Thainaisen pieni pim.....i.
Arvon AVmammat,
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen naisen kanssa naimisissa olleena miehenä että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thainaisten pieniä pimppejä. Olen itse ihan normivarustettu mies mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suominaisista sitä kookkainta osastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen. Mutta aivan kuten naisetkin sanoo niin samaa voi sanoa miehetkin - kyllä koolla on väliä !
Kommentit (167)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:23"]
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen miehen kanssa naimisissa olleena naisena että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thaimiesten isoja mulkkuja. Olen itse ihan normivarustettu nainen mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suomimiehistä sitä pientäosastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen.
[/quote]
Tuli jo selväksi. Et sitten useampaan kertaan lähettänyt tätä?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:07"]
Ette te suomalaiset miehetkään ulkoisesti mitään kreikkalasia jumalia ole ja valitettavasti alkaa sen sisäisenkin komeuden pinnat pudota, kun arvotatte naisia tuollaisilla perusteilla..
[/quote]
No naiset suomessa arvostavat miehissä vain rahaa ja kyrvän kokoa. Mitään muuta hyvää miehissä ei olekkaan
Thainainen "lypsi" minunkin setää siellä thaimaassa, sitten oli pakko ottaa avioero kauniista juristi-vaimosta ja tuoda se thaimaan ihme tänne.. uusi thai-vaimo lypsi setää suomessa viidessä vuodessa sillain, että firmakin meni alta.
Kaljuuntuva ja ennen myös menestyvä 50v. setäni kun tajusi thaimaassa olevansa jumalanlahja naisille, suomessa vaan kukaan ei ollut tajunnut sitä.
Nyt on iso mersu vaihtunut nissaniin ja iso kivitalo o nykyään vuokrakaksio korsossa. Kaikki liikenevät eurot käytetään tietenkin thaimaan matkoihin ja joka reissulta palataan aina niin rakastuneena.
HÄVETTÄÄ
Olikohan mun sedänkin ex-vaimolla (suomalaisella) iso pimppi?
Olisit jättänyt panematta niitä thaimaalaisia niin ei harmittaisi nyt niin paljon.
PS. Ei ne thaimaalaiset naisetkaan 50-vuotiaina ja 7 lasta synnyttäneinä kauheen tiukkoja ole. Nuoret nyt on aina tiukkoja mutta ikämiehen kannattaa jo luopua sellasista haaveista, kun on itekkin vanha ja lihava.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:27"]
Thainainen "lypsi" minunkin setää siellä thaimaassa, sitten oli pakko ottaa avioero kauniista juristi-vaimosta ja tuoda se thaimaan ihme tänne.. uusi thai-vaimo lypsi setää suomessa viidessä vuodessa sillain, että firmakin meni alta.
Kaljuuntuva ja ennen myös menestyvä 50v. setäni kun tajusi thaimaassa olevansa jumalanlahja naisille, suomessa vaan kukaan ei ollut tajunnut sitä.
Nyt on iso mersu vaihtunut nissaniin ja iso kivitalo o nykyään vuokrakaksio korsossa. Kaikki liikenevät eurot käytetään tietenkin thaimaan matkoihin ja joka reissulta palataan aina niin rakastuneena.
HÄVETTÄÄ
Olikohan mun sedänkin ex-vaimolla (suomalaisella) iso pimppi?
[/quote]
Oli. Ihan kahden käden versio.
72/75
Olen samaa mieltä kanssasi. 100% täydellistä ei varmaan kukaan löydä eli ollaan tyytyväisiä omiin kumppaneihimimme.Mutta varmaan myönnät että jos olet rehellinen niin kookkaampikin se miehesi varustus voisi olla ? Tätä minä tarkoitin avauksessani eli olen tyytyväinen mutta parempaakin olen saanut ja henkinen puolihan se on suhteessa se tärkein asia.
AP
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:05"]
Minä kokisin itseni totaalisen nöyryytetyksi, jos joku rakastelisi kanssani rahasta. Lisäksi ahdistaisi ajatella, miltä siitä toisesta tuntuu ja miksi hän on siihen tilanteeseen joutunut. Tekeekö hän sen vain rahasta, vai onko esimerkiksi pakotettu myymään itseään. Aika harva on prostituoitu huvikseen. Kyllä siinä omatkin halut olisivat aika nollassa näiden mietteiden jälkeen.
Sitten kun päälle vielä lisää tautiriskin ja mahdollisuuden tartuttaa oma kumppaninsa tämän seikkailun jälkeen, niin jäisi kyllä tekemättä. Kortsu kun ei aina riitä.
Olen jonkin verran nähnyt kuvia näistä Thaimaan-hoidoista ja pakko kyllä sanoa, että varsin nuorilta näyttävät. Itselleen vaan on niin helppo antaa valehdella ja sillähän siitä vastuusta pääsee.
Huoraa on kyllä ihan kiva leikkiä, toisen tasaveroisen aikuisen kanssa, mutta kaupaksi pantujen thai-tyttöjen todellisuus on jotain ihan muuta.
[/quote]
Ja kuitenkin juokset Gambiassa munan perässä ja maksat gigoloille?[/quote
Rakas lukihäiriöinen! Niinkö kirjoitin. Olen kyllä käynyt Gambiassa, mutta ihan oman mieheni kanssa. Ei ole koskaan tarvinnut munan perässä juosta.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:28"]
PS. Ei ne thaimaalaiset naisetkaan 50-vuotiaina ja 7 lasta synnyttäneinä kauheen tiukkoja ole. Nuoret nyt on aina tiukkoja mutta ikämiehen kannattaa jo luopua sellasista haaveista, kun on itekkin vanha ja lihava.
[/quote]
Mutta siksihän pitää käyttääkin maksullisia. Voi aina ostaa sen tiukan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:24"]
69/69
No mutta sinäpä avasit silmäni. Ihan turhaa ja asiatontahan tämä oli toisin kuin kaikki muut aina niin asialliset threadit tällä palstalla :) Kovasti tämä vaan kirvoitti keskustelua vaikka tämä "asiani" oli kaiketi pohjanoteeraus :)
P.S Sielunelämäni on kaiketi varsin normaali
AP
[/quote]
Koska muutkin niin minäkin, vai? Tunnut jokseenkin yksinkertaiselta ihmiseltä, ei sinäänsä ihme että "halukkaat" prostituoidut ovat sinua saaneet höynäytettyä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:30"]
Minä kokisin itseni totaalisen nöyryytetyksi, jos joku rakastelisi kanssani rahasta. Lisäksi ahdistaisi ajatella, miltä siitä toisesta tuntuu ja miksi hän on siihen tilanteeseen joutunut. Tekeekö hän sen vain rahasta, vai onko esimerkiksi pakotettu myymään itseään. Aika harva on prostituoitu huvikseen. Kyllä siinä omatkin halut olisivat aika nollassa näiden mietteiden jälkeen.
Sitten kun päälle vielä lisää tautiriskin ja mahdollisuuden tartuttaa oma kumppaninsa tämän seikkailun jälkeen, niin jäisi kyllä tekemättä. Kortsu kun ei aina riitä.
Olen jonkin verran nähnyt kuvia näistä Thaimaan-hoidoista ja pakko kyllä sanoa, että varsin nuorilta näyttävät. Itselleen vaan on niin helppo antaa valehdella ja sillähän siitä vastuusta pääsee.
Huoraa on kyllä ihan kiva leikkiä, toisen tasaveroisen aikuisen kanssa, mutta kaupaksi pantujen thai-tyttöjen todellisuus on jotain ihan muuta.
[/quote]
Rakas lukihäiriöinen! Niinkö kirjoitin. Olen kyllä käynyt Gambiassa, mutta ihan oman mieheni kanssa. Ei ole koskaan tarvinnut munan perässä juosta.
[/quote]
Mitä se miehesi siellä teki?
Itse olen harrastanut seksiä neljän miehen kanssa. Vaihteluväli peniksen koossa on ollut 10cm-20+cm välillä ja oikeasti en todellakaan pitänyt seksistä isoimman varustuksen kanssa. Kohdunpohja oli hellänä jonkun aikaa sen jälkeen, onneksi se oli se elämäni ainoa yhden illan juttu. Muiden kanssa nautin seksistä. Pienimmän kanssa toki sain käyttää ehkä omia lihaksia enemmän mitä keskivertovarustuksen kanssa, mutta mikäs sen parempaa lantionpohjalihasjumppaa.
Pointti on se, että koolla ei paljon ole väliä jos ei nyt kyse ole jättikullista tai mikropeniksestä. Näin naisena on tietty vaikea sanoa miten paljon eroja
sitten niissä pilluissa on.
Ei siinä sinänsä pahaa ole jos ei täysin ole tyytyväinen kaikkiin vaimonsa ominaisuuksiin, mutta voi olla, että vaimo itsekin kärsii kyseisestä ominaisuudesta ja toivoo, että se seksi tuntuisi joskus edes joltakin ja esittää nauttivansa seksistä. Hankala aihe kun siitä on vaikea sanoa loukkaamatta vaikka toisaalta kummankin seksielämä voisi parantua jos asiasta pystyisi puhumaan kun kyseessä on ainakin osittain korjattavissa oleva vaiva.
Eniten tässä avauksessa tökki se vertailu niihin thainaisten römpsiin. Ei ihan heti huokunut rakkaus vaimoa kohtaan.
Harvemmin on miehen koko ollut ongelma. Kerran on ollut liian iso ja kerran on esinahka revennyt normaalikokoiselta. Varmaan voi olla ongelmallista, jos on epänormaalin pieni, mutta seksissä kyllä on tärkeintä asenne ja mielikuvitus. Oikein näppärä mies saa naisen onnesta sekaisin jo ennen telakoitumista.
Tämän AP:n tekstin perusteella voisin olla varma, että kyseessä on minun mies.
Ikä on oikeasti n.45, minun vähän päälle 30, hän on pitkä ja lihaksikas. On reissannut edellisen liiton aikana thaimaassa ja nussinut kaikkea mikä liikkuu ja ollut käsittääkseni ihastunutkin. Ja olemme tosiaan olleet kohta naimisissa 2vuotta. Kirjoitustyyli ja hymiöt ovat kuin hänen "kynästään"..
Joka päivä sanoo rakastavansa.
Tiedän, että hän käy välillä AV-palstalla lukemassa
Jos satut olemaan, niin pyydän, että laitat avioeron vireille.
Sillä haaveilusi thainaisista syö seksuaalista itsetuntoani.
Olen kaunis nuori nainen, enkä ansaitse tuollaista.
En minäkään usko, että haluaisit olla kanssani, jos haaveilisin jostain tietystä rodusta tai munan koosta.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi persupoloinen. Mieheni teki minusta onnellisen naisen.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:36"]
Tämän AP:n tekstin perusteella voisin olla varma, että kyseessä on minun mies.
Ikä on oikeasti n.45, minun vähän päälle 30, hän on pitkä ja lihaksikas. On reissannut edellisen liiton aikana thaimaassa ja nussinut kaikkea mikä liikkuu ja ollut käsittääkseni ihastunutkin. Ja olemme tosiaan olleet kohta naimisissa 2vuotta. Kirjoitustyyli ja hymiöt ovat kuin hänen "kynästään"..
Joka päivä sanoo rakastavansa.
Tiedän, että hän käy välillä AV-palstalla lukemassa
Jos satut olemaan, niin pyydän, että laitat avioeron vireille.
Sillä haaveilusi thainaisista syö seksuaalista itsetuntoani.
Olen kaunis nuori nainen, enkä ansaitse tuollaista.
En minäkään usko, että haluaisit olla kanssani, jos haaveilisin jostain tietystä rodusta tai munan koosta.
[/quote]
Trolli.
90/90
Siltä tämä kuulostaa. On outoa että täällä ja muilla palstoilla miehiä saa arvostella mutta ei naisia ?
AP
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi persupoloinen. Mieheni teki minusta onnellisen naisen.
[/quote]
Etkö muuta enää keksi? :)
Siis miehesi makasi altaalla ja sinä sait rauhassa metsästää mustaa munaa?
No, onhan sekin yksi tapa tehdä naisensa onnelliseksi.
Johtuu siitä, että siellä Thaimaassa miehillä on pienet penikset, ei siitä että naisilla olisi tiukemmat...
Eli sama suomeksi, jos oman vaimon emätin tuntuu isolta, sulla ap. on liian pieni siihen hommaan.
Ihan perustotuushan tuo on.
Katso peiliin ja vertaile jos et usko.
69/69
No mutta sinäpä avasit silmäni. Ihan turhaa ja asiatontahan tämä oli toisin kuin kaikki muut aina niin asialliset threadit tällä palstalla :) Kovasti tämä vaan kirvoitti keskustelua vaikka tämä "asiani" oli kaiketi pohjanoteeraus :)
P.S Sielunelämäni on kaiketi varsin normaali
AP