Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkejä mistä huomaa suhteen olevan tiensä päässä?

Vierailija
18.02.2014 |

Ihan kaikkea, omia kokemuksia ja juttuja ja ajatuksia. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän järkytyin, kun luin näitä kommentteja. Meillä paljon merkkejä, että suhde vetelee viimeisiään, vaikka itse en ole niin ajatellut. Toivon usein, että mies lähtisi jonnekin, kun itse tulen töistä kotiin. Haluaisin olla ihan rauhassa. Eri aikaan mennään nukkumaan. Erilaiset työajat, niin muutenkin nähdään tosi vähän arkisin. Vaativa työ väsyttää, niin usein olen kyllä välinpitämätönkin miehen suhteen. Lasten asiat hoidetaan yhdessä - ei muuta. Eroa sitten kai odotellessa.

Vierailija
22/26 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:55"]

"Menkää yhtä aikaa nukkumaan

sanokaa ne kolme pientä sanaa..." neuvoi Anna Puu, meni ja erosi samantien miehestään.

Me ei myöskään mennä yhtä aikaa nukkumaan, eikä kyllä noita kolmea sanaakaan suotta kuluteta. Aika harvoin pussaillaankaan. Yhdessä on silti oltu jo 16 vuotta. 

Eron merkkejä on välinpitämättömyys, puhumattomuus, vastenmielisyys toista kohtaan, toive, ettei se koskisi ollenkaan sekä se, että kotona on kivaa olla yksin, mutta kurja kaksin. Nämä tunteet siis jatkuvasti päällä, satunnaisia kurjia hetkiä kestää jonkin aikaa. 

[/quote]

minkä ikäinen olet? jos 16 vuotta olette olleet yhdessä. Oliko entinen ero traumaattinen kun muistat noin tarkkaan ne tunteet?

[/quote]

En ole tuo jolta kysyit mutta voin vastata hänen puolestaan. Erosin 17 vuotta sitten nuoruuden poikaystävästä. Olin 20v kun erottiin. Mulle ero oli helpotus, exälle todella vaikea. Edelleen muistan päällimäisenä tunteena helpotuksen ja välinpitämättömyyden. Kun ex soitti ja uhkasi tehdä itsarin ja minusta ei tuntunut oikeastaan miltään. Ärsytti lähinnä se että kehtasi häiritä mun lauantaipäivän viettoa...

[/quote]

Lisään vielä että ex on edelleen elossa. Naimissa naisen kanssa joka on hänelle niin paljon sopivampi kuin minä ikinä olin. Minun kanssani hän oli rakastunut rakkauteen, ei minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä kolme pientä sanaa -biisissä lauletaan myös: "mutta rakkaus ei asu täällä enää"

Vierailija
24/26 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä kolme pientä sanaa -biisissä lauletaan myös: "mutta rakkaus ei asu täällä enää"

Vierailija
25/26 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle tiedoksi että se että menee eri aikaa nukkumaan ei tarkoita ongelmia vaan erilaista päivärytmiä (ja sitä että kunnioittaa toisen erilaisuutta). Ongelmia on vasta sitten kun läheisyys loppuu, hellyyss loppuu ja toisen asiat ei oikeasti kiinnosta.

Ekan avoliiton loppuvaiheessa tuli riita ja viikon mykkäkoulu mieheltä ennen joukua. Ja mä olin tosi ilonen ja tyytyväinen kun sain rauhassa touhuta joulua eikä miehen mökötys häirinnyt yhtään.. Silloin olisi jo pitänyt älytä että ei tule mitään. Puoli vuotta myöhemmin sitten erosimme.

Vierailija
26/26 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"When love starts to die,

it begins with a kiss"

= Molemmat tietävät, että alkaa hiipua, eivät halua myöntää ja esittävät ehkä syyllisyydentuntoisina sitoutuneempaa kuin ovat?