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa pestä käsiä vessassa käynnin jälkeen ja tästä pitää muistuttaa joka stanan kerta erikseen "PESE KÄDET!"

Olo on kuin tarhan tädillä joka vahtii oven suussa tuliko kädet pestyä!

No hyi yäk.

Vierailija
76/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jätkä toistuvasti potkii ovia ja keittiön kaapin kaapinovia kiinni. Kamalia ääniä lähtee. Hän myös työntää kirjoja kirjahyllyyn hitaasti potkien. Joskus tippuu tavaraa hyllystä.

Paras oli kun esitteli miten takakierrepotkulla irrottaa omenan vanhan puhelinkopin reunan päältä.

Potkaisi yli ja jalka tuli harley davidsonin etuhaarukalle pahoin seurauksin. Lamppu hajosi.

Farkut pysyi sentään ehjinä ja bootsit.

Tekee samaa kaupassa. Kun ottaa alahyllyltä tavaraa niin taipuu james brown tyylisesti spagaattiin ja nousee ylös tomaattimurskepurkin kanssa ylväästi.

Hävettää kun aikamies esittelee karatetaitojaan julkisesti. Potkii myös kaupan kärryt takaisin kärryjonoon "pysärillä" tai sidekickillä. Viime viikolla teki marketin parkkipaikalla voltin ja tuhosi kurpitsoja.

Oli kerääntynyt pieni määrä ihmisiä näytökseen. Mies tuhosi ostamiaan kurpitsoja kritisoidakseen hallouween juhlaa.

Opettaa samoja temppuja lapsille ja kyllähän koko kylä tuntee mieheni.

Vierailija
77/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa Rodeeo kirjoitti:

Se että jätkä toistuvasti potkii ovia ja keittiön kaapin kaapinovia kiinni. Kamalia ääniä lähtee. Hän myös työntää kirjoja kirjahyllyyn hitaasti potkien. Joskus tippuu tavaraa hyllystä.

Paras oli kun esitteli miten takakierrepotkulla irrottaa omenan vanhan puhelinkopin reunan päältä.

Potkaisi yli ja jalka tuli harley davidsonin etuhaarukalle pahoin seurauksin. Lamppu hajosi.

Tekee samaa kaupassa. Kun ottaa alahyllyltä tavaraa niin taipuu james brown tyylisesti spagaattiin ja nousee ylös tomaattimurskepurkin kanssa ylväästi.

Hävettää kun aikamies esittelee karatetaitojaan julkisesti. Potkii myös kaupan kärryt takaisin kärryjonoon "pysärillä" tai sidekickillä. Viime viikolla teki marketin parkkipaikalla voltin ja tuhosi kurpitsoja.

Oli kerääntynyt pieni määrä ihmisiä näytökseen. Mies tuhosi ostamiaan kurpitsoja kritisoidakseen hallouween juhlaa.

Totta puhut, kyllä minäkin hänet tunnen.

Mutta ei hän mun elämää mitenkään häiritse, huvittuneena odottelen mitä hän seuraavaksi keksii.😉

Vierailija
78/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei purista tiskirätistä liikoja vesiä pois käytön jälkeen vaan jättää rätin likomäräksi. En myöskään kestä miehen ärsyttävää tyyliä syödä jogurttia (jostain syystä niin vastenmielistä minulle, että tekee mieli poistua paikalta) tai tapaa laittaa majoneesia ja ketsuppia useimpiin ruokiin, mitä syö.

Vierailija
79/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ex jätti autonavaimet (helkutinmoinen nippu muitakin avaimia) joka ikinen kerta keittiön tiskipöydälle, minkä olin vielä hetkeä aiemmin pessyt. Ne avaimet uivat milloin missäkin, ja innokkaana salaatinkuluttajana halusin pitää pinnat puhtaina, mutta ei mennyt perille millään. Laitoin lopulta avaimet piiloon ja annoin herran etsiä niitä aivan rauhassa. 

Toinen oli avuttomaksi heittäytyminen. Ei muka kerran millään löytänyt omia treenihousujaan, vaikka olin kolmesti sanonut missä ne ovat. En auttanut ja tyyppi kuvitteli olevansa hirveän hauska istuessaan magneettitaulun kanssa naama väärinpäin eteisessä. Tauluun oli kirjoitettu: "Housut kadonneet :( " ja piirtänyt kuvan housuista.  Kun en edelleenkään sulanut niin tyyppi suuttui ja jätti treenit väliin. 

Vierailija
80/110 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa Rodeeo kirjoitti:

Kuullostaa ihan eksältäni.. 

Jätin hänet juuri siksi, että tajusin tuon kaiken tuhoavan temppuilun olevan täysin tahallista. En halunnut enempää tuhoja kotiini, ja se oli ihan esitystä kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi