Mies jätti minut viikko sitten whatsapp viestillä ja nyt kiukkuaa kun minusta ei kuulu
Olemme reilun vuoden seurustelleet. Molemmilla oma koti, ei lapsia. Ihan tiivisti nähty ja mielestäni ihan mukavaakin ollut mutta olin ilmeisesti väärässä. Sain tosiaankin viestin, missä luki jotakuinkin näin, että hänellä tunteet lopahtaneet ja kiinnostus myös laantunut ja haluaa pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä ym.
No suuresti tavoistani poiketen en vastannut hänen viestiin. Mieli teki, voi ette uskokaan kuinka paljon mutta hammasta purren päätin, että selvä antaa sitten olla jos kerran toinen sitä haluaa. Mun ruikutukset ei enää hänen päätään kääntäisi.
Meni pari päivää niin laittoi viestin "huhuu", en vastannut. Sit tuli että "mikäs on ettet vastaa" ja sen jälkeen kiukuttelua ja monet hyvästit. Mihinkään en vastannut. Näki kyllä että olen viestit lukenut.
En aio jatkossakaan enää vastailla. Oliko tää joku kokeilu vai odottaako perään parkumista?
Kyllä, sydämeni on särkynyt ja ikävöin häntä.
Kommentit (468)
Ei uskaltanut muuten jättää kun noin raukkamaisesti.. ei tarvinnut ees
kohdata
.
Kerropa ap, että mitäs sitten vastasit?
Minun kullannuppuni piti hakea minut kentältä, kun tulin sukulaistytön häistä ulkomailta. Eipä miestä näkynyt, ei kuulunut. Laitoin viestiä ja soitin, ei vastausta. Meni viikko, mitään ei miehestä kuulunut, niinpä lähdin kaverini kanssa tansseihin. Siellähän tämä muru oli jonkun muijan kanssa. Kävin sanomassa, että voisiko palauttaa avaimeni ja muutkin kamani, mitä hänen luonaan on. Palautti kyllä parin päivän kuluttua. Kertoi rakastuneensa tähän ihanaan naiseen. Toivotin onnea, vaikka sydämeni särkyi.
Kului kaksi kuukautta ja mies soitti ja pyysi luokseen. Minulla oli kaveri käymässä ja hän puhui minulle järkeä, etten lähtenyt. Mieli olisi tehnyt, sillä rakastin tuota ääliötä edelleen.
Muutin työn perässä toiselle paikkakunnalle, kun eräänä iltana soi puhelin. Tämä mies se siellä taas kyseli, voinko tulla ravintolaan, kun hän on käymässä samalla paikkakunnalla. Oli kuullut kaveriltani, minne olin muuttanut. No, en mennyt ja olen siitä hyvilläni.
Seurustelumme puolitoista vuotta ja olimme erossa ennen viimeistä yhteydenottoa kaksi vuotta. Hänellä ehkä vanha suola janotti, eli pildeä olisi ollut vailla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee sellainen olo, että ap on ihan samalla janalla kun huutoitkevä takaisinparkuja, mutta sen eri päässä. Että se hivelee se huomio mitä saa kun ei vastaa ja se pitää saada. Jos sanoisi että ok hyvää loppuelämää, niin joutuisi elämään sen kanssa että tuli vastaan ja itsekin lopetti suhteen.
Naurua teidän teräsharhoille siis...
Kyllä mä ymmärrän oikein hyvin tän teräshermo-ajatuksenkin.
Jos on aina aiemmin ollut taipuvainen roikkumaan kumppaneissa ja eron jälkeenkin suostunut säälipanoihin, niin kyllä se nimenomaan voi olla itselle hyvinkin voimaannuttavaa, kun ei siihen enää sorrukaan, vaan pitää tilanteessa edes tuolla tavalla puolensa.
Ei tuollaisille pidäkään vastata. Luultavasti koko vuoden kestäneen suhteenne aikana mies on pyöritellyt muitakin. Nyt tuli vaan joku kiinnostavampi kohdalle, mutta ilmeisesti se meni persiilleen ja yrittää nyt saada sinua takaisin, jotta hänellä olisi edes joku. Ei hän ole oikeasti kiinnostunut. Varmaan tottunut siihen, että naiset ruikuttaa hänen peräänsä, vaikka kuinka olisi loukannut ja käyttäytynyt mulkkumaisesti, mutta sinä et ja on siitä hämillään... Jos hänellä olisi ollut jotain aitoja tunteita ja arvostusta sinua kohtaan, niin ei hän millään WA-viestillä olisi jättänyt.
Jos siihen pyöritykseen ”eron” jälkeen lähtee mukaan se voi kestää vuosia. Jos itse vielä rakastat niin itsesi hajotat kokonaan. Se kyyti on kylmää, kaikki miehen ehdoilla. Oot kuin leikkikalu joka otetaan esiin kun huvittaa ja heitetään pois kun on kivempaa tai jotain muuta tarjolla. Se on niin rajua että älä lähde siihen, se pyöritys voi alkaa niistä muutamasta viestistä eron jälkeen.
Joo olisin vastannut on ja heippa.
Mitä tuohon kannattaa vastata jos toinen heittää hyvästit whatsap viestillä? Exä odottelee jotain MIKSI mminut jätit yyhyyyy -viestittelyä boostiksi omalle egolleen ja varaa oikeuden pariin säälipanoon, jos ei heti käy uutta flaksia. Korkeintaan OK. on sopiva vastaus ja sitten vaan esto päälle. Hittojako sitä menneen talven lumia itkee, jos on eropäätöksen toinen tehnyt, niin hyvin harvoin se muuttuu miksikään loppuelämän rakkaudeksi. Omaa aikaa ap tuhlaa mihinkään whatsap viestittelyyn.
Ap tässä.
Tänään aamulla tuli jälleen viesti missä mies kiukkuemojin kera laittoi että olisit nyt jotain voinut kommentoida. Laitanko nyt vaan että ok vai pidänkö pääni enkä vastaa mitään? Vai laitanko vaan estot?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Tänään aamulla tuli jälleen viesti missä mies kiukkuemojin kera laittoi että olisit nyt jotain voinut kommentoida. Laitanko nyt vaan että ok vai pidänkö pääni enkä vastaa mitään? Vai laitanko vaan estot?
Ap
Ok ja estot, sitä suosittelen. Olet kyllä harvinaisen järkipäinen nainen!
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Ap
Tee kumpi vaan mutta tiedä että hän ei odota sinulta mitään "ok" viestiä eikä se saa häntä mitenkään tyytymään tai onnelliseksi kuten täällä ehdotellaan. Hän haluaa sinun alkavan keskustella hänen kanssaan jotta hän voi mättää paskaa lisää niskaasi ja velloa omissa näkemyksissään. Kummin vain teet, älä missään nimessä ala keskustelemaan hänen kanssaan äläkä ottamaan sitä paskatulvaa niskaan joka siellä odottaa purkautumistaan. Estot on tällöin parasta heittää joko ennen tai jälkeen ok.
"Asia tuli selväksi" Mikä siinä on niin vaikeeta vastata?
No jos toinen haluaa taukoa ja etäisyyttä, niin kyllä minä siihen vastaisin, että ok, mutta itse kyllä haluan lopettaa suhteen sitten tähän. Minusta olisi outoa olla vastaamatta mitään vaikka ikäväähän tuollainen asia on tekstiviestein laittaa. Eri asia, jos olisi joku kamala herjaviesti, niin sitten olisin vastaamatta ja laittaisin estot päälle.
Jos nainen tekee saman nämä vastaukset taitaa olla aivan toisenlaisia.
Tästä ketjusta huomaa että röyhkeän itsevarmat, jännnittävät, narsistiset ja itsekkäät miehet vetoavat naisiin.
Tuollaisen miehen kanssa on heti enemmän sitä Tunnetta mukana.
Ap tässä
Kopioin nyt hänen jättöviestinsä ja kommentoin siihen, että asia selvä. Ei pitäisi olla sen jälkeen mitään ihmettelemistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Ap
Pidä pääsi. Mitä sitä kirjoittamaan yhtään mitään. Ne kaksi vaaleansinistä hakasta on se ok jo itsestään. Eiköhän kaikki ymmärrä mitä ne tarkoittaa ja yhdistettynä vstaamattomuuuteen, mitä kaikki yhteensä tarkoittaa.
Olisit, olisitte, olisimme. Kaikkea tietenkin voisi, mutta hän otti nyt tuon polun ja sinun reaktiosi oli minusta täydellinen siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa että röyhkeän itsevarmat, jännnittävät, narsistiset ja itsekkäät miehet vetoavat naisiin.
Tuollaisen miehen kanssa on heti enemmän sitä Tunnetta mukana.
Aivan. Niin paljon, että heille ei edes viitsitä vastata ja heidät laitetaan estoon, heti kun asia tulee esille.
Mä olisin vastannut vaan että: OK