Thainaisen pieni pim.....i.
Arvon AVmammat,
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen naisen kanssa naimisissa olleena miehenä että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thainaisten pieniä pimppejä. Olen itse ihan normivarustettu mies mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suominaisista sitä kookkainta osastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen. Mutta aivan kuten naisetkin sanoo niin samaa voi sanoa miehetkin - kyllä koolla on väliä !
Kommentit (167)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:40"]
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen miehen kanssa naimisissa olleena naisena että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thaimiesten isoja mulkkuja. Olen itse ihan normivarustettu nainen mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suomimiehistä sitä pientäosastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen.
[/quote]
Oletko ihan itse keksinyt ctrl-v:n?
Minä olen alle30 nainen ja aviomieheni kohta 50v pappa. Taidan tilata sille matkan thaimaahan, saa sinne mennä pienehköä piliään uittamaan ja minä vietän omaa laatuaikaa komeiden ja nuorten urosten kanssa täällä kotona ;) hih
89/96
No minä en ainakaan ole sinun mies. Olen ensimmäistä kertaa naimisissa ja jos olet lukenut nämä kirjoitukseni niin olen myös nuorempi.
Mutta edelleen ihmettelen noin yleisesti että miksi tämä on niin arka asia jos mies sanoo pitävänsä pienipimppisestä naisesta (josta nyt kaikki miehet pitää) ja sitten ottaa siihen sellaisen kansallisuuden jossa niitä pieniäpimppejä on niin kaikki hyökkäävät ja syyttävät jopa pedofiliasta ja muusta ihan käsittämättömästä.
AP
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:44"]
Minä olen alle30 nainen ja aviomieheni kohta 50v pappa. Taidan tilata sille matkan thaimaahan, saa sinne mennä pienehköä piliään uittamaan ja minä vietän omaa laatuaikaa komeiden ja nuorten urosten kanssa täällä kotona ;) hih
[/quote]
Mistä niitä löydät täältä? Palstalaisten mukaan kaikki suomalaiset miehet on läskimahoja ja pienimunaisia luusereita.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:05"]
Minä kokisin itseni totaalisen nöyryytetyksi, jos joku rakastelisi kanssani rahasta. Lisäksi ahdistaisi ajatella, miltä siitä toisesta tuntuu ja miksi hän on siihen tilanteeseen joutunut. Tekeekö hän sen vain rahasta, vai onko esimerkiksi pakotettu myymään itseään. Aika harva on prostituoitu huvikseen. Kyllä siinä omatkin halut olisivat aika nollassa näiden mietteiden jälkeen.
Sitten kun päälle vielä lisää tautiriskin ja mahdollisuuden tartuttaa oma kumppaninsa tämän seikkailun jälkeen, niin jäisi kyllä tekemättä. Kortsu kun ei aina riitä.
Olen jonkin verran nähnyt kuvia näistä Thaimaan-hoidoista ja pakko kyllä sanoa, että varsin nuorilta näyttävät. Itselleen vaan on niin helppo antaa valehdella ja sillähän siitä vastuusta pääsee.
Huoraa on kyllä ihan kiva leikkiä, toisen tasaveroisen aikuisen kanssa, mutta kaupaksi pantujen thai-tyttöjen todellisuus on jotain ihan muuta.
[/quote]
Ja kuitenkin juokset Gambiassa munan perässä ja maksat gigoloille?[/quote
Rakas lukihäiriöinen! Niinkö kirjoitin. Olen kyllä käynyt Gambiassa, mutta ihan oman mieheni kanssa. Ei ole koskaan tarvinnut munan perässä juosta.
[/quote]
Mitä se miehesi siellä teki?
[/quote]
Voi persupoloinen. Mieheni teki minusta onnellisen naisen.
[/quote]
Etkö muuta enää keksi? :)
Siis miehesi makasi altaalla ja sinä sait rauhassa metsästää mustaa munaa?
No, onhan sekin yksi tapa tehdä naisensa onnelliseksi.
[/quote]
Sekö sun fantasiasi on? Ikävä kyllä olen väärä ihminen sitä toteuttamaan. Vai onko tämä vain tapasi väistää todellinen viestini. Siirtää huomio pois prostituoitujen todellisuudesta. Sitä ei olekaan niin kiva miettiä.
Aina vika on muissa, oma penis kun on niin "hyvän kokoinen", ettei täytä tavallisen naisen emätintä, sitten syytetäänkin sitä naista. Kannattaa katsoa totuutta silmiin, vika voi olla siellä omassa lahkeessa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:07"]
Ette te suomalaiset miehetkään ulkoisesti mitään kreikkalasia jumalia ole ja valitettavasti alkaa sen sisäisenkin komeuden pinnat pudota, kun arvotatte naisia tuollaisilla perusteilla..
[/quote]
No naiset suomessa arvostavat miehissä vain rahaa ja kyrvän kokoa. Mitään muuta hyvää miehissä ei olekkaan
[/quote]
Olen harrastanut seksiä elämässäni kahden miehen kanssa, toisella oli keskivertoa suurempi ja nykyisellä keskivertoa pienempi. Itse olen tiukka ja käsi sydämellä voin sanoa seksin olevan paljon nautinnollisempaa nykyisen kuin isomunaisen miehen kanssa, isomman kanssa seksi oli yleensä lähinnä kivuliasta mutta nykyinen mieheni on erittäin taitava ja kooltaan juuri sopiva. Toki isoa on kiva katsella, mutta tuntuma on sitten jo aivan eri asia eli se siitä kyrvän koosta.
Tuota rahajuttua aina myös ihmettelen. Kuinka ihmeessä nuoria, opiskelevia jne. seurustelevia miehiä on niin paljon, vaikka he ovatkin pienituloisia? En tunne ympäristöstäni yhtäkään pariskuntaa jossa mies olisi erityisen hyvätuloinen, kaikki ovat joko keskiluokkaisia, opiskelijapareja tai muuten vähätuloisia. Hyvin näyttävät kaikenlaiset miehet löytävän onnensa.
Ei siinä ole mitään vikaa, että tykkäät pienestä pimpistä, mutta siinä on, että harmittelet jopa avioliittoasi. Pimpin takia, haloo??
Varmasti vaimosi kärsii myös pienehköstä pippelistäsi, mutta et varmaan halua , että hän käy netissä avautumassa siitä ja haikailemassa muita.
Mmmm sitä pientä thaipillua ! Tuskin malttaa odottaa seuraavaa reissua.
Terveisin: Isohkomies (+18 senaa)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:46"]
89/96
No minä en ainakaan ole sinun mies. Olen ensimmäistä kertaa naimisissa ja jos olet lukenut nämä kirjoitukseni niin olen myös nuorempi.
Mutta edelleen ihmettelen noin yleisesti että miksi tämä on niin arka asia jos mies sanoo pitävänsä pienipimppisestä naisesta (josta nyt kaikki miehet pitää) ja sitten ottaa siihen sellaisen kansallisuuden jossa niitä pieniäpimppejä on niin kaikki hyökkäävät ja syyttävät jopa pedofiliasta ja muusta ihan käsittämättömästä.
AP
[/quote]
Kun se sun penis on liian pieni, sitten syytät suomalaisia naisia siitä.
Jos reilusti kirjoittaisit alussa, että kun sulla on pieni penis, sun on haettava siihen sopiva emätin Thaimaasta, asia olisi ihan ok.
Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen miehen kanssa naimisissa olleena naisena että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thaimiesten isoja mulkkuja. Olen itse ihan normivarustettu nainen mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suomimiehistä sitä pientäosastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:51"]
Mmmm sitä pientä thaipillua ! Tuskin malttaa odottaa seuraavaa reissua.
Terveisin: Isohkomies (+18 senaa)
[/quote]
Thaitytötkin varmasti jo innosta vapisten voitelevat vehkeitään. Lapsiparat. Ja rahat menevät sutenöörille.
Jos naisella on löysä = miehellä on liian pieni
Jos naisella on tiukka = miehellä on liian iso
Jos nainen pettää = se johtuu siitä että mies on sika eikä tyydytä naistaan
Jos mies pettää = se johtuu siitä että mies on sika eikä sille tarvitse antaa
Jos nainen lihoo = johtuu siitä että on synnyttänyt miehelleen vauvoja
Jos mies lihoo = mies on läskimahainen typerys
Jos nainen tienaa vähemmän = syynä on naisiin kohdistuva sorto
Jos mies tienaa vähemmän = mies on täysi epäonnistuja
jne.....
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:55"]
jne.....
[/quote]
Aivan yhtä paljon näkee keskustelupalstoilla sun muualla ympäri käännettyjä versioita näistä, joten turha ryhtyä ulisemaan kulutettua "yhyy kaikki syyttää aina miehiä kaikesta" -paskaa kun todellisuudessa kaikki syyttävät kaikesta toisiaan yhtä lailla.
Eipä taidakaan olla pieni pimppi matkan syynä, vaan se onnettoman pieni ego. Pääsee kerrankin pätemään lompakollaan ja vehkeellään. Sääli vaan, että on maksettu yleisö.
Voisihan vaimolleen ehdottaa, että voisi maksaa, jos vaimo esittää nauttivansa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:17"]
56/62
Kyllä on tunteet pinnassa ja sinäkin puhut ihan eriasiasta mistä keskustelu aloitettiin. Vaimoni on ihana ja rakastan häntä, mitä nyt toivoisin että pimppi olisi pienempi. Voit kai sinäkin toivoa mieheltäsi isompaa varustusta ? Kuitenkaan sanomatta sitä hänelle koska niillä on mentävä mitä on geeneissä saatu, niin naiset kuin miehetkin.
AP
[/quote]
En ole tuo jolle vastasit, mutta toi sun "rakkautesi" vaimoasi kohtaan epäilyttää silti. On äärimmäisen loukkaava viesti sinulta. Vaikka kirjoitat anona nettikeskusteluun. Tuollaista ei tee ihminen, joka rakastaa toista. Lisäksi paistaa läpi kuinka yrität provosoida. Totuus on se, että kaikki toisen ihmisen ostamista vastaan olevat ihmiset ei ole kateellisia. Vain joitain ihan oikeesti oksettaa ajatus että täällä meidän keskuudessamme tallustelee ihmisiä, joiden mielestä toisen, huonoimmasta oloista olevan ihmisen käyttäminen omien tarpeiden tyydyttämiseksi rahaa vastaan on hyväksyttävää.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:55"]
jne.....
[/quote]
Tuntuuko totuus noin vaikealta hyväksyä?
Tää kinastelu ei lopu ikinä. Suomalaiset naiset on kateellisia thaimaalaisten paksuille hiuksille ja pienille pimpeille, ei kaikilla ole todelakaan pieni pimppi. Olen thaimaassa syntynyt nainen ja adoptoitu suomeen. Minulla on muutama thaimaalainen ystävä täällä suomessa. Mun ystävät haluis suomalaisten isot silmät, ihon, pyöreän pepun jne. Olen avoliitossa ja minulla on ihana suomalainen mies, pyöreä kuin lumiukko mutta ainakin on enemmän sitä mitä rakastaa :D Minut on kasvatettu niin että se on häpeä olla itse rahan perässä. Olen varsin antelias ja olen huomannut myös sen että kyllä suomalaiset naisetkin osaavat käyttää hyväksi.
Taisi Ap päästä töistä, kuten minunkin mies..kun kirjoittelut loppui
t.69#