Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Thainaisen pieni pim.....i.

Vierailija
19.02.2014 |

Arvon AVmammat,

Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen naisen kanssa naimisissa olleena miehenä että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thainaisten pieniä pimppejä. Olen itse ihan normivarustettu mies mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suominaisista sitä kookkainta osastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen. Mutta aivan kuten naisetkin sanoo niin samaa voi sanoa miehetkin - kyllä koolla on väliä !

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena on kommentoitava että olisi mahtava päästä kokeilemaan miten tiukka se thaikku sitten on? Mahtuuko sisään sormi/kaksi? (voiko ne käyttää tamponeja lainkaan) Omaan römpsään kun menee kaksi sormea kivuitta kolme ei kuinkaan niin onko se sitten tiukka vai väljä vai messuhalli. Itsellä kun ei ole kokemusta kuin tästä yhdestä ainoasta pillusta niin olisi kiva että annettaisiin joku konkreettinen vartauskuva.. Minkäkokoinen se AP:n kulli on?

Vierailija
2/167 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:15"]Näin naisena on kommentoitava että olisi mahtava päästä kokeilemaan miten tiukka se thaikku sitten on? Mahtuuko sisään sormi/kaksi? (voiko ne käyttää tamponeja lainkaan) Omaan römpsään kun menee kaksi sormea kivuitta kolme ei kuinkaan niin onko se sitten tiukka vai väljä vai messuhalli. Itsellä kun ei ole kokemusta kuin tästä yhdestä ainoasta pillusta niin olisi kiva että annettaisiin joku konkreettinen vartauskuva.. Minkäkokoinen se AP:n kulli on?
[/quote] jos kolme ei mene niin sitten ei mene peniskään kivuitta. Nyt järki käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 10:48"]Nää puolisoittensa värkkien ja vehkeitten koosta valittajat on säälittäviä. Ei ole taas tullut varmistettua hyvä yhteensopivuus ennen naimisiin menoa. Itse valitsin miehen, jonka kulli on paksu kun halko, koska onhan toi toosa pikkasen löystyny matkan varrella. Mies taas ilmoitti ekan nussun jälkeen, että ihana kun saa kerrankin kunnolla naida eikä tarvitte varoo, että on aina satuttamassa.

Varmistakaa nyt ihmiset se yhteensopivuus ajoissa niin ei tarvii sitten jälkikäteen itkeä tai haikailla isompia vehkeitä ja piukempia römpsiä ;)
[/quote] Ennen naimisiinmenoa?? Tarkoitit varmaan, että älä sitoudu ellet ole tyytyväinen yhteensopivuuteen TAI ellet ole valmis mahdollisiin synnytyksen tuomiin muutoksiin.

Vierailija
4/167 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:20"]

Arvon AVmammat,

Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen naisen kanssa naimisissa olleena miehenä että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thainaisten pieniä pimppejä. Olen itse ihan normivarustettu mies mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suominaisista sitä kookkainta osastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen. Mutta aivan kuten naisetkin sanoo niin samaa voi sanoa miehetkin - kyllä koolla on väliä !

[/quote]

thainaiset eivät ole edes kauniita! Paitsi pojat:)

Vierailija
5/167 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 07:16"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:20"]

Arvon AVmammat,

[/quote]

thainaiset eivät ole edes kauniita! Paitsi pojat:)
[/quote] Turha yleistys. Saman voisi sanoa suomalaisnaisista. Perse on thaikuilla usein lättänä. Siitä miinus.

Vierailija
6/167 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli tiukka ja HIV vielä tiukemmassa.

Vierailija
7/167 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:26"]

Kyllä oli tiukka ja HIV vielä tiukemmassa.

[/quote]

Mutta kuitenkin HIV:ä menit hakemaan??????????

Vierailija
8/167 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan sattuu olemaan totta että thaikuilla on pieni pimppi.

Vierailija
9/167 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:44"]

Se nyt vaan sattuu olemaan totta että thaikuilla on pieni pimppi.

[/quote]

Niinhän ne kaikki muutkin täällä väittävät, jotka eivät ole muualta pillua saaneet kuin thaihuoralta. Mutta eikös ne thai"hierontapaikat" ole hieman epämääräisiä laillisuuden puolesta?

Vierailija
10/167 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tämmösissä alotuksissa ole mitään järkeä kun nämä mammat löysineen pilluineen räjähtää kun on kateelllisia. Vai oliko tarkoituskin?

Vierailija
11/167 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö uskaltanut sanoa VITUNREIKÄ?

Vierailija
12/167 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä pidä paikkaansa että thaikkulilla olisi välttämättä tiukempi,ei se perseen eikä koko naisen koko tai ulkonäkö kyllä kerro mitään pillun tiukkuudesta... useampaa thaikkulia kokeilleena voin jälleen sanoa että ulkonäkö pettää. Siitä he kyllä eroavat että ovat reilusti halukkaampia kuin suomikantturat ja tekevät pyytämättä asioita joita suomalainen ei tee edes maksusta. He ymmärtävät että seksi on miehelle elämän ehto, suominainen ei sitä ymmärrä vaikka sanoo... mies 30v

Vierailija
13/167 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nämä paikat, missä käytte panemassa näitä thaihuoria, eikös ne ole vänintään kyseenalaisia....?

Vierailija
14/167 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:14"]

Mites nämä paikat, missä käytte panemassa näitä thaihuoria, eikös ne ole vänintään kyseenalaisia....?

[/quote]

Kas kun vastausta ei kuulu...

Vierailija
15/167 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ovat kyllä... Mies 30v

Vierailija
16/167 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:43"]

[/quote]

Aivan...

Ovat kyllä... Mies 30v

[/quote]

Vierailija
17/167 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:43"]

[/quote]

Ovat kyllä... Mies 30v

[/quote]Kyllä näin olen ymmärtänyt minäkin, että ovat todella epämääräisiä...

Vierailija
18/167 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoitteletko itsesi aina erikseen joka naisen tasolle, jos satutkin haluamaan jonkun joka onkin markkinarako?

Minä sanoisin ettet kyllä maksullista seuraa ilman rahaa saa, sen voit kyllä vetää sanoistas takaisin. Ei ole olemassakaan sellaisia miehiä jotka saa huoratkin maksamatta paitsi George Clooney :)

Olen joskus maksanut seksistä vaikka ollut suhteessa, kadun kyllä sitä. Nykyään vain runkkaan jos tyttöystävä ei fyysisesti kestä tyydyttämään jatkuvaa seksuaalista janoani. Ja on ihan terveellistä antaa paikkojen levätä parin välipäivän ajan, niin taas pystyy muutamat kerrat päivässä turvallisesti puuhastelemaan.

Ps. Olen persaukinen 30-V ihan perusjätkä ja seukkaan parikymppisen mallitytön kanssa.. ei aina tarvi siltikään olla Clooney, saadakseen hyvää ilman rahaa...

Vierailija
19/167 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten älykkyysosamäärä jakaantuu niin, että meistä on suurempi määrä idiootteja ja neroja. Keskimäärin olemme naisia fiksumpia. Sen kyllä humaa, mikä osa miehistä täällä paukuttaa henkseleitä. Sen myös huomaa, että naiset täyttävät yliopistot, ja miehet kehittävät itseään keskikaljalla. Sitten maristaan, kun ei miehiä kunnioiteta. Ennen yritettiin pitää urpous salassa, mutta nykyään se julkaistaan tänne koko maailman luettavaksi.

Aina saa koko väestö kärsiä siitä, että se kuspäisin osa ei osaa käyttäytyä. Lopettakaa tämä miesten nolaaminen.

Vierailija
20/167 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:20"]Arvon AVmammat,

[/quote]

Jep ja, jos sulle ei vaimon tuhero tunnu, niin voin kertoa, että munasi ei tunnu vaimollesi ollenkaan... Itsellä, kun tosi pieni sieltä (yhden sormen mentävä), niin kyllä ne pienessäkin pimpissä vähän isompi muna tuntuu enemmän. Jos miehelle väljä siis, niin nainen kyllä juurikaan saa nautintoa myöskään. Ihme, jos vaimosi ei ole haikaillut isomman munan perään...