Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAPPAJA ?

Vierailija
19.02.2014 |

Olen viime päivinä miettinyt.... 

Tutustuin mieheen netin kautta. Sovittiin treffit ravintolaan ja illan päätteeksi päätimme mennä miehen luokse harrastamaan seksiä, mies vaikutti mukavalta ja turvalliselta. Seksin aikana mies katsoi minua  silmiin ja sanoi:"en aio tappaa sinua". 

Menin ihan hämilleen ja halusin nopeasti pois, mutta en tiennyt miten suhtautua tilanteeseen. Lopulta hän vei minut kotiin, eikä ole ottanut enää yhteyttä. Mistä oli kyse ? Miksi hän puhui tappamisesta ? Olisiko voinut tapahtua jotain.

Mielipiteitä ?! 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono läppä.

Vierailija
22/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs naisvihaajat?

Jospa mies etsii netistä viattoman naisen ja haluaa tappaa tai hakata koska on vaan sairas mies?

pakko myöntää että ap on ollut onnekas koska on elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vit-tu oikeesti, ihan kahjo mies jos kesken seksiä puhuu tappamisesta tai murhaamisesta. Mies on ollut sadistinen henkilö?

Vierailija
24/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme selvinpäin.

miehen ikä oli reilut neljäkymmentä. Yrittäjä 

ap

Vierailija
25/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä paras tapa päästä naisesta eroon panon jälkeen.. Että vielä suostuit menemään auton kyytiin ja kertomaan kotiosoitteeskin. Näppärää! :D

Vierailija
26/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän sanoi, että ei aio tappaa sinua.

Vierailija
27/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan et toi oli tarkkaan harkittu keino päästä susta nopeasti ja pysyvästi eroon.

Miehet jotka ei halua et poka jää roikkumaan tekee tota/tollasta ainakin täällä stadissa. 

Törkeen hyvä läppä joka tapauksessa. =D

Vierailija
28/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:24"]

Tuo on kyllä paras tapa päästä naisesta eroon panon jälkeen.. Että vielä suostuit menemään auton kyytiin ja kertomaan kotiosoitteeskin. Näppärää! :D

[/quote]

hän edelleen sanoi lauseen kesken yhdynnän ja en ole mitenkään kaamea että minusta pitäisi päästää eroon. En halua olla itserakas tai leuhkia, selittää miltä näytän. Et varmaan ymmärtänyt sitä että EDELLEEN olin hämillään ja sanaton tilanteen jälkeen. Hän pyysi minua pukeutumaan ja vei minut "kotiin", tarkoitin sillä lähellä asuntoani. Mitä itse olisit tehnyt? juosta kesken seksiä karkuunko? 

Vierailija
29/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sanoi että EI aio tappaa sinua.

Vierailija
30/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:26"]

Mieshän sanoi, että ei aio tappaa sinua.

[/quote]

niin ja kuka oli edes alunperin jutellut taposta? Hei urpo come ooon tervejärkinen juttelee taposta kesken seksiä? Onhan se eri asia jos kysyn sinulta kesken yhdynnän:"meinaatko jo tappaa minua"? 

Vierailija
31/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:38"]

[/quote]

KAS KAS urpo/luuseri NETTITROLLI pääs kehään. Ap:n kyseisen miehen sukulainen kenties täällä puolustelemassa haha sadistinen paskiainen!

Vierailija
32/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:38"]

[/quote]

KAS KAS urpo/luuseri NETTITROLLI pääs kehään. Ap:n kyseisen miehen sukulainen kenties täällä puolustelemassa haha sadistinen paskiainen!

[/quote]

No niin.

Vierailija
33/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:34"]

Mä veikkaan et toi oli tarkkaan harkittu keino päästä susta nopeasti ja pysyvästi eroon.

Miehet jotka ei halua et poka jää roikkumaan tekee tota/tollasta ainakin täällä stadissa. 

[/quote]

..niin missä täällä? En ole koskaan törmännyt moiseen ilmiöön, vaikka aika vilkkaasti suhaan yöelämässä, oon lapseton nuori sinkku jolla on suuri kaveriporukka. "tota/tollasta ainakin täällä stadissa". Voi ristus mikä mielikuvitus :D

Vierailija
34/34 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:34"]

[/quote]

..niin missä täällä? En ole koskaan törmännyt moiseen ilmiöön, vaikka aika vilkkaasti suhaan yöelämässä, oon lapseton nuori sinkku jolla on suuri kaveriporukka. "tota/tollasta ainakin täällä stadissa". Voi ristus mikä mielikuvitus :D

[/quote]

niinpä olen samaa mieltä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän