Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua sanottu herkkupepuksi tai hyväpeppuiseksi? Minkä ikäisenä ensimmäisen kerran ja milloin vielä viimisen?

Vierailija
02.11.2020 |

Niin

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, ettei sinua ole koskaan sanottu älykkäksi. Silloin tietysti pitää korostaa ulkonäköään, joka vain oikein korostaa älyn puutetta. 

Herrajumala :D

Vierailija
22/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran 45v ja sen jälkeen myös. Tuntui ja tuntuu mukavalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittä vaille kommentoin tänään yhden miehen peppua. Se oli täydellinen. Harvoin näkee sellaista. En sitten kuitenkaan kommentoinut, koska en halunnut olla sika.

Vierailija
24/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keski-ikäisen naisen tarvitse korostaa mitenkää... Jos on hyvä peppu niin pelkät farkut riittää

Vierailija
25/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, ettei sinua ole koskaan sanottu älykkäksi. Silloin tietysti pitää korostaa ulkonäköään, joka vain oikein korostaa älyn puutetta. 

Olipas tulkinta.

Hyvä peppu ei sulje pois muita hyviä ominaisuuksia.

Vierailija
26/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu nuorempana, silloin kun en treenannut ja kiloja oli enemmän kuin koskaan. Kun sittemmin löysin treenaamisen ja painoa lähti sellainen kymmenisen kiloa, ei ole kommentteja tullut (eli noin kymmeneen vuoteen). En valita, kommentit olivat lähinnä ällöttäviä.

Vierailija
27/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa jokaisen perseen kukkia, erilaisuus perseissä on rikkaus jne.

Vierailija
28/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkupeppu on käsittääkseni nainen jolla on pakonomainen tarve herkkuihin ja tämä näkyy myös pepusta.

Lisäksi, mies joka kehuu tuntemattoman tai edes tutun naisen peppua, on yleensä mies joka on irtoseksin perässä. Harmillista, että naiset tuollaisesta syttyvät.

t. mies

Vierailija
29/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.23v. Kadulla pari kertaa. Seuraavaksi 38-40 kun treenasin aktiivisesti niin mieheni useinkin. Ajattelin taas alkaa treenailla.

Vierailija
30/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuollaiseen johtopäätökseen voi tulla. Onko se oikea, saa kukin arvioida.

*eri

Vierailija
31/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena alle parikymppisenä. Edelleen kuulen sitä välillä 45v.

Sama juttu. Mutta en pidä siitä, ellei sanojana ole oma kumppani. Se on ahdistavaa. Ja ei, en käytä paljastavia tai peppua nuolevia vaatteita.

Vierailija
32/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viittä vaille kommentoin tänään yhden miehen peppua. Se oli täydellinen. Harvoin näkee sellaista. En sitten kuitenkaan kommentoinut, koska en halunnut olla sika.

Olisit saanut olla sika. Ei mies siitä olisi loukkaantunut.

Vierailija
33/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sanottu. Tottahan se on, että herkut maistuu ja se näkyy perseestä.

Vierailija
34/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista ekaa kertaa, mutta edelleen tulee kommenttia, olen 45v. Sekä omalta puolisolta, että joskus muiltakin. 😉 Ei haittaa!

------

Arvasin että näitä tulee. Olen 45 vee ja olen niin nuorekas, minulla on edelleen kiva per se jne jne. Itseään korostavat keski-ikäiset muijat ärsyttävät todella.

T.Mies39

Heh, sun pää varmaan räjähtää nyt.

Minun peppuani kehuttiin viimeksi eilen.

N57

Vierailija
35/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo monta kertaa viikossa, mutta oman miehen realiteetintajuun, mitä tulee vaimonsa vartaloon, en oikein usko. Muutaman kerran on joku jossain baarissa maininnut. Yleensä ne on enemmän "sulla on hyvä vartalo" -tyylisiä. En oikein pidä noista kommenteista, vaivaannun helposti. Se voisi olla kivaa, jos joku mies keskellä päivää kehuisi ihan asiallisesti, että "hei, sulla on kivannäköinen peppu".

Vierailija
36/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana ensimmäisen kerran. Sitten säännöllisesti teinivuosien läpi kuuli huutelua, eikä ysärillä todellakaan pidetty mitään takapuolta myötäileviä housuja. Oli inhottavaa. Vain kun oma mies alkoi sanoa niin, se oli minulle ok. Hän sanoo edelleen niin aina joskus.

Vierailija
37/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niaset täällä kehuskelevat sillä, kuinka heitä esineellistetään.

Vierailija
38/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koska sinua on viimeksi sanottu fiksuksi?

Ai äiti sanoi? Ai äitikään ei sanonut.

Arvasin.

"Peppu" on pikkuvauvoilla.

Vierailija
39/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sanottiin jatkuvasti. Varsinkin keski-ikäiset naiset. Se kommentti tuli aina kun otin kakkua tai muuta herkkua kutsuilla. Olin hiukan pyöreä lapsi, joten ilmeisesti en olisi saanut kutsuilla syödä hyvää.

Vierailija
40/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus 16-vuotiaana ekan kerran ja 37-vuotiaana vikan kerran. Varmaan senkin jälkeen oma mies sanonut, nyt oon 40. En oo koskaan aatellu että mulla ois kovin hyvää peppua kun se on aina ollut omaan silmään turhan lättänä. Vain tietyissä vaatteissa näyttää hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän