Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko mennä Rodney Howard Brownen kokoukseen vantaallle marraskuussa?

Vierailija
28.10.2025 |

vai onko kyseessä nauruherätys ja menestyseksytys`?

Mode voisi selventää, miksi tämä aloitus poistetaan? Eikö huijareista saa varoittaa täällä? Vai onko joku modeista tämän huijarin leivissä? Mellerin leivissä?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktojen kertojat hiljennetään tehokkaasti.

Vierailija
2/65 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

River seurakunnan whatsapp ryhmissä on varmaan mennyt käsky että tulkaa ilmiantamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nämä äsokeat fanaatikkokannattajat..

Vierailija
4/65 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokouksiahan on kolme. En taida mennä mutta ehdottomasti aion kyllä katsoa TV7:stä, ainakin jälkikäteen jos ei ole livenä ollut tilaisuutta. Siis ti 11.11 klo 19, ke 12.11. klo 10 ja klo 19. Voi olla että on nähtävissä myös esim. You Tubessa. 

"Koetelkaa kaikki, pitäkää se mikä hyvää on." 

Vierailija
5/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno oli ensimmäinen kokous: 

%3D%3D

"Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon." 

Vierailija
6/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilähtöisiä oikean uskon bisnesvetoisia sananjulistajia on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
7/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ihan vihvassun ja Hesarin kiusaksi nauramaan.

Vierailija
8/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tiivistetysti puheen parhaimmat kohdat, mukana keskeiset lainaukset:

1. Rodney pilkkaa koronarajoituksia, maskeja ja rokotteita.

...silloin se tauti jättää sinut rauhaan, koska se tauti tietää sun pitää syödä... Se oli täyttä roskaa... mitä enemmän piikkejä tulee, sitä huonompaan kuntoon tulee.

2. Hän kertoo ylpeänä uhmaneensa viranomaisia ja vertaa pidätystään Jeesukseen.

Minä en laita seurakuntaa kiinni... Jeesus pidätettiin, kaikki apostolit pidätettiin. Mä oon hyvässä seurassa.

3. Hän väittää saaneensa suoran ilmestyksen Jumalalta.

Minä Herra sinun Jumalasi olen tämän tehnyt. En välitä kuka on valkoisessa talossa... Loppu ei ole vielä. Minä siivilöin kansaa.

4. Hän esittää nykyajan olevan maailmanlopun alku.

Tämä on Matteuksen evankeliumin mukaan vaivanaikojen alku... Tämä on niiden murheiden alku, mutta loppu ei ole vielä.

5. Hän pilkkaa järkiperäistä uskoa ja teologista ajattelua.

Eli sulla on lihapää. Ja se ei voi eikä pystykään seurata Jumalan lakia.

6. Hän liittää rahalahjat ja antamisen suoraan Jumalan suosioon.

Haluan kylvää teidät 50 000 dollaria... vuodesta 2020 lähtien me ollaan annettu 30 miljoonaa dollaria muihin palveluihin.

7. Hän kertoo epätodennäköisiä ihmetarinoita.

Jeesus tuli television läpi ja seisoi edessäni... ja kehoni alkoi parantua.

8. Hän korostaa Suomen erityistä hengellistä asemaa.

En välitä kuka on valkoisessa talossa... Suomi tulee ravisteluksi Jumalan voimasta...

Suomi on tulessa Jumalalle.

Vierailija
9/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Henkilöhän levittelee epäraamatullista ns. "torontolaisuutta", joka on väkevää eksytystä (googlatkaa). Älkää tekään menkö vipuun.

Vierailija
10/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menette, niin tutkikaa ainakin itse Raamatusta, että onko puheet Jumalan sanan kanssa linjassa. 

Vierailija
11/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokouksiahan on kolme. En taida mennä mutta ehdottomasti aion kyllä katsoa TV7:stä, ainakin jälkikäteen jos ei ole livenä ollut tilaisuutta. Siis ti 11.11 klo 19, ke 12.11. klo 10 ja klo 19. Voi olla että on nähtävissä myös esim. You Tubessa. 

"Koetelkaa kaikki, pitäkää se mikä hyvää on." 

TV7n kun avaa niin vastuu siirtyy aina katsojalle. 

Vierailija
12/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen lihava

Vierailija
13/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menette, niin tutkikaa ainakin itse Raamatusta, että onko puheet Jumalan sanan kanssa linjassa. 

Ei kannata luottaa siihen mitä se lihapääsi luulee että siinä raamatussa sanotaan, vaan ottaa vastaan pyhän hengen vuodatus.

Vierailija
14/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveen lihava

Sekös tässä nyt on ateistille se suuri ongelma...

Vierailija
15/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata luottaa siihen mitä se lihapääsi luulee että siinä raamatussa sanotaan, vaan ottaa vastaan pyhän hengen vuodatus.

Niin, Pyhä Henki selittää Raamattua ja osoittaa menestysteologian ja torontolaisuuden eksytykseksi. 

Vierailija
16/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Pyhä Henki selittää Raamattua ja osoittaa menestysteologian ja torontolaisuuden eksytykseksi. 

Miksi pyhä henki selittää Rodneylle täysin päinvastaisia juttuja?

Vierailija
17/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkilähtöisiä oikean uskon bisnesvetoisia sananjulistajia on vaikka kuinka paljon.

Rodney puhuu rahasta ja liiketoiminnasta useaan otteeseen ja sävy on tyypillinen niin sanotulle menestysteologialle. Tiivistetysti:

Hän opettaa, että rahaa antamalla kylvetään siemen Jumalan valtakuntaan ja siitä seuraa henkilökohtainen siunaus ja menestys.

Kun me annamme, niin me annamme Jumalalle me kylvämme siemenen ja voitelu tekee tilaa meille.

Hän kertoo esimerkkejä suurista rahalahjoituksista ja esittää ne ihmeinä.

Haluan kylvää teidät 50 000 dollaria vuodesta 2020 lähtien me ollaan annettu 30 miljoonaa dollaria muihin palveluihin.

Hän kertoo suomalaisesta liikemiehestä, joka ei pystynyt nukkumaan, koska Jumala käski häntä lahjoittamaan 100 000 dollaria heidän työhönsä, ja esittää tämän todisteena Jumalan johdatuksesta.

Herra sanoo mulle jatkuvasti: Kylvä 100 000 dollaria revival ministriesiin. Se oli Jumala. Se oli Jumala.

Hän mainitsee Kingdom Business Fellowship -nimisen liikeverkoston, joka yhdistää yrittäjyyden ja uskon.

Kuinka moni on yrittäjä? Meillä on Kingdom Business Fellowship ja monia resursseja, jotka auttavat sua liiketoiminnassa. Rauta rautaa hioo.

Hän lupaa antaneille ihmisille yliluonnollista lisääntymistä ja moninkertaistumista.

Herra, me rukoilemme tämän uhrilahjan yli lisäystä, moninkertaistumista, suosiota taivaasta ja voitelua luoda vaurautta.

Hän painottaa, että Jumala pitää huolen niistä, jotka antavat rahaa palvelutyöhön, ja että antaminen on kuuliaisuutta.

Me emme anna ihmisille vaan Jumalalle. Kun Jumala puhuu meille, että anna, niin me annamme.

Yhteenvetona hän siis opettaa, että rahalahjat ja liiketoiminnallinen menestys ovat hengellisesti yhteydessä: antaminen tuo siunauksen, voitelun ja jopa yliluonnollisen vaurauden.

Vierailija
18/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
19/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyhä henki selittää Rodneylle täysin päinvastaisia juttuja?

Siksi koska kuuntelee jotain muita henkiä. Pyhä Henki kun ei opeta koskaan mitään raamatunvastaista.

Vierailija
20/65 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rodney puhuu rahasta ja liiketoiminnasta useaan otteeseen ja sävy on tyypillinen niin sanotulle menestysteologialle. Tiivistetysti:

Hän opettaa, että rahaa antamalla kylvetään siemen Jumalan valtakuntaan ja siitä seuraa henkilökohtainen siunaus ja menestys.

Kun me annamme, niin me annamme Jumalalle me kylvämme siemenen ja voitelu tekee tilaa meille.

Hän kertoo esimerkkejä suurista rahalahjoituksista ja esittää ne ihmeinä.

Haluan kylvää teidät 50 000 dollaria vuodesta 2020 lähtien me ollaan annettu 30 miljoonaa dollaria muihin palveluihin.

Hän kertoo suomalaisesta liikemiehestä, joka ei pystynyt nukkumaan, koska Jumala käski häntä lahjoittamaan 100 000 dollaria heidän työhönsä, ja esittää tämän todisteena Jumalan johdatuksesta.

Herra sanoo mu

Kummasti nämä menestysteologit unohtavat aina ne miljoonat kristityt Afrikan ja Aasian maissa, jotka eivät saa mitään menestystä, vaan menettävät Jeesuksen seuraamisen takia kaiken. Työnsä, kotinsa ja sukunsa, moni jopa henkensä.