Paljon te 165cm-167cm naiset painatte?
Itse painan 70kg. Tiedän, että ylipainoa on jokunen kilo. 65kg painoisena olo on ollut hyvä ja olen voinut pitää kaikenlaisia vaatteita ilman pelkoa pömppiksestä tmv. Teininä painoin n.60kg ja kuvissa näytän ihan kamalan laihalta verrattuna nykyiseen. Haluaisin nyt saada treenaamalla ja ruokavaliolla itseni jonnekin 60-65kg tuntumaan, mitä luulette kauanko pitää varata aikaa, tai millaisella viikkotahdilla homman sais tavoitteeseen?
Kommentit (200)
165cm on pituutta ja painoa 46kg
167 pituutta ja painoa 49. Aikalailla luuta ja nahkaa olen, etenkin nyt synnytettyäni. Tavoite joskus saada muutamia kiloja lisää, mutta nyt en aio siitä stressata :)
166/55 olen tyytyväinen :) kapra vyötärö mutta makkara tulee silti kun istun eikä haittaa! En oo mikään fitnesspimstsu.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:31"]joo, ootte kaikki tosi laihoja ja mahtavia, mutta onks kenelläkään mittän hyviä vinkkejä niille jotka ei oo ihan yhtä hyvässä kunnossa? siis sen iänikuisen "syö terveellisesti"-paasauksen lisäksi. joo, kaloreita tulee alle 1000 päivässä, nekin lähinnä vihanneksista ja hedelmistä, pieni osa täysjyväruista ja\tai rasvattomia maitotuotteita. liikun paljon, pyöräilen ja treenaan lihaksia. tätä on jatkunut puolisen vuotta-sitä ennen yritin laihtua pelkällä ruokavaliolla. eipä onnistunut; paino on edelleen yli 70 ja pituutta on noin se 165. enkä tosiaankaan ole 'sopiva tällaisena', vaan ennemminkin kävelevä kasa selluliittia ja raskausarpia.
niin että jos on poppakonsteja niin otetaan vastaan.
[/quote]
sori jori mutta painonpudotukseen ei oo muita keino kuin yksi: syö vähemmän mitä kulutat.
166cm, 60 kg. Olen painanut muutama vuosi sitten 47kg ja voin sanoa, että olen itseeni tuhat kertaa tyytyväisempi nyt kuin silloin.
Hahha mä oon alle 165 cm mut vastaan kuitenki: oon 160cm ja 46kg :)
Hahha mä oon alle 165 cm mut vastaan kuitenki: oon 160cm ja 46kg :)
65kg. Lääkäri suositteli 5kg painon pudotusta, koska paino noussut nopeasti(herkuttelulla) ja vatsassa viskeraalista(kirjoitusasu?) rasvaa... Ennen lihomista painoin 55kg ja se oli juuri sopiva atleettiselle vartalolle
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:07"]
168cm ja 57kg. Treenaan säännöllisesti. Raskaana ollessa (3 lasta) olen painanut enimmillään 66kg, joten yli 60kg on mulle ehdottomasti liikaa normaalissa tilassa.
[/quote]
Täällä samaa luokkaa paino ja pituus :) Treenaan myös säännöllisesti. 4 lasta. Kasvatan hieman lihasmassaa. Olen kuitenkin rakenteeltani siro ja vartalonmalli X.
55kg, olen tyytyväinen 58 kiloon asti. Sen jälkeen alkaa näkymään vyötäröllä
165cm ja 42kg oon tosi laiha ja tiiän sen mutta paino ei millää nouse.
168 ja 58, tissitön tiimalasi, pientä kiinteytymisen varaa pyllyn seudulla mutta paino on mielestäni sopiva.
Sen verran ettei tuuli riepota mukaansa.
Teinityttöni pituus 166 painaa 44kg. On lääkärin tarkkailussa. Mieluusti siis useampi kilo enemmän.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:05"]165cm ja 42kg oon tosi laiha ja tiiän sen mutta paino ei millää nouse.
[/quote]
Olet tosi laiha. Ovatko kuukautiset toiminnassa? Yritä syödä energiatiheää ruokaa. Täysmaitoa ja rasvaa.
166 ja 52
Haukutaan laihaksi! Kun ikää on tämä 52 vuotta, niin myönnän, etten kovin hehkeä näky ole. Aina olen tosi hoikka ollut. Samanpituisena parikymppisenä painoin vain 45 kiloa ja sai siitä kuulla.
Mikähän siinä, että lievästä alipainosta on ikään kuin lupa kuittailla joka saamarin kahvitilaisuudessa. Anoreksia-vihjailujakin on ollut, vaikka todellakaan ei mitään sellaista ole kyseessä.
Olen vain älyttömän kapearakenteinen. Kolme lasta synnyttänyt, yli nelikiloisia kaikki. Joten kaikki hyvin.
Toivoisin, ettei tarvitse tätä aina erikseen perustella, jos on hoikempaa sorttia. En minä ainakaan kommentoi kenenkään ulkomuotoa koskaan.
23-vuotias olen, 165 cm ja paino vaihtelee 48-50kg välillä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:58"]
On todella laihaa, mun mielestä se ikäkin pitäisi mainita. Mulla rouva 167 ja painaa jotain 85, älyttömän seksikäs.
[/quote]
Aika vanha.