Miehet valittaa, että nainen haluaa komean miehen, mutta niinhän miehetkin haluavat kauniin naisen. Minkä sitä luonnolle voi?
Miehet valittaa, että nainen haluaa komean miehen, mutta niinhän miehetkin haluavat kauniin naisen. Minkä sitä luonnolle voi?
Kommentit (102)
Tavismiehelle riittää kyllä perusnätti nainen ja tavisnaisellekin pitäisi riittää peruskomea mies.
Niin, miksi naiset vetävät alle yhden sadasta oikealle tinderissä kun useimmat miehet taas vetävät jokaikisen naisen oikealle? Nirsoimmatkin miehet vetää 20-30%.
Joku juttu näissä nykynaisissa on pahasti vialla.
Jos olisi hormoonit kohdillaan niin kyllä tavisnaiselle pitäisi kelvata tavismies.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehelle riittää kyllä perusnätti nainen ja tavisnaisellekin pitäisi riittää peruskomea mies.
Ei ole olemassa "peruskomeaa". Joko on hyvän näköinen tai sitten ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoria.
Ei, vaan luonnon laki.
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaiselle peruskomea mies on ruma ja oksennusta aiheuttava. Täällä sitten määkivät ettei suomessa ole komeita miehiä. Luulevat olevansa supermissejä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä se ongelma onkin. Miehet pitävät tavisnaisia söpöinä. Naiset pitävät tavismiehiä rumina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaiselle peruskomea mies on ruma ja oksennusta aiheuttava. Täällä sitten määkivät ettei suomessa ole komeita miehiä. Luulevat olevansa supermissejä itse.
Suurin osa komeistakin miehistä on oksennusta aiheuttavia. Naiset eivät valitse miestä pääasiassa naaman perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei ole perusnättiäkään. Nainen on joko nätti tai sitten ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä se ongelma onkin. Miehet pitävät tavisnaisia söpöinä. Naiset pitävät tavismiehiä rumina.
Älä vastaa kommenttiini, kun et lukenut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi naiset vetävät alle yhden sadasta oikealle tinderissä kun useimmat miehet taas vetävät jokaikisen naisen oikealle? Nirsoimmatkin miehet vetää 20-30%.
Jos olisi hormoonit kohdillaan niin kyllä tavisnaiselle pitäisi kelvata tavismies.
Entä jos ei halua miestä, joka kelpaa eli jonka kanssa voisi olla vaan etsii mieluummin kunnes löytää miehen, jota ilman ei halua olla? Aika vaikuttava profiili pitäisi miehellä olla, että itse hänet vetäisin oikealle, en tiedä minkä verran sellaisia olisi, kun en Tinderiä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Pitääkö kaikki vääntää sinulle ratakiskosta?
Onko täällä joku naisista kiinnostunut nainen? Miten haluuko lepakotkin missin vain riittääkö normaali ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle rauhoittumaan äläkä höyryä täällä palstalla.
Juju on siinä että nainen ei tarvitse miestä. Naisen ei tarvitse tyytyä koska hän on täysin onnellinen ja kykenevä aikuinen ilman miestäkin.
Mies kokee jotain naurettavaa väkipakkoa olla jonkun kanssa, ja ottaa sitten sellaisen naisen joka ei häntä viehätä ulkoisesti täysin. Sitten ensimmäisen tilaisuuden tullessa pettää tätä viehättävämmän naisen kanssa.
Ja ei, en ole katkera miehille, olen itse kiinnostunut vain naisista. Mutta sivusta seuranneena huvittava huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aiheutat oksennusrefleksin, et ole komea vaan suihkun tarpeessa oleva rumilus.
Ei kannata yleistää. Itse olen naamasta nätti mutta lihava nainen. Olen iloinen ja mukava, vientiä on riittänyt. Itse taas pidän samanlaisista miehistä, iloisista ja mukavista, minulle ulkonäkö on täysin sivuseikka. Elän myös täysin omilla rahoillani, käyn töissä enkä vingu mieheltä elatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle rauhoittumaan äläkä höyryä täällä palstalla.
Projisointia... Katso sanakirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa ei ole mitään vialla, vaan teissä miehissä. Miehet ovat lähtökohtaisesti huonompia kumppaneita kuin naiset. Miehillä on alkoholiongelmia, terveysongelmia, ylipainoa ja väkivaltaista käytöstä enemmän kuin naisilla. Toisin sanoen: huonoinkin nainen on monta pykälää parempi kuin huonoin mies.
Tämä kommentti oli uskomattoman ylimielinen ja täynnä mies vihaa. Tee vaikkapa Happypancakeen profiili miehenä niin huomaat, että sinkkunaisissa on aika paljonkin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa komeistakin miehistä on oksennusta aiheuttavia. Naiset eivät valitse miestä pääasiassa naaman perusteella.
Eka filtteröidään pois 90-99.9% miehistä ulkonäön perusteella. Sitten vielä den päälle kaikenlaista muutakin. Palkka, akateemisuus, sosiaalisuus jne. Ja sitten voivotellaan miksi ketään ei löydy.
Naiselle taas löytyy ihan hirvittävät määrät vientiä kunhan se ei syö kuin pos su eikä ole syntynyt susiru maksi eikä ole pyöräyttänyt lapsia jänn ikselle.
Tasoteoria.