Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttaako yksittäinen kahvikupillinen vapinaa?

Vierailija
17.02.2014 |

Juon kahvia hyvin epäsäännöllisesti. Silloin tällöin yhden kupin. Mutta kun juon, juon mustana ja tummapaahtoa. Tänään taas join noin 2,5 dl ja siitä saakka on jotenkin "vapisuttanut", tavallaan hsellainen tutina olo ja jopa pyörryttänyt ja sellainen ihme ahdistus. Voisiko kahvi vaikuttaa näin? Muilla tällaisia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olkoon, olet herkkä kofeiinille. sain espressokeittimen pari vuotta sitten lahjaksi, olin sitä ennen juonut kahvia tosi harvoin. no, kolmen viikon 3 kuppia/päivä tahdin jälkeen jouduin käymään sydämen tykytyksen takia lääkärissä, ei ole varmaan koskaan nolottanut niin paljon, kuin silloin kun ilmeni, että olin valvonut öitä ja suunnilleen epäillyt sydänvikaa kofeiinitärinöitten takia. :D vaihdoin teehen ja ongelma poistui. kofeiinihan nostaa stressihormonitasoja myös, eli kuvaamasi ahdistus voi liittyä siihen. kofeiinille herkkiä ovat erityisesti laihat/pienikokoiset ihmiset.

Vierailija
2/3 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on flunssa ja tänään sain kahvista ihan hirveän vapinan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kahvi aiheuttaa juuri tuollaisia oireita. Kupillisen voin juoda silloin tällöin, mutta mieluummin juon teetä.