Onko sinua sanottu herkkupepuksi tai hyväpeppuiseksi? Minkä ikäisenä ensimmäisen kerran ja milloin vielä viimisen?
Kommentit (86)
Viimeks viikonloppuna parikymppinen työkaveri kehui, olen 39. Nuorempana olin niin laiha, ettei paljoa peppua ollut, mitat 175 cm ja 50 kg. Nykyään 10 kg enemmän.
Ekan kerran varmaan 12 vuotiaana, viimeisin 28 vuotiaana. Nyt 30v.
mieheni kommentoi asiaa positiiviseen sävyyn lähes joka päivä.
Viimeksi tänään aamulla. Pelkään, ettei viimeistä kertaa ole vielä näkyvissä. Mä raportoin sitten kun viimeinen kerta on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
18-19-vuotiaana kuulin siitä muutamalta ihmiseltä. Sen jälkeen herkkupeppu on muuttunut ihmettelyksi miksen ole hankkinut lapsia kun minulla näyttäisi olevan siihen hyvä lantio.
Ulkomitoiltaan leveä lantio ei välttämättä ole ollenkaan hyvä synnytyksen kannalta.
Oon 45 ja mullakin oma mies kehuu XD Tosin myös pari naistyökaveria on kehuneet, viimeisin parin kuukauden sisällä. Ei sillä että kehuja tarttisin, ulkoiset asiat ei ole mulle niin tärkeitä. Treenaan kyllä, mutta on mulla rasvaakin lihasten päällä.
Tavallaan tää on myös hassua, koska nuorena mun pyllyä ei kukaan kehunut. Silloin ois pitänyt olla tosi hoikka ja ihailtiin pieniä pyllyjä ja kapeita lantioita. Oma tarakka tuntui aina liian isolta. Oisko nyt sitten kauneusihanteet vähän laajentuneet?
Jos tärkein ruumiinosa on pylly, niin toivottavasti se on sitten tosi hyvä. Tai sitten rahaa laittaa luonnoton tekepylly kuten esimerkiksi Kardashianin siskoksilla
Varmaan joskus parikymppisenä. Olen nyt 55 ja oma mies kehuu lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Siis aikuiset ihmiset kehuvat per settään kilpaa tässä ketjussa?!:)
No onhan se ny ikimuistettava kohteliaisuus kun joku kehuu peffaa... voi sentään... siitä kantsiiolla ylpeä, on se tärkeä että jokaisella ihmiselläkin hyvä muisto joka kannattaa elämässä.
Ja psyyke ja turnipsi vaikuttaa kaikkeen.
Pelasin jääkiekkoa nuorempana ja 16-vuotiaana saman ikäinen tyttö totesi, että sulla on hyvä pylly. Oltiin juhlimassa koulujen päättymistä.
Viime talvena olin kavereiden kanssa yökerhossa ja tanssin hitaita erään naisen kanssa. Hän halusikin tanssia toisen tanssin kanssani ja jossakin vaiheessa siinä lähekkäin tanssiessa hänen kätensä eksyivät takamukselleni ja hän puristi minua pakaroista. Totesi sen jälkeen, että sulla on hyvä pylly. Tämä tuntui hyvältä yli nelikymppisestä miehestä.
Olette naiset ihania.
Vierailija kirjoitti:
Pelasin jääkiekkoa nuorempana ja 16-vuotiaana saman ikäinen tyttö totesi, että sulla on hyvä pylly. Oltiin juhlimassa koulujen päättymistä.
Viime talvena olin kavereiden kanssa yökerhossa ja tanssin hitaita erään naisen kanssa. Hän halusikin tanssia toisen tanssin kanssani ja jossakin vaiheessa siinä lähekkäin tanssiessa hänen kätensä eksyivät takamukselleni ja hän puristi minua pakaroista. Totesi sen jälkeen, että sulla on hyvä pylly. Tämä tuntui hyvältä yli nelikymppisestä miehestä.
Olette naiset ihania.
Saanko minäkin kokeilla?
-Esko48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette naiset ihania.
Saanko minäkin kokeilla?
-Esko48
Et saa.
Kyllähän naiset ajoittain näin sanovat, ikävää olla pelkkä seksiobjekti naisille😐
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minua on sanottu syväkurkuksi sekä päärynäpepuksi.
M54
On, mutta kehut tulleet yleensä niiltä jotka ovat peppumiehiä, tissimiehiä ei hyvä peräni ole sillä tavalla kiinnostanut. Heiltä olen saanut kehuja rinnoistani. Eikä kaikki miehet mitenkään jakele kohteliaisuuksia kropan eri osista. Olen käynyt ahkerasti kuntosalilla ja mielestäni peppuni on ihan parhaassa kunnossa nyt 45-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette naiset ihania.
Saanko minäkin kokeilla?
-Esko48
Et saa.
Nyyh. Rasistísta touhua. EskoLìvesMattèrToo.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena alle parikymppisenä. Edelleen kuulen sitä välillä 45v.
Hämmentävää. Minkälaisessa tilanteessa täytyy olla, että joku random kehuu keski-ikäisen takapuolta?? Omaa kumppania ei kai nyt lasketa... Eikä siinä mitään, kyllä keski-ikäiselläkin saa olla hyvä takapuoli, mutta erikoiselta kuulostaisi kuulla tuollaista huutelua tässä iässä. 😄
Baarissa on useinkin sanottu. Varsinkin nuorena. Enää en niin käy missään tuollaisissa paikoissa joissa miehen humalassa kehuu milloin mitäkin.
Yksi kerta jäi kuitenkin mieleen kun joku mies koputti olkapäälleni ja sanoi että "älä nyt suutu mutta sulla on ihan täydellinen per#e. Iso ja pyöreä ja juuri sellainen joka on hänen makuunsa kun hän tykkää isoista takapuolista" Selvä, kiitos =D
Oma mieheni kehuu useinkin vaikka omasta mielestäni takapuoleni on nykyään kauhea ja alkanut lätistyä kun en ole urheillut vuosiin. Nyt ihan paniikissa kyykkään kun en halua enempää selkä- ja takareisivaivoja.
Minulla notkoselkä niin sen vuoksi takapuoli varmaan korostuu enemmän. Myös sen vuoksi kärsin selkävaivoista ja nykyään pakaralihaskin jumiutuu helposti. Tai se lihaksen ripe mitä siellä on jäljellä.
Olen 38-vuotias.