Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua sanottu herkkupepuksi tai hyväpeppuiseksi? Minkä ikäisenä ensimmäisen kerran ja milloin vielä viimisen?

Vierailija
02.11.2020 |

Niin

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin tietämillä.

Vierailija
2/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 v ja nyt 31 v viimeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17vuotiaana kun aloin treenaamaan ja sanotaan yhä. 

T.36v

Vierailija
4/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan sanottu. Jännä että tuollainen on joillekin naisille ylpeilynaihe... En ole koskaan ollut tyrkky ja korostanut persuuksiani esim pukeutumalla. Kyllähän nämä kehut varmasti liittyvät sellaiseen että laitetaan oikein ihoa nuolevat housut jalkaan.

Vierailija
5/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan sanottu. Jännä että tuollainen on joillekin naisille ylpeilynaihe... En ole koskaan ollut tyrkky ja korostanut persuuksiani esim pukeutumalla. Kyllähän nämä kehut varmasti liittyvät sellaiseen että laitetaan oikein ihoa nuolevat housut jalkaan.

Näkyy aika hyvin löysistäkin housuista

Vierailija
6/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. XL-kokoiset collegehousut jalassa, vaikka nainen itse on kokoa S, ja silti tullut tuo kommentti. Jos persaus on muodokas, ei sitä vaatteilla niin vaan peitetä.

Vierailija
7/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.36v

Eikö aiemmin sanottu ennenkuin alotit?

Vierailija
8/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kukaan sanonut herkkupepuksi. Ei myöskään tissejä olla kutsuttu miksikään vaikka mulla on mielestäni aivan täydelliset rinnat ja nimenomaan vielä imetysten ansiosta ne vastaavat nyt täysin yleisiä ihanteita näin niinkuin sirolle naiselle, pyöreät ja kauniit. Itse siis kehuja niitä ainakin... Peppua on sanottu hyväksi. Ei se kyllä koskaan ole ollut mikään iso ja täydellisen pyöreä. Ei se siis mitenkään huono ole vaan ihan normaali urheilevan naisen peppu. Ei sitä vaan ole koskaan kommentoitu mitenkään. Selluliittiä ei ole, muttei paljon lihastakaan tässä pepussa. Farkut päällä erehdyttävän nätti pylly mielestäni, paljaana vähemmän pinkeä.

Vierailija
9/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästä pepusta saakin oolla ylpeä.

Niin miehet kuin naisetkin.

Vierailija
10/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana ensimmäisen kerran, uimahallissa, ja viimeisimmästä kerrasta ei ole kuukauttakaan.

M33

Vierailija
11/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä kommentoida toisten ihmisten ulkonäköä!

Vierailija
12/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena alle parikymppisenä. Edelleen kuulen sitä välillä 45v.

Vierailija
13/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.36v

Eikö aiemmin sanottu ennenkuin alotit?

En muista että olisi sanottu, se oli perus teininpeffa ennen sitä, huomiota herättämätön. Salilla muokattu ja olen ihan ylpeä kyllä.

Vierailija
14/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ekaa kertaa, mutta edelleen tulee kommenttia, olen 45v. Sekä omalta puolisolta, että joskus muiltakin. 😉 Ei haittaa!

Vierailija
15/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin nuorena jatkuvasti.

Vierailija
16/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v ja sanotaan yhä.

Vierailija
17/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on sen muotoinen peppu luonnostaan, että se on nätti.

Ja Heille sanotaan. Ei sen tarvi olla tyrkyllä.

Myös urheilijoiden peppu usein on semmoinen.

Minulle sanottiin mekko päällä, että hyvä peppu. Se on semmoinen kiinteä ja nousee kivasti. Siinä on muotoja. 

Vierailija
18/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista ekaa kertaa, mutta edelleen tulee kommenttia, olen 45v. Sekä omalta puolisolta, että joskus muiltakin. 😉 Ei haittaa!

------

Arvasin että näitä tulee. Olen 45 vee ja olen niin nuorekas, minulla on edelleen kiva per se jne jne. Itseään korostavat keski-ikäiset muijat ärsyttävät todella.

T.Mies39

Vierailija
19/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkupeppu? Niinhän jotkut pösilöt kutsuvat muka-hauskasti herkkuja syöviä ihmisiä. Ei sillä termillä kenenkään beban muotoa tarkoiteta kehua.

Vierailija
20/86 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, ettei sinua ole koskaan sanottu älykkäksi. Silloin tietysti pitää korostaa ulkonäköään, joka vain oikein korostaa älyn puutetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan