Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ongelma parisuhteessa on yllättänyt eniten?

Vierailija
04.11.2020 |

Siis tyyliin en olisi ikinä uskonut tai ei olisi ikinä tullut mieleenkään, että meille tapahtuu tällaista.

Omalla kohdalla miehen seksuaalinen haluttomuus. Kuvittelin nuorena, että kaikki miehet haluaa aina seksiä.

Kommentit (2601)

Vierailija
2041/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten huono rahankäyttö. Ensin käytetään omat rahat ja sen jälkeen miehen rahat.

Mitäs otit sellaisen.

Mitäs otit naistenhakkaajan mieheksi, oma syy.

Vierailija
2042/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten huono rahankäyttö. Ensin käytetään omat rahat ja sen jälkeen miehen rahat.

Mitäs otit sellaisen.

Mitäs otit naistenhakkaajan mieheksi, oma syy.

Mieheni ei ole naisenhakkaajia ja maksan itse omat kuluni. Olen aina maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuoden avioliiton kokemuksella se kuinka paljon mies miettii ja elää sek sin kautta. Koko ajan puhuu siitä, koko ajan sitä pitäisi olla , koko ajan pitäisi räplätä sieltä.

Kaikki asiat linkittyy sek siin. Jos ostan uudet alusvaatteet niin mies luulee että se on kutsu sek siin. Jos hymyilen, mies luulee että olen puutteessa. Jos menen suihkuun yksin, mies näkee sen mahdollisuutena sek siin.

Voisko olla vaikka viikon hiljaa ja selibaatissa!?!? Tässä elämässä on muutakin tekemistä ja ajateltavaa.

Haha, mulla sama. Sillä lisäyksellä, että kun istuin kaikessa rauhassa lukemassa kirjaa nojatuolissa mies käveli ohi ja kouraisi tissiä, kun pyllistyin eteisessä sitomaan kengännauhoja mies tuli taakse kuivanylkyttämään, kun kävimme ulkoilmamuseossa mies alkoi huohottaa korvaan ja ahdistaa seinää vasten jonkun aitan nurkalla, vaikka siinä oli muitakin. Kun olimme sukuloimassa siellä oli harrastettava seksiä, vaikka se oli minulle todella kiusallista, kun muut kuitenkin kuulivat (nukuimme yläkerrassa, jossa ei ollut mitään ovia). Miehellehän tämä ei ollut ongelma, ei ne hänen sukulaisia olleet. Kun joskus katsoin häntä hymyillen, hänen ilmeensä muuttui iljettävän kiimaiseksi ja alkoi elehtiä kielellään poskeen ottoa. Hän oli enemmän innoissaan omasta gigulistaan kuin minä, ja toi sen erittäin selvästi esille. Niin, ja hän oli minua reilusti vanhempi.

Tämä ei ole vitsi, tällaisessa suhteessa olin ja en taida ikinä päästä yli siitä miten uskomattoman typerästi olen puolison silloin aikanaan voinut valita. Vieläkin oksettaa ja surettaa.

Hyi hitto, mikä ukko sulla on ollut. Oksennus.

Teillä on vain ollut teille sopimaton kumppani. Tuollainen, mikä teistä on ällöttävää on meillä arkipäivää ja minun naisena piti vielä opettaa mies tuollaiseksi. Mies saattoi olla pitkiä aikoja koskettamatta ollenkaan seksuaalisesti. Nyt meillä harrastetaan just tota, että jos pyllistän, niin mies saattaa pökätä peppua tai kesken leffan katsomisen puristaa salaa tissistä, ettei lapset näe. Ehkä olen sitten yliseksuaalinen...

Liittoa 20 vuotta takana....

Mahtavaa. Äkkiä poistut nyt palstalta, ennen kuin nämä happamat, kumppaniaan vihaavat naiset myrkyttävät sinut jutuillaan.

Vierailija
2044/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eukko on frigidi.

Vierailija
2045/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että muuten täydellisellä miehellä on mulle liian iso penis.

Vierailija
2046/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten mies ei oikein osaa keskustella mistään päivän säätä tai omia mielenkiinnonkohteitaan syvällisemmästä aiheesta. Pidän häntä fiksuna, mutten voi ymmärtää minkä vuoksi kaikki yhtään "abstraktit" keskustelunaiheet tekevät hänestä lähes mykän. Omista tunteista puhuminen kuuluu myös samaan kategoriaan. Yllätti myös, että olen ensimmäistä kertaa itse se aloitteellinen osapuoli lähes kaikissa asioissa, vaikka ihan alkuun mies teki aloitteita enemmän. Nykyään mies tekee jotain vasta sitten, kun on saanut minulta jonkinlaisen varmistuksen joko sanoin tai elein, että on ns. menossa oikeaan suuntaan. Liekö hänellä sitten jotain hirveitä exiä ja huonoja kokemuksia, joiden vuoksi on näin arka.

Vierailija
2047/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö kirjoitti:

eukko on frigidi.

Itsepä eukkosi valitsit ja olet pitänyt näihin päiviin asti.

Vierailija
2048/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kun ehdotan suunnilleen 150 asiaa seksissä, joita mies ei halua edes kokeilla, versus hänen yksi ehdotuksensa, jota kokeillaan ja josta en tykkää...

...ja että minä olen meistä se estoinen. Ilmeisesti.

No kerro ne 150 asiaa jota ehdotat?

En usko että nainen keksisi 150 erilaista asiaa tai tapaa harrastaa seksiä.

Missä kuplassa elät? Vuonna 2022 ja setä selittää että ei usko🤣

No ei tietenkään usko kun miehellä on vain yksi tapa harrastaa seksiä eli muna sisään ja ulos.

Vierailija
2049/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi. Kun olen aina tullut hyvin toimeen itseäni vanhempien ihmisten kanssa, ihan oikeasti nauttinut mummojen ja naapurin tätien seurasta... miksi juuri minä sain niin ilkeän anopin? Hän on alusta lähtien suhtautunut minuun kuin kasaan paskaa. Silti haluaa tietenkin olla tekemisissä poikansa kanssa ja joudumme väkisinkin tapaamaan välillä.

Tämä kommentoija ilm. on mun miniä. Voin hyvällä omallatunnolla vastata ja vastaankin:

Kun itse olet avioerolapsi, et ilmeisesti ymmärrä ollenkaan tällaisen ehjän, pitkän avioliiton vuosien saatossa tulleen yhteisen ymmärryksen ja yhteen hiileen puhaltamisen merkitystä.

Miten tuo "kasa paskaa" on tullut ilmi minun suhtautumisessani Sinuun ?

Onko se sitä että joka ikäisellä kerralla kun tulet lapsinesi meille:

- Ruoka on aina valmiina, käy vain pöytään.

- Lastenvahtina on oltu mennen tullen - aina ja joka ikinen kerta kun pyyntö tulee

- Jos ihminen ei ikinä puhu, niin en minä pysty olemaan ajatustenlukija.

- Ja voin kyllä kertoa, että olen seurassasi kuin ritisevillä munan kuorilla

- Ja voin myös sanoa, että olet oudoin ihminen jonka olen koskaan tavannut

- Ja toisaalta. Kaikki epäystävälliset ( jotkut jopa outoja, huolestuin ) viestisi ovat minulla tallella. Samoin minun vastaukseni. Muista, että hyvä kello kauas kantaa, huono vielä kauemmas.

Tv. Mummo vain

Mee mummo pois!

Vierailija
2050/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon nainen muuttuu huonommaksi parisuhteessa. Suosittelen tapailusuhteita, silloin nainen on parhaimmillaan.

Ei tule mieleen että se johtuu sinusta?

Vierailija
2051/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaatima seksin määrä.

Ex-mies (yhdessä 24v) vaati kaikin keinoin painostamalla seksiä 5-7 kertaa viikossa avioliiton loppuun asti.

Hänen mukaansa se oli normaalimäärästä ja minä olin epänormaali ihminen jos en suostunut tähän. Minulle olisi riittänyt 2-3 kertaa viikossa.

Välillä alapää oli niin kipeä miehen vaatiman seksimäärän vuoksi että minun oli vaikea kävellä töissäkin.

Onko muillakin noin paljon seksiä?

Mä en vaan kestänyt , se oli mulle liikaa.

Erottiin lopulta, mies petti uuden naisen kanssa enkä hyväksy pettämistä .

Vierailija
2052/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yllätti kun tajusi että tyttöystävä on oikeasti rasite eikä positiivinen asia. Hollywood opetti toisin mitä tosielämä oli.

Vierailija
2053/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulee oikeasti että pissa tai kakka tulee emättimestä...

Tai että mensut tulee virtsakosta tai anuksesta.

Ja nämä pitäisi uskaltaa laskea sisäänsä peuhaamaan.

Klittaa ne ei löydä vaikka asentaisi ledivalon siihen vilkkuun.

Vierailija
2054/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on yllättänyt se, että nainen ei tarvitse minkäänlaista todellista syytä nostaa parisuhdetta pöydälle "ongelmineen". Naiselle on kerrottu, että miehen pitää kertoa tunteistaan ja kun mies kertoo tunteistaan, sitä käytetään häikäilemättä hyväksi. Nainen on miehelle susi. Nainen ei tarvitse ongelmia, hän kehittää ne päässään aivan itse. Tämä on ollut yllätys, kuinka pitkälle näitä tarinoita voi päässään itselleen kertoa ja vielä uskoa omia tarinoitaan. :D

Vierailija
2055/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on yllättänyt se, että nainen ei tarvitse minkäänlaista todellista syytä nostaa parisuhdetta pöydälle "ongelmineen". Naiselle on kerrottu, että miehen pitää kertoa tunteistaan ja kun mies kertoo tunteistaan, sitä käytetään häikäilemättä hyväksi. Nainen on miehelle susi. Nainen ei tarvitse ongelmia, hän kehittää ne päässään aivan itse. Tämä on ollut yllätys, kuinka pitkälle näitä tarinoita voi päässään itselleen kertoa ja vielä uskoa omia tarinoitaan. :D

Jos ongelmia ei ole, nainen kyllästyy, on tylsää. Kannattaa siis antaa jotain ulistavaa, siinä on naiselle elämään sisältöä. Riippuu naisesta minkätasoinen draama riitää, toiselle riittää pikku riita anoppilan vierailusta, toiselle tekee hyvää päästä turvakotiin mustan silmän kanssa.

Vierailija
2056/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi. Kun olen aina tullut hyvin toimeen itseäni vanhempien ihmisten kanssa, ihan oikeasti nauttinut mummojen ja naapurin tätien seurasta... miksi juuri minä sain niin ilkeän anopin? Hän on alusta lähtien suhtautunut minuun kuin kasaan paskaa. Silti haluaa tietenkin olla tekemisissä poikansa kanssa ja joudumme väkisinkin tapaamaan välillä.

Tämä kommentoija ilm. on mun miniä. Voin hyvällä omallatunnolla vastata ja vastaankin:

Kun itse olet avioerolapsi, et ilmeisesti ymmärrä ollenkaan tällaisen ehjän, pitkän avioliiton vuosien saatossa tulleen yhteisen ymmärryksen ja yhteen hiileen puhaltamisen merkitystä.

Miten tuo "kasa paskaa" on tullut ilmi minun suhtautumisessani Sinuun ?

Onko se sitä että joka ikäisellä kerralla kun tulet lapsinesi meille:

- Ruoka on aina valmiina, käy vain pöytään.

- Lastenvahtina on oltu mennen tullen - aina ja joka ikinen kerta kun pyyntö tulee

- Jos ihminen ei ikinä puhu, niin en minä pysty olemaan ajatustenlukija.

- Ja voin kyllä kertoa, että olen seurassasi kuin ritisevillä munan kuorilla

- Ja voin myös sanoa, että olet oudoin ihminen jonka olen koskaan tavannut

- Ja toisaalta. Kaikki epäystävälliset ( jotkut jopa outoja, huolestuin ) viestisi ovat minulla tallella. Samoin minun vastaukseni. Muista, että hyvä kello kauas kantaa, huono vielä kauemmas.

Tv. Mummo vain

Vanhempana ihmisenä sinulla on enemmän elämänkokemusta ja viisautta, sitä voi käyttää.

Juurikin näin. Jokainen meistä oppii asioita lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Joskus kipeästi kantapään kautta. Sitä kutsutaan elämäksi, ei sen kummempaa.

Vierailija
2057/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Addikti toisten s-kumppanien perään ihan mahdoton, vaikka piti yhteisistä hetkistä.

S-tautien kantaminen kotiin useamman kerran.

Katoaminen kahdeksi viikoksi tiettymättömille teille ilman ilmoitusta.

Kylmyys ja välinpitämättömyys, kyvyttömyys välittää toisen tunteista.

Täydellinen vastuuntunnottomuus kaikissa yhteisissä asioissa.

Teeskentely ulkopuolisille parempaa kuin on.

Krooninen valehtelu. 

Naureskelu toisen mielipahalle.

Täydellinen välinpitämättömyys lasta kohtaan.

Vakituisen työn välttely. Siivellä eläminen.

Tämän kaiken päälle toisen syyttely paljon, paljon pienemmistä asioista.

Selän takana epärehellinen panettelu.

Pilkkaaminen. Arvostelu.

Perheellinen, mutta eli kuin sinkku.

Alkoholi tuli mukaan vasta myöhemmin.

Ero tuli.

Mistä näitä miehiä tulee?

Äidit näitä synnyttää ja alullepanijaa ei näy mailla ei halmeilla. Dominoefekti varmaan.

Vierailija
2058/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Addikti toisten s-kumppanien perään ihan mahdoton, vaikka piti yhteisistä hetkistä.

S-tautien kantaminen kotiin useamman kerran.

Katoaminen kahdeksi viikoksi tiettymättömille teille ilman ilmoitusta.

Kylmyys ja välinpitämättömyys, kyvyttömyys välittää toisen tunteista.

Täydellinen vastuuntunnottomuus kaikissa yhteisissä asioissa.

Teeskentely ulkopuolisille parempaa kuin on.

Krooninen valehtelu. 

Naureskelu toisen mielipahalle.

Täydellinen välinpitämättömyys lasta kohtaan.

Vakituisen työn välttely. Siivellä eläminen.

Tämän kaiken päälle toisen syyttely paljon, paljon pienemmistä asioista.

Selän takana epärehellinen panettelu.

Pilkkaaminen. Arvostelu.

Perheellinen, mutta eli kuin sinkku.

Alkoholi tuli mukaan vasta myöhemmin.

Ero tuli.

Mistä näitä miehiä tulee?

Äidit näitä synnyttää ja alullepanijaa ei näy mailla ei halmeilla. Dominoefekti varmaan.

😂. 😂. 😂. 😂

Vierailija
2059/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin siitä kuinka paljon sisältöä parisuhde tuo elämään. Halusin pysyä sinkkuna, mutta hurmaava mies tuli vain eteen 10 vuotta sitten ja oikeastaan heti ilmoitti, että nyt seurustellaan. Olin aina ajatellut, että sinkkuna olisi helpompaa ja mukavampaa, mutta kyllä tämä onnellinen parisuhde on suuri lahja universumilta.

Mutta negatiivista ovat miehen perhe, erityisesti miehen sisarus. Hän kadehtii miestäni, se on raskasta. Ajankäyttö on holtitonta ja itsekästä, minkä vuoksi emme tule toimeen. Ymmärrän että hän on vihainen vanhemmilleen, mutta kipu suunnataan täysin väärälle henkilölle.

Vierailija
2060/2601 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että muuten täydellisellä miehellä on mulle liian iso penis.

Minulla sama tilanne. Ihana kumppani ja huomaavainen myös sängyssä. Mutta ei vaan voi mitään, että kaikesta lämmittelystä huolimatta yhdyntä sattuu aina. :(

Varmasti vaikuttaa myös siihen, että olen alkanut jännittämään sänkypuuhia, kun tiedän aina että se tulee jonkin verran sattumaan. Olen yrittänyt henkisesti asennoitua eri tavalla, mikä tuntuu auttavan. Myös kumppanille puhuminen helpottaa, ja hänkin on oppinut käyttämään kaljaan hellemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan