Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut viikko sitten whatsapp viestillä ja nyt kiukkuaa kun minusta ei kuulu

Vierailija
04.11.2020 |

Olemme reilun vuoden seurustelleet. Molemmilla oma koti, ei lapsia. Ihan tiivisti nähty ja mielestäni ihan mukavaakin ollut mutta olin ilmeisesti väärässä. Sain tosiaankin viestin, missä luki jotakuinkin näin, että hänellä tunteet lopahtaneet ja kiinnostus myös laantunut ja haluaa pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä ym.

No suuresti tavoistani poiketen en vastannut hänen viestiin. Mieli teki, voi ette uskokaan kuinka paljon mutta hammasta purren päätin, että selvä antaa sitten olla jos kerran toinen sitä haluaa. Mun ruikutukset ei enää hänen päätään kääntäisi.
Meni pari päivää niin laittoi viestin "huhuu", en vastannut. Sit tuli että "mikäs on ettet vastaa" ja sen jälkeen kiukuttelua ja monet hyvästit. Mihinkään en vastannut. Näki kyllä että olen viestit lukenut.
En aio jatkossakaan enää vastailla. Oliko tää joku kokeilu vai odottaako perään parkumista?
Kyllä, sydämeni on särkynyt ja ikävöin häntä.

Kommentit (468)

Vierailija
161/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi pikkaisen noin vaikka varsinaisesti ei pariksi oltu ryhdytty vaan voimakkaalla ihastumistasolla se juttu. Puolisen vuotta. Mies sitten teki parit oharit eli kun edellisen tapaamisen jälkeen käsitys oli tavata uudestaan tiettynä aikana taas pian, ei hänestä kuulunut. Kun kysyin tapaamista, olikin jotain muuta menoa (ei toista naista, tästä olen 80-90% varma. Oli siis tunteita hänelläkin, mutta juurikin jotain "kouluttamista" yritti.) Sitten en itse kysellyt perään niin hänen ehdotuksestaan tavattiin pari kertaa. En enää kysellyt ollenkaan perään niin mies alkoi hätääntyä. Yhdet treffit oli aika juntit, mutta se tunne ja veto toisen luokse säilyi sinänsä. Vikan kerran kun nähtiin hän painotti todella haluavansa nähdä vielä. Ne treffit oli kuitenkin olleet siihen mennessä vähiten sitä, miten yhteisen ajan haluaisin jakaa, joten en sitten enää ilmoitellut itsestäni. Aloin vaan ajatella, ettei tästä helvetti tule yhtään mitään jos näin pian tutustumisesta tulee koko ajan jotain väärinkäsityksiä tai mahdottomuutta ymmärtää toisiaan. Siitä vielä kuukauden päästä häneltä tuli jokin viesti, että miten menee, eikö nähdä sitten enää. Ilmeisesti vastasin jotenkin väärin kun mies ei vastannut sitten minulle mitään. Muutaman päivän päästä kysyin, että sanoinko jotain väärin ja mies vastasi nopeasti. Koitin vastata silleen neutraalisti niin... Ei vastausta. Vit tu ja ihan sama.

Vierailija
162/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun lähdet kostoretkelle, kaiva aina kaksi hautaa." Sinä saata ap kohdata tämän miehen myöhemmin elämässä muissa merkeissä. Työyhteisössä, kaveripiirissä, harrastuksissa. Kuinka paljon parempi tilanne olisikaan, kun olisit käsitellyt eron asiallisesti.

Mitä käsiteltävää tuossa on? Miehen viesti oli selkeä ja ap toimii sen mukaisesti. Mies ei vaan kerjää sitä että ap olisi yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap, vastaisin viestiin;

” En vastannut viesteihisi koska hämmennyin tätä yhteensattumaa, sillä olin itse ajatellut ihan samaa tosin sillä erolla että en ole haluanassa taukoa, vaan erota kokonaan.! Huomasin että olemme liian erilaisia. olin kyllä ajatellut että olisin aikuismaisesti kertonut asiasta kasvotusten sinulle., mutta tämä menikin sitten näin. Kaikkea hyvää jatkoon”

Apua, miten nolo viesti. 😁 Miksi pitäisi valehdella? Kuulostaisi katkeralta ja epäuskottavalta. Ja miksi käytät välimerkkejä noin omituisella tavalla (.! .,)?

Joko boomeri tai kouluja käymätön henkilö. Mahdollisesti molempia.

Vierailija
164/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi voinut heti vastata ok tai peukulla

Vierailija
165/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun lähdet kostoretkelle, kaiva aina kaksi hautaa." Sinä saata ap kohdata tämän miehen myöhemmin elämässä muissa merkeissä. Työyhteisössä, kaveripiirissä, harrastuksissa. Kuinka paljon parempi tilanne olisikaan, kun olisit käsitellyt eron asiallisesti.

Hohhoijaa. Teidän tunnevammaisten ahteria pitäisi olla aina nuolemassa.

Ap:n miehestä muistuu mieleen entinen tapailukumppani. Homma oli miehen puolelta ainaista tunteilla pelaamista, ja kun en enää jaksanut reagoida miehen juttuihin niin alkoi joko anelu, syyttely, uhkailu tai pilkkaaminen. En tiedä miksi siedin sitä touhua niin kauan. Lopulta vaihdoin puhelinnumeron ja laitoin salaiseksi.

Ja ei todellakaan pelkoa että törmäisin kyseiseen tyyppiin missään kaveripiirissä, harrastuksissa tai edes työn merkeissä.

Vierailija
166/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tää ”valaistunut” mies vikitteli suhteen alussa muita naisia yms. Ehkä noihin asioihin hurahtaa joskus narsisteja tai muita tunnevammaisia, valitettavasti.

Tälle kyseiselle herra Zenille teki monesti mieleni sanoa, että asiaan perehtymätönkin näkee, että hän käyttää kyseistä filosofiaa pelkästään oikeuttamaan puutteellisia tunnetaitojaan ja oman egon ympärillä pyörivää maailmankuvaansa. Ei se tainnut olla kyseisen ajattelun alkuperäinen tarkoitus :)

Meitä on moneen junaan.

Vierailija
167/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yli vuoden seurustelun jälkeen ole mitään tavaroita miehen luona? Tuli vain mieleen, että joutuisi ehkä kohtaamaan.

Minä olen seurustellut vajaa kaksi vuotta, eikä meillä ole tavaroita toistemme luona. Asutaan lähekkäin ja kaikki tarpeellinen mahtuu yhteen reppuun mukaan, kun tavataan ja jos jotain tärkeää unohtuu, niin sen voi käydä hakemassa kotoa. t. nainen

Vierailija
168/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mulle on käynyt vähän vastaava juttu ja vieläkin harmittaa etten itse hoitanut asiaa kunnolla itseäni kunnioittaen. Eli oltiin yhdessä yli 2v. Mies aloitti mykkäkoulun jossain välissä, kyselin ja ihmettelin mikä on, oltiin sovittu joku sukulaismeno ja jotta se toteutuisi otin yhteyttä ja sovin välit. Ei oikein selityksiä saanut, mutta itsekunnioitus oli tosi hukassa, oli kiusaamistaustaa ymss narsisteja elämässä ennen tätäkin narsistitapausta, kun sukujuhlat oli ohi taisi herra aloittaa uuden mykkäkoulun. Silloin mulle riitti, hain kamani mitään sanomatta luotaan, hän oli ihan passiivinen eikä reagoinut yhtään mitenkään, olin ihan hajalla koska 2v ajan olin sitoutunut häneen. Hänellä ei kai ollut yhtään mitään tunteita muttei ollut miestä jättää minua kunnolla. Minun piti itsekin sen ”eron” jälkeen tivata viestin kautta että mitäs helvettiä. Kuulemma ei kiinnostanut vaan enää.

Jos mä olisin vaan silloin ekalla kerralla tajunnut blokata ja jättää koko hyypiön olisi jäänyt niin paljon parempi mieli. Tätä koko keissiä kesti tosi kauan prosessoida, niin arvottomana hän minua piti ja voin todella pahoin kun tajusin koko homman. Siitä alkoi onneksi toipuminen ja toksisista ihmisistä eroonpääsy.

Jotenkin tuntuu, että tämä on joidenkin miesten toimintatapa. Ei sanota suoraa, vaan käyttäydytään niin huonosti, että nainen lähtee. Todella lapsellista ja selkärangatonta.

Vierailija
169/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Näitä upeita zen buddhismin harrastajia lienee sitten useampikin ;) En nyt laita nimeä tai mitään, mutta kuulostaa tutulta (Helsinki). Täys tahvohan tuo mies on, en usko että hän ymmärtää edes itse itseään. Luulen että loppupeleissä kannattaa ennemmin tuntea sääliä häntä kohtaan.

Yleistä noissa piireissä. Steve Jobs harrasti myös zeniä.

Vierailija
170/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö yli vuoden seurustelun jälkeen ole mitään tavaroita miehen luona? Tuli vain mieleen, että joutuisi ehkä kohtaamaan.

Minä olen seurustellut vajaa kaksi vuotta, eikä meillä ole tavaroita toistemme luona. Asutaan lähekkäin ja kaikki tarpeellinen mahtuu yhteen reppuun mukaan, kun tavataan ja jos jotain tärkeää unohtuu, niin sen voi käydä hakemassa kotoa. t. nainen

Minä taas olen vaan jättänyt kamani miehelle jos jotain pientä on jäänyt. Jos kummallakaan ei ole ollut halua nähdä eron jälkeen noin muuten. Avioerossa multa jäi miehelle tuhansien eurojen edestä tavaraa, mutta en olis jaksanut alkaa niitä myymään enkä halunnut enää ottaa uuteen kotiini. Ihmisiä on erilaisia ja toinen ääripää käy hakemassa jonkun vanhan hammasharjankin eksäk kylppäristä "tämä on minun!"

Vierailija
171/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollosta että joku muu (esim. Joku ihastunut kaveri tai ex) olis laittanut hänen puhelimellaan viestin?

Siinähän voi poistaa näkyvistä joko itseltään tai kaikilta viestin. Jos on poistanut hänen puhelimestaan viestin, se voi näkyä sulla muttei hänellä..

Jos noin olisi, niin ainakin minun mieheni olisi jo sairaana huolesta tullut luokseni ihmettelemään, mikä on hätänä ja asia olisi varmasti siinä selvinnyt. Kovin on kaukaa haettua tuollainen selittely-yritys.

Respektit aloittajalle.

Vierailija
172/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon antanut tavaroiden olla. Mun exä just halusi viestillä jättämisen jälkeen tavata sillä varjolla, että hakisin jääneet tavarat. No ei ollut mitään niin arvokasta, että olisin vaivautunut hakemaan ja näkemään.

Vierailija
173/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen vaan jättänyt kamani miehelle jos jotain pientä on jäänyt. Jos kummallakaan ei ole ollut halua nähdä eron jälkeen noin muuten. Avioerossa multa jäi miehelle tuhansien eurojen edestä tavaraa, mutta en olis jaksanut alkaa niitä myymään enkä halunnut enää ottaa uuteen kotiini. Ihmisiä on erilaisia ja toinen ääripää käy hakemassa jonkun vanhan hammasharjankin eksäk kylppäristä "tämä on minun!"

Minulle taas kävi niin, että ex-kumppani löi luurin korvaan kun soitin ja pyysin saada hänen asunnolleen unohtuneet tavarani takaisin. Oli siis löytänyt uuden naisen ja varmaankin heittänyt vaatteeni ja koruni roskikseen. Blokkasi minut joka paikassa varmuuden vuoksi. Kyllä minua silloin otti pannuun, ei muutenkaan ollut silloin ylimääräistä rahaa.

Vierailija
174/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tää mies asuu? 

Tuli kylmät väreet, kun itse sain samanlaisen viestin. Onko susta mahdollista että olisi mies pyörittänyt useita naisia samalla? Vai miten tiiviisti olitte yhdessä?

Näitä miehiä riittää, jotka pyörittävät useampaa naista kerralla. Jos miehellä on oma asunto, niin se on hyvin helppoa. Minulla oli aikoinaan elämässä vaihe, jolloin siihen sopi vain seksisuhde. Muutamaa miestä tapailin ja näillä kaikilla oli ainakin yksi vakiseurustelukumppani. Todennäköisesti oli muitakin säätöjä.

”Jos miehellä on oma asunto -” Jos?

Niin no, eipä se yhdessäasuminenkaan mitään estä, mutta jos asuu erikseen, niin useamman naisen pyörittäminen samaan aikaan on paljon helpompaa.

Vierailija
175/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap nimenomaan on jättänyt kostoretket väliin. Pointsit siitä hänelle. Fiksusti toimittu.

Vierailija
176/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vastannut, että ei kiinnosta tauot vaan mieluummin erotaan samantien. 

Vierailija
177/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ihmetyttää, miksi ap ei ole blokannut miestä. Hiveleekö itsetuntoa miehen aneluviestit vai onko suunnitelmissa antaa miehen kärsiä puolestaan ja sitten armollisesti vastata. Miksi ei blokkaus ja unohdus, jos kerran ei aio vastata.

En voi ap:n puolesta sanoa, mutta itse en ole koskaan blokannut ketään. Johtunee siitä, että olen sen ikäinen, että blokkaaminen ei ole mulle teknisesti tuttua eikä myöskään kuulu "vanhan ajan" tapoihin. Taustalla on joku sellainen alitajuinen ajatus, että kaikkien ihmisten on saatava kiinni, jos heillä on todellinen hätä. Ennen kännyköitä oli tavallaan enemmän naapuriapua ja yhteisöllisyyttä. Joku sellanen mentaliteetti jäänyt, että viestejä ja puheluja voin jättää välistä, mutta kokonaan en yhteyden mahdollisuutta katkaise.

Oeln kyllä blokannut ihan tuttujakin jotka ovat lähestyneet ärsyttävillä ehdottelevilla viesteillä aivan tyhjästä. Ei siis mitään tunteita näitä kohtaan paitsi ällötys ja ihmetys. Ja jos ei muuten uskota et ei kiinosta niin mielummin blokkaan niin tulee sillä tavala viesti perille.

Vierailija
178/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinuna ottaisin yhteyttä mieheen. Voisitte jutella asiasta. Itselläkin oli alussa sitä, että tuntui kuin tunteet loppuisi. En sanonut mitään ja huono tunne meni ohi kun nähtiin. Ja miehelläni sama homma jonkun ajan päästä. Oli minulle kamala hetki hyvästellä. Kohta hän kuitenkin laittoi viestiä, että haĺuaa palata yhteen. Eli huonoja fiiliksiä tulee ja siksi kannattaisiko sinun vielä jutella tuo asia miehen kanssa, koska itse tunnet vielä. Olisit siis yrittänyt kaikkesi.

Vierailija
179/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiahan olisivat kommentit naisen jättämään -haluan pitää taukoa/ottaa etäisyyttä- viestiin? Veikkaan aika toisenlaisiksi. Naisillahan tuon ehdottaminen on todella yleistä. Ilmeisesti heillä on eri motiivit?

Vierailija
180/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tää mies asuu? 

Tuli kylmät väreet, kun itse sain samanlaisen viestin. Onko susta mahdollista että olisi mies pyörittänyt useita naisia samalla? Vai miten tiiviisti olitte yhdessä?

Näitä miehiä riittää, jotka pyörittävät useampaa naista kerralla. Jos miehellä on oma asunto, niin se on hyvin helppoa. Minulla oli aikoinaan elämässä vaihe, jolloin siihen sopi vain seksisuhde. Muutamaa miestä tapailin ja näillä kaikilla oli ainakin yksi vakiseurustelukumppani. Todennäköisesti oli muitakin säätöjä.

”Jos miehellä on oma asunto -” Jos?

Jotkut jakaa sen asunnon vaimon ja lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi