Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ongelma parisuhteessa on yllättänyt eniten?

Vierailija
04.11.2020 |

Siis tyyliin en olisi ikinä uskonut tai ei olisi ikinä tullut mieleenkään, että meille tapahtuu tällaista.

Omalla kohdalla miehen seksuaalinen haluttomuus. Kuvittelin nuorena, että kaikki miehet haluaa aina seksiä.

Kommentit (2601)

Vierailija
2001/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätti miehen haluttomuus ja kuinka mustasukkainen hän on minun omallekivalle. Jos kerron kysyttäessä että sooloilenko, saan siitä järjettömän mykkäkoulun ja mökötyksen.

Ja joskus kun kerroin että olen aloittanut sooloseksi paljon ennen yhtäkään parisuhdetta, eikä se ole asia joka on pois kumppanilta. Ja toisaalta jos kerron että kun arvon herraa ei kiinnosta, niin tässä sitä sitten ollaan, keskellä parisuhderiitaa mokomasta yksityisasiasta.

ps. hän väittää että ei tee "käsitöitä"

Voisin vaikka lyödä vetoa että se jätkä piilottelee ja parantelee salaa jotain sukupuolitautiaan.

Vierailija
2002/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia, jotka ovat yllättäneet:

- Vaimo on muuttunut yllättäviä raivokohtauksia saavaksi. Vihaa, raivoa ja huutoa saattaa tulla hyvinkin pidäkkeettömästi. Tietyt tilanteet saattavat olla laukaisevina, kuten esimerkiksi lasten kiukuttelu. 

- Se, miten huonosti vaimoni suhtautuu, jos satunnaisesti kieltäydyn seksistä. 

- Se, miten paljon kaikkeen "turhaan" vaimo on valmis käyttämään rahaa. Lainausmerkeissä "turha", koska sinänsä hänen hankkimilleen tavaroille on ollut käyttöä (edes muutamia kertoja), mutta silti "turha", koska ilmankin pärjäisi oikein hyvin, ja ostopäätöstä tehtäessä halvin tai käytetty vaihtoehto ei koskaan kelpaa. Esimerkiksi aurinkovarjon hankkiminen patiolle. Kyllä, se on ihan hyvä kapistus, jota voi käyttää, mutta en olisi halunnut, että se maksaa parisataa euroa yhteisistä rahoista, joita ei ihan loputtomasti tosiaankaan ole.

Nuo raivarit voi olla ihan sitä, että vaimosi on todellä väsynyt ja tarvitsisi lepoa ja omaa aikaa. Tunnistan itsestäni sen, että jos en ole levännyt ja tasapainossa, niin saatan saada siepit ihan epäoleellisesta asiasta. Silloin ei kyse ole siitä, mikä laukaisi oman raivarin, vaan siitä että olo on ollut jo pitkään kokonaisvaltaisesti huono. Liikaa töitä ja työstressiä, liikaa kotitöitä ja hoidettavia asioita, rahavaikeuksia tms. Näiden asioiden kasaantuessa ihmisestä tulee pitkässä juoksussa hermokimppu, joka ei välillä jaksa pienintäkään stressin aihetta, vaan saattaa raivota (muiden näkökannalta) ihan turhasta.

Jos sinulla on jaksamista, niin tee vähän enemmän kuin oma osasi kotitöistä ja lasten hoidosta. Anna vaimolle omaa aikaa ja aikaa levätä. Kyse voi olla myös siitä, että jos vaimosi tuntee itsensä riistetyksi kotona, eli hänelle on kasaantunut kotihommia enemmän, niin hän saattaa tuntea tukahdutettua raivoa sinua kohtaan ja se purkaantuu milloin mihinkin kohteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addikti toisten s-kumppanien perään ihan mahdoton, vaikka piti yhteisistä hetkistä.

S-tautien kantaminen kotiin useamman kerran.

Katoaminen kahdeksi viikoksi tiettymättömille teille ilman ilmoitusta.

Kylmyys ja välinpitämättömyys, kyvyttömyys välittää toisen tunteista.

Täydellinen vastuuntunnottomuus kaikissa yhteisissä asioissa.

Teeskentely ulkopuolisille parempaa kuin on.

Krooninen valehtelu. 

Naureskelu toisen mielipahalle.

Täydellinen välinpitämättömyys lasta kohtaan.

Vakituisen työn välttely. Siivellä eläminen.

Tämän kaiken päälle toisen syyttely paljon, paljon pienemmistä asioista.

Selän takana epärehellinen panettelu.

Pilkkaaminen. Arvostelu.

Perheellinen, mutta eli kuin sinkku.

Alkoholi tuli mukaan vasta myöhemmin.

Ero tuli.

Vierailija
2004/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että parisuhde on vaan ongelmia!

Vierailija
2005/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö juttu mutta yllättävää on ollut se, miten vaikeaa voi olla tehdä pieniä päätöksiä. Isot päätökset ovat olleet helppoja (mennään naimisiin, montako lasta jne.) mutta melkein päivittäin tuskaillaan sitä, mitä syötäisiin. Siitä on tullut jo ihan meidän välinen vitsikin.

Tuohon vinkki.

Anna miehelle kaksi tai kolme vaihtoehtoa ruuaksi. Sitten mies päättää niistä, asiasta ei enää sen jälkeen keskustella ja sen ruuan sitten valmistatte.

Tai tilaa ruokaboksi. Joku muu on miettinyt ruuat puolestanne :D

Tai perustakaa /kopioikaa jostain kiertävä 3 viikon ruokalista. Sillä sitten mennään.

Vierailija
2006/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extrovertti pelle istuu tuppisuuna minun kanssa kahden kesken. Muuten kova naisten naurattaja. 

Vierailija
2007/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Se, miten paljon kaikkeen "turhaan" vaimo on valmis käyttämään rahaa. Lainausmerkeissä "turha", koska sinänsä hänen hankkimilleen tavaroille on ollut käyttöä (edes muutamia kertoja), mutta silti "turha", koska ilmankin pärjäisi oikein hyvin, ja ostopäätöstä tehtäessä halvin tai käytetty vaihtoehto ei koskaan kelpaa. Esimerkiksi aurinkovarjon hankkiminen patiolle. Kyllä, se on ihan hyvä kapistus, jota voi käyttää, mutta en olisi halunnut, että se maksaa parisataa euroa yhteisistä rahoista, joita ei ihan loputtomasti tosiaankaan ole.

Tämä sama, ja taitaa olla aika tyypillistä naisilla. Sitten loppukuusta valitetaan, kun on PA. Ja silti suututaan, jos varovaisesti yrittää ehdottaa, että onko tuo tavara nyt ihan välttämätön.

Vierailija
2008/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten alkuvuosina useitakin kertoja päivässä seksiä halunnut puoliso suostuu lasten saannin jälkeen pitkin hampain pikaseksiin enää pari kertaa kuussa

Vierailija
2009/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman tilan tarve.

Tämä, oma tila!!

Olen unelmoinut yhdessä asumisesta, mutta tosi usein on ihan pakko päästä ihan minne vain pois miehen luota, yksin. Vaikka rakastan miestäni ja olen onnellinen, toisen seura päivittäin on ihan liikaa.

Vierailija
2010/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama, ja taitaa olla aika tyypillistä naisilla. Sitten loppukuusta valitetaan, kun on PA. Ja silti suututaan, jos varovaisesti yrittää ehdottaa, että onko tuo tavara nyt ihan välttämätön.

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
2011/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Extrovertti pelle istuu tuppisuuna minun kanssa kahden kesken. Muuten kova naisten naurattaja. 

Haha, tämä :D Minun mainio exä tosin ei varsinaisesti tuppisuuna osannut olla, mutta kaksin kun jäätiin alkoi monotoninen honotus jostain mielensä kuonasta. Ihan sama kuuntelinko minä vai en, siinä se tylsänä ja tylsistyneenä honotti menemään minulle tuntemattomien tuttaviensa vaimoista, vaivoista, mitä olivat sanoneet tai tehneet jne.. Ja saattoi honottaa huoneesta ulos kävellessään vielä hetken senkin jälkeen kun oli oven lyönyt kiinni. Minä istuin usein hämmentyneenä, että mitähän just tapahtui. Toisinaan taas esim. ruokaa laittaessaan heitti jotain läppää kovaäänisesti (johon minä en saanut osallistua). Vaikutti siltä, niin kuin hän olisi kuvitellut olevansa yleisön edessä. Teki mieli sanoa että ei tässä huoneessa muita ole kuin minä, ja jos ei tuo läppäsi ole minusta hauskaa enkä minä saa siihen osallistua, niin sinä se kuule puhut yksinäsi, mokoma hullu :)

Heti kun siihen tuli kuka tahansa ulkopuolinen nobody tai vaikka hänen tuttunsa, hänestä sukeutui sekunneissa virkeä seuramies. Kontrasti oli huima! Uskomaton pelle se jätkä :D

Vierailija
2012/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiu kirjoitti:

Se että mies sano et haluaa seksiä mut kun suhde etenee häviää miehen halut ja edelleen syyttää yleisesti naisia kun eisaa tarpeeksi.

Lisäksi se et miehil on tosi paljo mieliala, alko ja peli-raha ongelmia.

Miesten halujen häviäminen = nainen on joutunut kerran torjutuksi, kun mies on ollut keuhkokuumeessa, menossa äitinsä hautajaisiin tai työpaikalla ollut yt-neuvottelut.

Tämä on niin nähty.

Naiset lukee naistenlehtiä, facebookin naistenhuonetta jne.. Näissä kaikissa kaikki hehkuttaa kuinka seksi on ihanaa ja sitä on joka päivä aamuin illoin pitkiä sessioita. Sitten se nainen saa jonkun aivovamman, että parisuhteessa on vikaa, kun ei suhteessa ole yhtä paljon seksiä, kuin noissa höpöhöpö-jutuissa.

Sitten alkaa kiukuttelu, kun mies ei sormia napsauttamalla syty ja tyydytä naistaan samoin kuin lehdissä ja netissä on kerrottu.

Parisuhteen on vaan pakko olla huono ja mies on se syypää.

Ai vähän niin kuin miehet valittaa että vaimo pihtaa vaikka oikeasti seksiä on paljon (kerroit juuri lukeneesi naistenpalstoja joissa naiset kertovat että seksiä on paljon). Jokin tässä nais v i ha-logiikassasi ei täsmää.

Vierailija
2013/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle siitä ei tule omantunnontuskia jos mies tulee oikealta päälle ja vasemmalta pois, eikä pysähdy edes välillä.

Vierailija
2014/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten huono rahankäyttö. Ensin käytetään omat rahat ja sen jälkeen miehen rahat.

Vierailija
2015/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten huono rahankäyttö. Ensin käytetään omat rahat ja sen jälkeen miehen rahat.

Miten niin naisten? Jos oma naisesi käytti sinun rahasi älä syyllistä meitä kaikkia. Itse en ole koskaan käyttänyt muiden rahoja. 

Vierailija
2016/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sairastuminen kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön. Alkuun oli vaikea uskoa, kuinka niin hellästä ja rakastavasta miehestä voikin tulla maniassa niin ilkeä ja vaikea ihminen. Mukana tuli myös päihdeongelmia, emotionaalista pettämistä, peliriippuvuus ja velkaantumista. Onneksi löytyi toimiva lääkitys.

Vierailija
2017/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin naisten? Jos oma naisesi käytti sinun rahasi älä syyllistä meitä kaikkia. Itse en ole koskaan käyttänyt muiden rahoja. 

Täällä kerrotaan omia kokemuksia parisuhteesta ja jokaisessa suhteessani naisilla on ollut huomattavia ongelmia rahan kanssa.

Vierailija
2018/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokakesäinen dilemma: mies lähtee elämään sinkkuelämää sukunsa mökille. Minä lasten kanssa kotona. On sen verran paljon porukkaa ja kun omaa rauhaa/mökkiä ei ole, olen vuosi vuodelta vähentänyt oleskelua noissa alkeellisissa oloissa. Itse haluaisin, että kesäloma laitettaisiin puoliksi, puolet ajast tehtäisiin niitä juttuja, joita mitä minä ja lapset haluamme.

Vierailija
2019/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kun ehdotan suunnilleen 150 asiaa seksissä, joita mies ei halua edes kokeilla, versus hänen yksi ehdotuksensa, jota kokeillaan ja josta en tykkää...

...ja että minä olen meistä se estoinen. Ilmeisesti.

No kerro ne 150 asiaa jota ehdotat?

En usko että nainen keksisi 150 erilaista asiaa tai tapaa harrastaa seksiä.

Vierailija
2020/2601 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vikahan se on, jos jatkaa ihastumisvaiheen jälkeen puolison kanssa vaikka seksihalut eivät kohtaa.

Ihastumisvaiheen pupuelämä yleensä tasoittuu suhteen edetessä, eli ei siinä vaiheessa voi päätellä paljoa tulevasta. Muutenkin tuollainen "Olen ihastunut, kenties rakastunut, mutta seksitoiveemme eivät aivan kohtaa joten minäpä tästä lähden" - toiminta on toki käytännöllistä, mutta jotenkin psykopaattimaista. Niin kuin se olisi niin yksinkertaista. Varsinkin jos toinen osapuoli ei suostu päästämään irti tai jos on jollain tavalla riippuvainen puolisostaan. Myöhemmällä iällä kokemuksista oppineena toki valitsee jo viisaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi