Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thainaisen pieni pim.....i.

Vierailija
19.02.2014 |

Arvon AVmammat,

Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen naisen kanssa naimisissa olleena miehenä että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thainaisten pieniä pimppejä. Olen itse ihan normivarustettu mies mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suominaisista sitä kookkainta osastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen. Mutta aivan kuten naisetkin sanoo niin samaa voi sanoa miehetkin - kyllä koolla on väliä !

Kommentit (167)

Vierailija
61/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran thaimaassa käynyt ja kyllä on itselläkin ikävä näitä tyttöjä http://3.bp.blogspot.com/-UeRFukHUYsk/UZ7ZeAKNIlI/AAAAAAAAd6M/FDxwEd6X0As/s1600/thai%2Bgirl%2Bsexylicious%2B(13).jpg

T:M27

Vierailija
62/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ei avaudu nyt mulle, että miksi halusit tulla juuri tänne avautumaan tuosta.Täältä ei ainakaan sympatiaa heru muuta kuin vaimoasi kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa kun olin Thaikuissa, oikein hävetti miten halvalla siellä sai. Olikohan se 5 euron tietämissä kun annoin kahdelle muijalle.

Vähän kun tästä vanhenen niin muutan Thaimaahan tai johonkin Vietnamiin talvikausiksi pysyvästi. Joka ilta varaa uusiin tyttöihin. Voi tilata kaksi kerralla imemään jos tekee mieli, voi laittaa naiset vaikka huvikseen leikkimään toisillaan ihan vaan huvin vuoksi vaikka koko illaksi. Eikä lompakko hupene käytännössä ollenkaan :D

http://rockitreports.com/wp-content/uploads/2012/11/blowjobbarthailand.png

Vierailija
64/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:05"]

Kylläpäs tämä avautumiseni nyt kirvoitti täällä paljon negatiivisia tuntemuksia :) Kerroin vaan mielipiteeni. Mutta eipä tässä nyt tämänenempää minunosaltani.

P.S Jotenkin yllätyin suominaisten huonosta itsetunnosta tässä ketjussa.

AP

[/quote]

Voi voi kun huono itsetunto on niillä jotka seksiä joutuu ostamaan.

Vierailija
65/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:02"]

Gambialaisen miehen kul...i.

Arvon AVmammat ja pervot AVhemmot,

Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen miehen kanssa naimisissa olleena naisena että kaipaan todella niitä Gambian (kirjoitetaan isolla) reissujani ja niiden gambialaisten miesten valtavia kulleja. Olen itse ihan normivarustettu nainen mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suomimiehistä sitä niukinta osastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen. Mutta aivan kuten miehetkin sanoo niin samaa voi sanoa naisetkin - kyllä koolla on väliä !

[/quote]

Tämä on muuten aivan poikkeuksellisen väsynyt juttu. Joka ainoassa naisia käsittelevässä threadissa joku nokkelasti tekee tämän saman tempun, jossa aloituksen näkökulma tosi nasevasti vaihdetaan. Saisiko hieman mielikuvitusta?

Vierailija
66/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kuule todella vaikeaa löytää mies, joka ei olisi huoraa pannut edes jossain Tallinnan reissulla. 

hahahaha :D oma omatunto paranee kun vedetään hatusta tällasia yleistyksiä? Tiedät itsekin ettei tää pidä paikkaansa ;)

Vierailija
67/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin osto tulee halvemmaksi. Eikä ostettu nainen jää roikkumaan.

Vierailija
68/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:19"]

Voi voi kun huono itsetunto on niillä jotka seksiä joutuu ostamaan.

[/quote]

Miten niin? voi valita minkä näköisen haluaa, minkä ikäisen (yli 18v) haluaa, minkä värisen haluaa, minkä painoisen haluaa (hoikka tietysti) ...siinä on aika monta perustetta vs. siideri-valas valkoisine läskeineen.

[/quote]

Kai nyt RAHALLA saa. Luuletko dorka, että ne söpöläiset susta muuten kiinnostuisi? Niiden reppanoiden kun on vaan pakko esittää, että sun kaltaiset ihramahaiset puolikaljut paskahampaat antaisi niille rahaa. Oikeesti sun haiseva juustokullis oksettaa niitä.

Vierailija
69/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:29"]

Kai nyt RAHALLA saa. Luuletko dorka, että ne söpöläiset susta muuten kiinnostuisi? Niiden reppanoiden kun on vaan pakko esittää, että sun kaltaiset ihramahaiset puolikaljut paskahampaat antaisi niille rahaa. Oikeesti sun haiseva juustokullis oksettaa niitä.

[/quote]

BUAHHAhhahahahaaaa.... Katkeran siideri-valaan vuodatus...ahahhaaaaaaa.

Ei ole ikää vasta kun 27v joten tukka on päässä/hampaat suussa ja mahaakaan ei ole vielä kertynyt kun 82kg...pituus on 184cm. Juustohan tulee joka kulliin, mutta siitä pääsee kun pesee.

Vierailija
70/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin ja?

Eiköhän jokainen aikuinen mies tiedä, millaisia naiset ovat. 

Vierailija
71/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:34"]

[/quote]

BUAHHAhhahahahaaaa.... Katkeran siideri-valaan vuodatus...ahahhaaaaaaa.

Ei ole ikää vasta kun 27v joten tukka on päässä/hampaat suussa ja mahaakaan ei ole vielä kertynyt kun 82kg...pituus on 184cm. Juustohan tulee joka kulliin, mutta siitä pääsee kun pesee.

[/quote]

No niin Petteri 15 v, menehän jo siivoamaan huoneesi. Hop hop!

Vierailija
72/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäkää vain naiset itsenne lihomaan valtavaksi ihraperseiksi.

Ja sen jälkeen haukkukaa miehiä kun ne alkaa katselemaan timmejä thaikkuja.

Kannattaisiko joskus katsoa myös peiliin?

Vierailija
73/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 40v hyväkroppainen (lihaksikas ja pitkä), komea mies eli sen takia en Thaimaassa ole käynyt etten pimppiä saisi. Totesin vaan tuossa aloituksessani että hieman on ikävä sitä pientä, kireää tavaraa jota ei nyt kotimaassa (eikä muissakaan länsimaissa) ole. Ei tässä ole mitään sen kummallisempaa kuin että miehet tykkää pienestä ja naiset isosta. Ja miksi ei mies saisi avautua siitä ??

AP

Vierailija
74/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:37"]

No niin Petteri 15 v, menehän jo siivoamaan huoneesi. Hop hop!

[/quote]

Muuta et enää keksinyt sitten...voi voi..

Vierailija
75/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et AP nainut nuorta suomalaista niin olisi ollut piukempi pimppi? Vai oletko jo niin vanha, että et saa suomalaista nuorta naista?

Vierailija
76/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:39"]

Olen alle 40v hyväkroppainen (lihaksikas ja pitkä), komea mies eli sen takia en Thaimaassa ole käynyt etten pimppiä saisi. Totesin vaan tuossa aloituksessani että hieman on ikävä sitä pientä, kireää tavaraa jota ei nyt kotimaassa (eikä muissakaan länsimaissa) ole. Ei tässä ole mitään sen kummallisempaa kuin että miehet tykkää pienestä ja naiset isosta. Ja miksi ei mies saisi avautua siitä ??

AP

[/quote]

Ei saa koska saat suominaiset raivon partaalle tuolla huomautuksella.

Vierailija
77/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti ja jätä se suomi-vaimosi. Sanot rakastavasi, mutta ei rakastunut ihminen haikaile muita ihmisiä ja mieti tehneensä virhettä avioituessaan. 

Ja toisekseen pääset itse etsimään thaimaasta sopivamman kumppanin.

Onneksi oma mieheni ei haikaile mitään tiettyä rotua ja muita naisia. Minua rakastetaan, enkä ole ikinä kuullut löysästä alapäästä, vaikka olen synnyttänyt 3 isokokoista lasta alateitse.

Vierailija
78/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

48/49

Kirjoitin jo aiemmin että pienipimppisen suominaisen etsiminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta eikä niistä kukaan pääse lähellekkään mitä thaimaassa saa. Ja mitä sitten jos täällä naiset tulevat raivonpartaalle ? Enhän minä nyt tällaisia totuuksia lauo kenellekkään suominaiselle päin naamaa. Senverta itsesuojeluvaistoa :) Mutta kerroin vaan tuossa aloituksessani mitä mieltä itse asiasta olen. Ei tässä nyt kannata kenenkään suuttua.

AP

Vierailija
79/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pieni pimpero on tärkeä niin miksi et samantien nainut itsellesi thaikkuvaimoa. On niissä muitakin ominaisuuksia kuin se pimppi joten eiköhän sellainen vaimonakin toimisi. Ei tarvitsisi sitten itkeä missään tiukan pillun perään. 

Vierailija
80/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta vain harmittaa kun suomessa se joutuu tyytymään oman ikäiseen tai lähes oman ikäiseen vaimoon :D Voit palata sinne vaikka 60v ja saat edelleen 20v-30v vaimon. Teeppä sama temppu suomessa :D