Miksi ihmiset väittää että proteiini pitää nälkää?
Syön noin tunti sitten 100g proteiinia yhdellä aterialla ja nyt on jo nälkä, jos olisin syönyt hiilaria niin nälkä tulisi vasta joskus klo 21.00 aikaan.
Kommentit (11)
Se vaihtelee eri ihmisillä. Mullakin on aina ollut juuri niin, että hiilarit pitää hyvin nälkää, vielä paremmin jos on hiilarin ja rasvan yhdistelmä. Samoin mulla runsas proteiini on se, mikä aiheuttaa aterian jälkeisen väsytyksen, kun kai monilla se on hiilari. Mutta mä voin hyvin syödä lounaaksi ison lautasen pastaa, eikä väsytä iltapäivällä. Sen sijaan iso pihvi ja tuntuu että vaikea pysyä koneen ääressä edes hereillä klo 14-15 aikoihin.
Ap, eikö sun ateria koostunut muusta kuin 100g proteiinia? No ei ole ihmekään jos tulee nälkä. Proteiinin lisäksi täytyy syödä tietysti hyviä hiilareita eli kasviksia useampi sata grammaa ja pienen pieni rasvalisä esim. pähkinöitä tai vaikkapa avokadoa.
Minä syön helposti 200 g broilerinfileetä ja 200 g raejuustoa sekä kasvikset päälle. En tiedä, paljonko niistä tarkalleen tulee proteiinia, mutta nälkä ei vaivaa ennen seuraavaa ateriaa noin 6-8 tunnin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön helposti 200 g broilerinfileetä ja 200 g raejuustoa sekä kasvikset päälle. En tiedä, paljonko niistä tarkalleen tulee proteiinia, mutta nälkä ei vaivaa ennen seuraavaa ateriaa noin 6-8 tunnin päästä.
Siinä on 78 g protskua ja noin 7 g rasvaa.
Vahvasti epäilen sinun syöneen 100 grammaa proteiinia. Sata grammaa raejuustoa tai lihaa ei ole sata grammaa proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti epäilen sinun syöneen 100 grammaa proteiinia. Sata grammaa raejuustoa tai lihaa ei ole sata grammaa proteiinia.
Syön 400g kanan jauhelihaa ja proteiinipatukan jossa on 20g proteiinia, tekee yhteensä noin 100g
Ap
Syön aamiaisella kasvismunakkaan ja sillä kyllä jaksaa pitkälle iltapäivään.
Hitaat hiilarit pitää nälkää parhaiten.