Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko täällä joku hyväksynyt lopulta ikuisen lihavuutensa? Mä en laihdu ikinä, n. 40kg ylipainoa.

Vierailija
02.11.2020 |

Joskus ollut normaalipainoinen, mutta se vaati säännöllistä oksentelua ja askin tupakkaa päivässä.

Nyt kolme vuotta yrittänyt laihduttaa mutta kuitenki paino sen 98kg.

Ei enää jaksa yrittää.

Kommentit (220)

Vierailija
181/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa ennen vaihdevuosia. Kroppa pitää kiloista kiinni entistä tiukemmin, joten ennen helposti onnistunut painonpudotus on nyt todella vaikeaa :(

Vierailija
182/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opi tunnistaan näläntunne, älä syö "kun tekee mieli". Laita vaikka vihko jääkaapin viereen ja kirjoita _kaikki_ ylös mitä sieltä laitat suuhun. Luulin pitkään että olen saanut jonkun aineenvaihduntasairauden, kun lihon vaan vaikken syö paljoa. Sitten huomasin miten paljon söin tiedostamatta.

Tsemppiä! Ei lihavuuteen tarvi tottua mutta joudut tekemään töitä laihtumisen eteen ja joskus näkemään nälkääkin.

Kiitos. Tänään se ei ainakaan ala. 2 lämmintä leipää syönyt, molemmissa 3 viipaletta kermajuustoa ja kinkkua. Sitten vielä lautasellinen kaalilaatikko. Puoli levyä suklaata. Tämä kaikki ennen klo 9.30

Tuon suklaan laiton lapsen illalla hakemaa, kun kalorit oli muutenki jo 3600, joten mitäpä se levy enää siinä. Ja olen tunnesyöjä, eilen itkin pas kaa elämääni ja heti tuli himo saada jotain hyvää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opi tunnistaan näläntunne, älä syö "kun tekee mieli". Laita vaikka vihko jääkaapin viereen ja kirjoita _kaikki_ ylös mitä sieltä laitat suuhun. Luulin pitkään että olen saanut jonkun aineenvaihduntasairauden, kun lihon vaan vaikken syö paljoa. Sitten huomasin miten paljon söin tiedostamatta.

Tsemppiä! Ei lihavuuteen tarvi tottua mutta joudut tekemään töitä laihtumisen eteen ja joskus näkemään nälkääkin.

Kiitos. Tänään se ei ainakaan ala. 2 lämmintä leipää syönyt, molemmissa 3 viipaletta kermajuustoa ja kinkkua. Sitten vielä lautasellinen kaalilaatikko. Puoli levyä suklaata. Tämä kaikki ennen klo 9.30

Tuon suklaan laiton lapsen illalla hakemaa, kun kalorit oli muutenki jo 3600, joten mitäpä se levy enää siinä. Ja olen tunnesyöjä, eilen itkin pas kaa elämääni ja heti tuli himo saada jotain hyvää. Ap

Huh, tunnistan kyllä niin itseni tuossa tunnesyömisessä 😅 Olen syönyt tylsyyteen, vitutukseen, ihan huvikseen yms. Päätin jossain vaiheessa että en syö kaikkea paskaa ihan vaan näyttääkseni, että pystyn laihtumaan! Sitten kun pääsen joskus tavoitteeseen niin saan ehkä silloin tällöin syödä taas suklaata.

Vierailija
184/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi ylipainoinen. Nyt olen normaalipainoinen. En ole laihduttanut, vaan syön säännöllisesti. Jumppaan miltei päivittäin. Teen liikkeitä, joita voi tehdä vaikka televisiota katsoessa. Ja teen kohtuullisesti liikkeet, en rehki. Tärkeää syömisessä on säännöllisyys, ei välipaloja. Punaisen lihan jätin miltei kokonaan pois. Herkkupäiviä pidän myös viikonloppuisin. Tämä on ollut muutaman vuoden projekti, mutta se kestää eliniän.

Vierailija
185/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, tunnistan kyllä niin itseni tuossa tunnesyömisessä 😅 Olen syönyt tylsyyteen, vitutukseen, ihan huvikseen yms. Päätin jossain vaiheessa että en syö kaikkea paskaa ihan vaan näyttääkseni, että pystyn laihtumaan! Sitten kun pääsen joskus tavoitteeseen niin saan ehkä silloin tällöin syödä taas suklaata.

