Thainaisen pieni pim.....i.
Arvon AVmammat,
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen naisen kanssa naimisissa olleena miehenä että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thainaisten pieniä pimppejä. Olen itse ihan normivarustettu mies mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suominaisista sitä kookkainta osastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen. Mutta aivan kuten naisetkin sanoo niin samaa voi sanoa miehetkin - kyllä koolla on väliä !
Kommentit (167)
53/54
Vaimoni on nuori. Minua +10 vuotta nuorempi. En ymmärrä mitä se ikä vaikuttaa pimpin kokoon kun puhutaan kuitenkin täysikasvuisista ihmisistä.
AP
AP kuuleppa..
Ei sieltä pimpulista niitä lapsia saa ulos sitä venyttämättä, olisit hyvä mies jättänyt lapset tekemättä.
Sääliksi käy vaimosi, hän ansaitsisi paremman miehen. Olet ihan tyypillinen nyky-ihminen.
Jos olisit kunnon aviomies, voisit puhua asiasta vaimollesi suoraan ja ehdottaa vaikka korjaavaa leikkausta. Moni synnytyksessä revennyt/venynyt turvautuu siihen.
Se, että valehtelet vaimollesi ja esität haluavasi häntä on säälittävää.
Minä kokisin itseni totaalisen nöyryytetyksi, jos joku rakastelisi kanssani rahasta. Lisäksi ahdistaisi ajatella, miltä siitä toisesta tuntuu ja miksi hän on siihen tilanteeseen joutunut. Tekeekö hän sen vain rahasta, vai onko esimerkiksi pakotettu myymään itseään. Aika harva on prostituoitu huvikseen. Kyllä siinä omatkin halut olisivat aika nollassa näiden mietteiden jälkeen.
Sitten kun päälle vielä lisää tautiriskin ja mahdollisuuden tartuttaa oma kumppaninsa tämän seikkailun jälkeen, niin jäisi kyllä tekemättä. Kortsu kun ei aina riitä.
Olen jonkin verran nähnyt kuvia näistä Thaimaan-hoidoista ja pakko kyllä sanoa, että varsin nuorilta näyttävät. Itselleen vaan on niin helppo antaa valehdella ja sillähän siitä vastuusta pääsee.
Huoraa on kyllä ihan kiva leikkiä, toisen tasaveroisen aikuisen kanssa, mutta kaupaksi pantujen thai-tyttöjen todellisuus on jotain ihan muuta.
Ette te suomalaiset miehetkään ulkoisesti mitään kreikkalasia jumalia ole ja valitettavasti alkaa sen sisäisenkin komeuden pinnat pudota, kun arvotatte naisia tuollaisilla perusteilla..
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen miehen kanssa naimisissa olleena miehenä että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thaimiesten isoja mulkkuja. Olen itse ihan normivarustettu nainen mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suomimiehistä sitä pientäosastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen.
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen miehen kanssa naimisissa olleena naisena että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thaimiesten isoja mulkkuja. Olen itse ihan normivarustettu nainen mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suomimiehistä sitä pientäosastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:48"]
Olen varma että oli/olivat täysi-ikäisiä ja aitoja naisia eli ei mitään leikeltyjä tapauksia vaikka varmaan siellä niitäkin on. Nuoria toki eli 20-30 vuoden välissä. Seksitaidoiltaan keskiverron yläpuolella kaikki ja osa todellisia huippuosaajia. Ja osaavat ne kyllä muutenkin miestä miellyttää. Tulikohan tehtyä virhe tässä naimisiinmenossa ? :) Täytyy ajatella että ompahan kuitenkin saanut kokea eikä tarvitse miettiä enempää. Toisaalta kyllä tieto luo tuskaakin :)
AP
[/quote]
Edelleen, kuvailemiasi naisia sinä et saa kuin rahalla. On miehiä jotka saa haluamansa naisen ihan ihan oikeasti, sinä et niihin kuulu.
[/quote]
99% naisista EI OLE kauniita. Miten saat naiset ilman rahaa ja ilman että tarvitsee kuunnella sen lässytyksiä? Ei minua kiinnosta mennä treffeille, leikkiä perhettä tai viihdyttää toista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:02"]Gambialaisen miehen kul...i.
Arvon AVmammat ja pervot AVhemmot,
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen miehen kanssa naimisissa olleena naisena että kaipaan todella niitä Gambian (kirjoitetaan isolla) reissujani ja niiden gambialaisten miesten valtavia kulleja. ...
[/quote]
Haha vitun mamupatja
[/quote]
Suomalainen nainen rakastelee Gambialaisen miehen kanssa, on mamupatja, mutta mies joka ostaa seksiä thaimaalaiselta tytöltä on??? Paljon vetoa, niin suomalaisnainen sai ilmaiseksi! Nää persut on niiiiiiiin käytettyjä...
56/62
Kyllä on tunteet pinnassa ja sinäkin puhut ihan eriasiasta mistä keskustelu aloitettiin. Vaimoni on ihana ja rakastan häntä, mitä nyt toivoisin että pimppi olisi pienempi. Voit kai sinäkin toivoa mieheltäsi isompaa varustusta ? Kuitenkaan sanomatta sitä hänelle koska niillä on mentävä mitä on geeneissä saatu, niin naiset kuin miehetkin.
AP
Musta on aina ylettömän hauskaa, että tänne vauvapalstalle eksyy suomalaisista naispuolisista siiderivalaista urputtavia hyväkroppaisia miehiä. Ihan faktaa on, että suomalaisista miehistä suurempi osa kuin naisista on ylipainoisia, mutta sitä ei saa missään sanoa.
Lisäksi miesten kannattaisi ottaa huomioon yksi valitettava anatominen fakta: maksettu nainen tuntuu AINA kireämmältä. Syynä siihen on se, että hän ei oikeasti halua sinua. Lihaksisto laitta vastaan. Ei se, että muija voihkii allasi tarkoita muuta, kuin että hän saa perheelleen enemmän elatusta, koska on niin hyvä ja "nauttii".
Kuvitteleko miehet todellakin olevansa jotakin taivaanlahjoja näille naisille (ja pojille)? Kannattaa miettiä miksi esim. huumeiden käyttö on niin yleistä prostituoiduilla? Siksi että kestävät, kun Suomi-poika tulee näyttämään rakastajantaitojaan. Niin ja tarkoitan nyt nimenomaan sitä ikuisesti hyväkroppaista ja miehekästä joka haluaa nähdä thai-naisen vain esineenä kalunsa ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:59"]
53/54
Vaimoni on nuori. Minua +10 vuotta nuorempi. En ymmärrä mitä se ikä vaikuttaa pimpin kokoon kun puhutaan kuitenkin täysikasvuisista ihmisistä.
AP
[/quote]
20 vuotias on nuori. 30 vuotias on jo loppupäässä. 40 vuotias on jo rupsahtanut. Sitä vanhempiin nyt ei koske kukaan itseään kunnioittava mies
Eipä Thaimaassa reissaavalla suomi-miehellä olekaan sen jälkeen enää naismarkkinoilla vientiä, jos kertoo käyneensä siellä. Se on totaalinen turn-off.
Ihan vastaava asia kun nainen käy seksimatkoilla turkissa, gambiassa yms.
Jotenkin koominen ajatus, että joku oikeasti kuluttaa aikaansa jostain tiukasta pillusta haaveiluun niin että tuntee tarpeelliseksi tehdä siitä erikseen threadin keskustelupalstalle ja vääntää siellä asiasta intohimolla useiden viestien ajan. Kyllähän minäkin nyt kyrvistä toisinaan haaveilen, muttei todellakaan tulisi mieleen lähteä siitä mihinkään avautumaan. Millainenhan sielunelämäsi noin muuten on pillupohdintojen lisäksi?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:05"]
Minä kokisin itseni totaalisen nöyryytetyksi, jos joku rakastelisi kanssani rahasta. Lisäksi ahdistaisi ajatella, miltä siitä toisesta tuntuu ja miksi hän on siihen tilanteeseen joutunut. Tekeekö hän sen vain rahasta, vai onko esimerkiksi pakotettu myymään itseään. Aika harva on prostituoitu huvikseen. Kyllä siinä omatkin halut olisivat aika nollassa näiden mietteiden jälkeen.
Sitten kun päälle vielä lisää tautiriskin ja mahdollisuuden tartuttaa oma kumppaninsa tämän seikkailun jälkeen, niin jäisi kyllä tekemättä. Kortsu kun ei aina riitä.
Olen jonkin verran nähnyt kuvia näistä Thaimaan-hoidoista ja pakko kyllä sanoa, että varsin nuorilta näyttävät. Itselleen vaan on niin helppo antaa valehdella ja sillähän siitä vastuusta pääsee.
Huoraa on kyllä ihan kiva leikkiä, toisen tasaveroisen aikuisen kanssa, mutta kaupaksi pantujen thai-tyttöjen todellisuus on jotain ihan muuta.
[/quote]
Ja kuitenkin juokset Gambiassa munan perässä ja maksat gigoloille?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:02"]Gambialaisen miehen kul...i.
Arvon AVmammat ja pervot AVhemmot,
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen miehen kanssa naimisissa olleena naisena että kaipaan todella niitä Gambian (kirjoitetaan isolla) reissujani ja niiden gambialaisten miesten valtavia kulleja. ...
[/quote]
Haha vitun mamupatja
[/quote]
Suomalainen nainen rakastelee Gambialaisen miehen kanssa, on mamupatja, mutta mies joka ostaa seksiä thaimaalaiselta tytöltä on??? Paljon vetoa, niin suomalaisnainen sai ilmaiseksi! Nää persut on niiiiiiiin käytettyjä...
[/quote]
Säälittävintä onkin se, että ne naiset jotka nussii niiden gampialaisten kanssa ovat joko niin saatanan rumia tai tyhmiä, ettei saisi edes rahalla!
Sehän nyt on selvää että ap:lla on hyyyvin pieni vehje ja siksi tarvitsee pienipimppisen, että edes jossain tuntuisi. Itsellä on suomimies jonka kalu ei nyt järin iso ole, eikä mulla mikään järin tiukka tietääkseni, mutta mies käy kuumana ja sehän on tärkeintä muutenkin miten sitä vehjettä käyttää, eikä niinkään koko. Mutta jos mun miehellä olisi yhtä pieni, kuin ap:lla, niin ei varmaan tuntuisi miltään. Sääliksi käy ap parka ja myös ap:n viaton vaimo ja myös ne thaikkunaiset jotka varmaan käy kiristyttämässä alapäitään, että saa ap:n kaltaisia ukkoja miellytettyä, jotta saisi elätettyä mahdollisen perheensä siellä thaikkulassa... Tää oli vaan tämmönen avautuminen ;)
Kenelle tarkoitit vastauksesi? Sana on vapaa ja aina saa toivoa. Kun mielikuvitusta löytyy, niin löysä emätin ei ole suuri ongelma. Jos ei osaa kuin hinkata lähetyssaarnaajassa, niin ... Voi, voi!
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen miehen kanssa naimisissa olleena naisena että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thaimiesten isoja mulkkuja. Olen itse ihan normivarustettu nainen mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suomimiehistä sitä pientäosastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen.
50/51
Miksi jättäisin ? Rakastan häntä enkä ikinä loukkaisi häntä sanomalla että pimppisi on isohko ja muualta olen saanut pienempää. Tämä oli vaan avautuminen täällä. Typerää puhetta tuollaiset että jätä jne. Suomessa(kin) on varmaan paljon naisia jotka toivoisivat mieheltään isompaa varustusta ja kuitenkin ovat heidän kanssaan ja kuitenkin ehkä salaa tai jopa julkisesti haaveilevat isommasta. Ei se muna tai pimppi autuaaksi suhdetta tee eli tarvitaan siinä muutakin. Ja todella paljon muutakin. Minä olen ihan tyytyväinen kokonaisuutena puolisooni koska en itsekkään ole mikään täydellisyys. Kuka meistä on ??
AP