Toiset treffit miesystävän kanssa...
piti mennä syömään ja leffaan, mutta mies ehdotti lätkää (suomi-ruotsi). Se on musta ihan ok. Katson sen itsekin mielellään. Mutta mietin, kun menen hänelle kylään, eikä tarvitse tuoda "kuin itsensä"...olettaako hän jo saavansa seksiä?? tokalla treffillä?? vai onko se vain mun mielikuvitusta? Entä voinko itse olettaa, että hän on laittanut jotain ruokaa? tietää, että tulen nälkäisenä suoraan töistä hänen luo.
Kommentit (50)
loistava testitilanne! Nyt näet kuinka kiinnostunut mies on sinusta! jos keskittyy enemmän lätkään: unohda! jos sinuun; go for it!!
Testaa piruuttasi; lätkän jännimmässä kohdassa ala suudella miestä; kumpaan keskittyy??
Voipi tuo testaus mennä pieleen; Suomi-Ruotsi sentään kyseessä...ei taida tykätä mies kun keskeytät matsin
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:48"]
Voipi tuo testaus mennä pieleen; Suomi-Ruotsi sentään kyseessä...ei taida tykätä mies kun keskeytät matsin
[/quote]
Ja olisipa tosi hyvä testi, kun ei kumpaakaan suuteloittaisi ja väkisellä yrittäisi jotain pusutella, kun toisella silmällä mulkoilee peliä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:31"]Mikä sitten ellei miesystävä? miespuolinen kaveri?? että jotkut jaksaa..
[/quote]
No ei mun mielestä voi olla tokalla tapaamisella vielä ystäväkään. Tosin ystävää voi toki alkaa deittailla. Voi olla toiset ttreffit kiinnostavan miehen kanssa tai jos tämän haluaa jotenkin nimetä niin ehkä se on ärsyttävän amerikkalaisesti deitti. Ei tokilla treffeillä toisella mun mielestä ole mitään statusta.
Oman puolison kanssa voi tietysiti olla treffi-iltoja ja käytän myös esim termiä lounastreffit eli -tapaaminen, joka voi olla kenen kanssa vain.
Ihmettelen kyllä, että on yleensä pyytänyt sut katsomaan lätkää kotiinsa. Sinkkumiehet tykkää katsoa lätkää kavereidensa kanssa. Mä en tykkäis, jos tokat treffit ois miehen luona lätkän parissa, vaikka itsekin tykkään tätä katsoa. Jos joku haluaa mun kanssa treffeille, niin parasta panostaa vähän enemmän. Mä oisin sanonut, että en tule sun luo, mennään sports academyyn katsomaan. Siitä näkis myös, ettei häpeile sua, kun veisi sut paikkaa, jossa voisi vaikka joku tuttu tulla vastaan. Pidä myös raiskausriski mielessä, suurin osa raiskauksista on jonkun tutun/puolitutun tekemiä yksityisissä tiloissa.
Tuo tarkoittaa sitä että tarjoalla on ruokaa ja juomaa. Mut on kutsuttu useasti kylään noilla sanoilla ja itsekin kutsun.
Sinuna unohtaisin koko tapauksen.
Mikä sitten ellei miesystävä? miespuolinen kaveri?? että jotkut jaksaa..