No minä en pysty,vaikka olen päättänyt sadat kerrat.

Pakko yrittää tyytyä tähän lihavana elämiseen. Ap

Vierailija
186/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap n ongelma on joustamaton ajatusmalli. Oot 35, et tule koskaan enää painamaan alle 50 kg - eikä se näytä hyvältä sun ikäisellä. Aseta realistinen tavoite ja keksi aluksi jotain muuta tekemistä kuin syöminen. Jos siis olet oikea ihminen etkä trolli.

Vierailija
187/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap n ongelma on joustamaton ajatusmalli. Oot 35, et tule koskaan enää painamaan alle 50 kg - eikä se näytä hyvältä sun ikäisellä. Aseta realistinen tavoite ja keksi aluksi jotain muuta tekemistä kuin syöminen. Jos siis olet oikea ihminen etkä trolli.

Olen 10 vuotiaana painat jo yli 50kg. En koskaan sen jälkeen ja haluaisin kokea sen kerrankin.

Ap

Vierailija
188/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole trolli. Vi tuttaa kun olen ainoa ihminen jonka unelmat ei toteudu, vaikka ovat melko realistia.

. Se alle 50 kg paino ja se unelmien, 51v mies.

Muut toivoo miljoonia/töitä /lapsia/punaista tupaa , mulle riittäisi nuo kaksi asiaa.

Mutta kun nekin on mahdottomia, minulle. Itsekurittomalle ihmiselle. Ja tuolla miehellä on vapaa tahto ja tuohon tahtoon en kuulu minä. :(

Mietin eilen kivutonta lopetusta tälle elä mälle.

Ap

Vierailija
189/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole trolli. Vi tuttaa kun olen ainoa ihminen jonka unelmat ei toteudu, vaikka ovat melko realistia.

Muut toivoo miljoonia/töitä /lapsia/punaista tupaa , mulle riittäisi nuo kaksi asiaa.

Mutta kun nekin on mahdottomia, minulle. Itsekurittomalle ihmiselle. Ja tuolla miehellä on vapaa tahto ja tuohon tahtoon en kuulu minä. :(

Ap

Säälittää lapsen puolesta. Olisi hänkin ansainnut tasapainoisen kodin ja edes yhden tasapainoisen vanhemman.

Vierailija
190/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt miten voi antaa tulla 40kg. ylipainoa. Itse olen 159cm. ja olen nyt 55kg. Minulla on noin 3-5 kiloa ylimääräistä ja nyt todellakin heti rupean katsomaan syömisiä ja juoksen portaita.

Älä huoli, kyllä se ymmärrys iän myötä kehittyy.

En minäkään ymmärrä ja olen sentään jo 55 v.

N 168/55

Vierailija
191/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on suklaalevy tärkeämpi kuin mikään muu.

Vierailija
192/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Säälittää lapsen puolesta. Olisi hänkin ansainnut tasapainoisen kodin ja edes yhden tasapainoisen vanhemman.

No onneksi hällä on isä.

Vierailija
193/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt miten voi antaa tulla 40kg. ylipainoa. Itse olen 159cm. ja olen nyt 55kg. Minulla on noin 3-5 kiloa ylimääräistä ja nyt todellakin heti rupean katsomaan syömisiä ja juoksen portaita.

Älä huoli, kyllä se ymmärrys iän myötä kehittyy.

En minäkään ymmärrä ja olen sentään jo 55 v.

N 168/55

No sitten et ole lohtusyöjä. Kun huomasin lihomisen, niin söin lisää, vi tutukseen. Ap

Vierailija
194/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin tärkeämpää kuin seksi. Ap

Vierailija
195/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin tärkeämpää kuin seksi. Ap

Syötkö joka päivä suklaata? Rakastan suklaata, vaikka hoikka olenkin. Voin syödä yhden ison suklaalevyn tai karkkipussin viikossa, mutta sitten pitää olla tosi tarkkana muussa syömisessä.

Vierailija
196/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan suuorgasmin montakertaa päivässä.

Napostelen irtokarkkeja suklaata ja juustonaksuja.

Sekoitan ne isoon kulhoon ja napsin sitten koko ajan.

Lisäksi tykkään olla pienessä sievässä.

Himassa on aina halpaa makeaa kuoharii.

Sen kanssa tuck keksejä ja erillaisia juustoja.

Hommaan tinderistä hoikkaa hyvännäköistä panomiestä

Saan myös orkut herkästi

Nussin joka viikko eri miesten kanssa..monilla on l'äski fetissi.

Tuhlaan meikkeihin ja rakennekynsiin.

Julkaisen somessa kynsi ja kasvokuvia.

Minulla on satoja seuraajia.

AAAAHHHHHHH

Vierailija
197/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä on koulutuksesi?

Yleensä lihavia pidetään tyhminä?

Nyt kerro TOTUUS

et oot hammaslääkäri tai dip inssi?

Vierailija
198/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mikä on koulutuksesi?

Yleensä lihavia pidetään tyhminä?

Nyt kerro TOTUUS

et oot hammaslääkäri tai dip inssi?

Se on jumalaton määrä tyhmiä maailmassa, Suomessakin jo 3/4.

Vierailija
199/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kai jollain tasolla olen hyväksynyt, mutta silti ajattelen laihduttamista ja ruokaa ja painoani jatkuvasti. Olen saman pituinen kuin sinä ap ja painana 120 kg. Ymmärrän kyllä, että tästä tuskin enää koskaan päästään normaalipainoon. Olen laihduttanut ja lihonut viimeisten 10 vuoden aikana 80 ja 120 kilon välillä monta, monta kertaa. Normaalipainossa en ole ollut kuin ehkä alle kouluikäisenä. Syömishäiriöinen olen myös ja siihen saanut terapiaa ja lääkkeitä, mutta mikään ei ole auttanut. Kroppa reistailee joten ehkä täällä ei tarvitse enää kauaa kärsiä. Tsemppiä ap!

Vierailija
200/220 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan yritän hyväksyä, mutta silti välillä itseinhoa pukkaa. Minulla on 20kg pudotettavaa eli en ole esimerkiksi sairaalloisen ylipainoinen, mutta kaikki kertyy keskivartaloon, mikä on tietysti terveydellekin haitallista. Lisäksi isot rinnat haittaavat urheilua ja aiheuttavat muita negatiivisia juttuja, joten toivoisin laihtumista myös sen takia, että rinnat pienenisivät edes yhden kuppikoon verran. Oma ongelma on, että syön tosi terveellisesti, mutta laihtuminen on aina ollut tosi vaikeaa. Laihtuminen vaatii omalla kohdallani tosi matalat kalorit, että minkäänlaista tulosta tulee -> kauhea olo -> nälkävelka kasvaa liian suureksi -> syön ihan kaikkea mahdollista ja suuria määriä seuraavat päivät/viikot.

Pienemmillä kaloripudotuksilla keho tuntuu vain sopeutuvan tilanteeseen välittömästi, eikä mitään tapahdu (asia tsekattu lääkärissä ja pt:n kanssa).

Saan myös muilta pyytämättä vinkkejä laihdutukseen, osan mielestä syön liikaa ja osan mielestä liian vähän tai liian harvoin tai liian usein tai väärää ruokaa. Itse en jaksaisi miettiä koko asiaa. Joskus mietin kumpi on enemmän sekaisin: oma kehoni, kun se ei laihdu vai tämä maailma, kun laihduttaessa minua tsempataan jatkamaan laihdutusta, vaikka kerron, että saan ihan liian vähän kaloreita, en saa päivittäistä tarvittavaa annosta ravintoaineita ja minulla on väsynyt ja itkuinen olo koko ajan. Exä ehdotti ottamaan jonkin aikaa yliannostusta minulle määrättyä reseptilääkettä, joka boostaa miedosti aineenvaihduntaa, jotta saisin sen avulla laihdutettua. Ei siis tässäkään ilkeyttään sanonut, vaan ihan avuliaana vinkkinä.

Ehkä mä olen vain tyhmä, kun en tajua mikä siinä hoikkuudessa on niin hienoa, että terveys ja mielenterveys kannattaa uhrata sen takia. Sairainta tässä on se, että ilman muiden kommentteja olisin varmasti ihan tyytyväinen kehooni (pl. nuo rinnoista aiheutuvat ongelmat), joka ei siis ole edes sen sairaalloisen ylipainon puolella, jolloin terveysriskit eivät tässä ole se suurin syy tähän mielipuoliseen laihdutustuputukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän