Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Horoskooppiharrastajat! tässä teille pähkinä:

Vierailija
18.02.2014 |

Kerron anoppini persoonallisuudesta, yrittäkää arvata aurinko- ja kuumerkki. Oikeasta vastauksesta 10+ ja papukaijamerkki :)

-joko-tai -ihminen, joka jumaloi ihmisiä tai vihaa. Yleensä jumaloitavat ovat rikkaita ihmisiä tai jollakin tavalla hänen yläpuolellaan. Osaa olla hurmaava halutessaan. "Alamaisiaan" halveksuu/jättää huomiotta kokonaan (esim.minut). Perhepiiri erittäin tiivis ja tärkeä, eikä ketään "ulkopuolista" päästetä mukaan. Kun ketään ulkopuolista ei ole näkemässä, niin hän on todella kylmä.

-Erittäin tarkka kasvatuksessa ja varsinkin tyttärensä suhteen ylitiukka, ei päästä diskoihin eikä muihin huvituksiin kavereiden kanssa. Kontrollifriikki, kaikki talossa tottelevat tätä justiinaa eikä kukaan uskalla sanoa poikkeavaa sanaa (paitsi minä, ehkä siksi minua vihataankin). Lapset käyttäytyvät moitteettoman hyvin, mutta ovat hieman hmmm.. liiankin miellyttämishaluisia. 

Ja joo, on patoutumia anopista :D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 16! Kuumerkki kauris!

Entäs aurinko..?

t.ap

Vierailija
22/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaaka. Ja 18 kans oikein! t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko oinas, kuu leijona.

Vierailija
24/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmä

Vierailija
25/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijoo oinas eikä lehmä

t.ap

Vierailija
26/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauriit on just kamalia kontrollifriikkejä! Voivat esittää rentoa, mutta eivät sitä oikeasti ole. Ja osaavat olla kylmiä. Oikeastaan eivät juuri muuta osaa olla, paitsi ehkä tehdäkseen vaikutuksen johonkin näennäisellä empaattisuudella. 

Vierailija
27/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on! V¨'ttumaista porukkaa! 

Vierailija
28/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt ap mikä on aurinkomerkki? Luulen että melkeinpä kaikki mainittiin jo...

Vierailija
29/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei! Se tuli jo, mutta kuumerkiksi mainittuna! leijona!

Ei kaikki leijonat ole kamalia, mutta tää on kamala kotka.. huh!!!!

t.ap

Vierailija
30/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kauris onkin sinkku, oletteko huomanneet? Mikä takuu varma kiltein? 

Vierailija
31/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kauris-naiset eivät ole kyllä niitä herttaisia naisihmisiä tai äitejä...

Vierailija
32/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on anopin nouseva merkki? Eikös se ole se mikä vaikuttaa vanhemmalla iällä?

Vierailija
33/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltein on varmaan rapu kuten minä tai kalat, neitsyetkin osaa olla aika suloisia välillä. äitini on kauris mutta hänellä kartassa erittäin paljon kaloja joten on tosi mukava ihminen. Mä olen huomannut, että moni mies kiinnostuu mun puheliaista ja iloisista kauriskavereista, jotka vaikuttaa ensi alkuun hyvältä, mutta lähtee sitten karkuun huomattuaan nämä ei niin miellyttävät kontrolloivat luonteenpiirteet. Kavereina ovat kuitenkin ihan mukavia.

ap

Vierailija
34/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 23:49"]

Mikä on anopin nouseva merkki? Eikös se ole se mikä vaikuttaa vanhemmalla iällä?

[/quote]

Haluaisin tietää sen, mutta en tiedä, miten sen saa selville ilman tarkkaa syntymäaikaa? Hain vaan syntymäpäivän perusteella syntymäkartan netistä.

ap

Vierailija
35/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paras

Vierailija
36/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyestä mulla taas on hyvin huonoja kokemuksia. kala on kyllä kiltti. 

Vierailija
37/40 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala on kyllä yleensä perusluonteeltaan kiltti, mutta saattaa olla sen takia muuttunut katkeraksi, ja on sitten melko vittumainen tapaus. Kalat on myös melankolinen, joten silloin kun on huono päivä, niin silloin on huono päivä -> taas harvinaisen vittumaista seuraa.

Neitsyt naiset ovat myös vähän kontrollifriikkejä, mutta eivät samalla tavalla kylmän laskelmoivia kuin kauriit. Neitsytmiehet ovat leppoisampia.

Minusta yllättävän kilttejä ovat oinaat huonosta (?) maineestaan huolimatta. 

Vierailija
38/40 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on leijona aurinkomerkiltä. Käyttäytyy täsmälleen tuolla tavalla. Ihmiset on joko tai, aivan perseestä tai sitten jumalaisia mutta yleensä eivät kelpaa hänelle. Aikamoinen kontrollifriikki myös, minkä vuoksi minulle on kehittynyt ns.salainen elämä. Kuumerkkiä en tiedä.

Vierailija
39/40 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuumerkki kala(kuu kuvastaa lapsuutta) olen äärimmäisen kiltti ollut lapsena eikä nouseva vaaka auta asiaa sillä haluan miellyttää kaikkia. Olen puhelias ja diplomaattinen. Aurinkomerkki kaksonen..yritän tasapainoilla oman tuuliviiri luonteeni kanssa:-D noh kyllä vaan..kauris on tarkka suunnittelija mikä minulla taas liittyy koti ympäristöön..kontrollifriikki siisteyden suhteen yms joka on taas päinvastaistaista levottoman kaksosen kanssa.. oinas voi olla melkoinen pullistelija jos nousevamerkki on esim jousimies tai muu tulisielu. Joku hempeä kala tasoittaa tätä kuitenkin..

Vierailija
40/40 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuinen, täysjärkinen ihminen uskoa horoskooppeihin?